آشنایی با هایدن آدامز Hayden Adams ؛ بنیانگذار یونی سواپ

  • 15:02 1403-02-09
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

 هایدن آدامز(Hayden Adams)؛ بنیانگذار یونی سواپ! اسم این شخص رو در حین مطالعه بزرگان ارز دیجیتال شنیدین؟ می دونین هایدن آدامز چه عملکردهایی داشت؟ اصلا هایدن آدامز از کجا معروف شد؟! ارزش دارایی های هایدن آدامز چقدره؟ بهتره بدونین یونی سواپ برای مبادله ارزهایی که به صورت رمزنگاری شده در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارن، مورد استفاده قرار می گیره. در اصل یونی سواپ نوعی پروتکل مالی غیرمتمرکز هست که توسط شخصی به اسم هایدن آدامز راه اندازی شده و از زمان شروع به کار تا الان موفقیت های زیادی رو پشت سرش گذاشته. این پروژه اکنون به عنوان بهترین و معروف ترین صرافی های ارز دیجیتال غیرمتمرکز شناخته میشه.

خوشبختانه افراد تاثیرگذار در بازار ارزهای دیجیتال از شبکه های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیات خودشون استفاده می کنند. این آموزش ها، تحلیل ها و نظرات به سرمایه گذاران و کسانی که قصد ورود به حوزه ارزهای دیجیتال رو دارن، خیلی با ارزش هست. دسته بندی افراد مشهور ارزهای دیجیتال کار ساده ای نیست. از بنیانگذاران ارز دیجیتال تا مدیران صرافی ها، تحلیلگران، سرمایه گذاران بزرگ و طرفداران سرشناس همگی بخشی از رهبران دنیای ارزهای دیجیتال هستن. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله آشنایی با هایدن آدامز، اطلاعاتی در مورد هایدن آدامز یا Hayden Adams به شما ارائه کنیم و به بررسی ارزش دارایی های هایدن آدامز بپردازیم و معروف شدن هایدن آدامز رو مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در مورد این شخص داشته باشین.

هایدن آدامز کیست؟

هایدن آدامز کیست؟

اگه در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم هایدن آدامز یا Hayden Adams رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این شخص به دست بیارین و شاید این سوال واسه شما هم پیش اومده باشه که هایدن آدامز کیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که هایدن آدامز یا Hayden Adams بنیانگذار صرافی یونی سواپ، یکی از پرکاربردترین پلتفرم های غیرمتمرکز هست که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده. قبل از یونی سواپ، هایدن آدامز مهندس شرکت زیمنس بود و در سال 2016 لیسانس مهندسی رو از دانشگاه بروک دریافت کرد و فارغ التحصیل شد. زمانی که آدامز تصمیم گرفت نحوه کدنویسی با استفاده از زبان سالیدیتی که به شبکه اتریوم قدرت میده، یاد بگیره وارد بازار ارزهای دیجیتال شد.

ویدیوی پشنهادی:  صرافی یونی سوپ UniSwap چیست؟

جالب اینجاست که بدونین هایدن آدامز یا Hayden Adams مهندس کامپیوتر نیویورکی هست که صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ(UniSwap) رو تاسیس کرد. اون تونست تا بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه یه سال در Siemens به عنوان مهندس مجموعه مشغول بشه. سال 2017 بود که

ویتالیک بوترین پستی در مورد Reddit گذاشت و باعث شد تا هایدن آدامز دنیای کریپتو رو بشناسه. او با خانواده خودش زندگی کرد و کد زنی رو یاد گرفت. دوست اون با اسم Karl Floersch در اتریوم کار میکرد و به هایدن آدامز اطمینان داد که توسعه قرادادهای هوشمند مسیر حرفه ای قابل دوامی رو داره و می تونه این مسیر رو طی کنه.

