معرفی جیمیسون لوپ(Jameson Lopp)؛ توسعه دهنده بیت کوین

  • 17:02 1403-02-13
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

 جیمیسون لوپ(Jameson Lopp)؛ توسعه دهنده بیت کوین! اره، درست شنیدین. آیا چیزی در مورد جیمیسون لوپ شنیدین؟ می دونین این شخص چه فعالیت هایی داشت؟ آیا می دونین جیمیسون لوپ چه کارهایی برای توسعه ارز دیجیتال بیت کوین انجام داده؟ در چند سال اخیر به لطف افزایش قیمت ارزهای دیجیتال و جذابیت توکن های غیرمثلی توجه خیلی از مشهورترین و بزرگترین سلبریتی های دنیا به حوزه ارزهای دیجیتال و دنیای کریپتوکارنسی ها جلب شد. با این حال حتی الان