ارزش دارایی های هایدن آدامز

ارزش دارایی های هایدن آدامز

همونطور که گفتیم، هایدن آدامز یه کارآفرین در حوزه ارزهای دیجیتال و همچنین بنیانگذار یونی سواپ، یه پروتکل مبادله غیرمتمرکز که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده هست. هایدن آدامز زمانی وارد بازار ارزهای دیجیتال شد که تصمیم گرفت یاد بگیره تا چجوری با استفاده از زبان سالیدیتی که شبکه اتریوم رو نیرو میده، کدنویسی کنه. منبع معتبری درباره ارزش خالص دارایی های آدامز اطلاعاتی وجود نداره و هنوز هم در این زمینه اطلاعات درستی نیست. ولی برخی آمار و ارقام در مورد یونی سواپ وجود داره که با پی بردن به اون ها می تونه متوجه دارایی های هایدن آدامز به صورت حدودی بشین. در ادامه این ارقام رو بررسی می کنیم:

مقاله پیشنهادی: 

•    سایت رسمی کوین مارکت کپ تا 16 آوریل سال 2021 ارزش معاملاتی که در طی یه روز در صرافی یونی سواپ انجام میشد تا به 1.204 میلیارد دلار تخمین زد.
•    میانگین حجم معاملات روزانه صرافی ارز دیجیتال یون سواپ در 30 مارس 2021 به ارزش 7.17 میلیارد دلار رسید.
•    میانگین حجم معاملات روزانه صرافی یونی سواپ در اکتبر سال 2020 بر اساس آمار و ارقام چیزی حدود 220 میلیون دلار بود. همچنین از زمانی که TVL یونی سواپ ارائه شد، ارزش اون نه تنها به زیر 1 میلیارد دلار نیومد، بلکه در طی چند روز ارزش اون بالای 3 میلیارد دلار بود.

معروف شدن هایدن آدامز

معروف شدن هایدن آدامز

یونی سواپ(UniSwap) نوعی پروتکل مالی غیرمتمرکز هست که بر بستر اتریوم ایجاد شد. هایدن آدامز که در رشته کامپیوتر مشغول به تحصیل بود، بعد از فارغ التحصیلی در شرکتی به اسم زیمنس مشغول به کار شد. اون یه سال فعالیتش رو در این شرکت ادامه داد، ولی بعد از کش و قوس های زیاد از طرف این شرکت نامه اخراجش امضا شد. اخراج اون از این شرکت زمینه ظهور یونی سواپ رو فراهم کرد. ادامز اظهار داره که اخراجش از شرکت زیمنس موفقیت اون رو تضمین کرد. او بعد از اینکه از این شرکت اخراج شد، شروع به یادگیری زبان برنامه نویسی سالیدیتی کرد. این زبان در واقع قدرت اتریوم رو ترمیم می کنه و اون رو افزایش میده.

Hayden Adams بعد از اینکه وارد بازار ارزهای دیجیتال شد، تصمیم گرفت تا درباره مبادله های غیرمتمرکز و بازارهایی که به صورت خودکار فعالیت می کنند، به تحقیق و علم آموزی بپردازه. این تصمیم اون گام دوم برای خلق یونی سواپ بود. با تلاش ها و پشتکاری که آدامز در زمینه کریپتوکارنسی از خود به خرج داد، در نهایت تونست در سال 2018 شبکه یونی سواپ رو راه اندازی کنه. پروژه هایدن چند بار شکست خورد و این شکست ها هر کدوم درسی برای شروعی دوباره بودن که بعد از همه این شکست ها ادام بالاخره تونست پروژه خودش رو راه اندازی کنه.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله آشنایی با هایدن آدامز، اطلاعاتی در مورد هایدن آدامز یا Hayden Adams به شما ارائه کنیم و به بررسی ارزش دارایی های هایدن آدامز بپردازیم و معروف شدن هایدن آدامز رو مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در مورد این شخص داشته باشین. همونطور که گفتیم، هایدن آدامز بنیانگذار صرافی یونی سواپ، یکی از پرکاربردترین پلتفرم های غیرمتمرکز هست که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده. قبل از یونی سواپ، هایدن آدامز مهندس شرکت زیمنس بود و در سال 2016 لیسانس مهندسی رو از دانشگاه بروک دریافت کرد و فارغ التحصیل شد.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آشنایی با هایدن آدامز Hayden Adams ؛ بنیانگذار یونی سواپ

در مورد آشنایی با هایدن آدامز Hayden Adams ؛ بنیانگذار یونی سواپ نظر دهید
سوال امنیتی :9+90 = ?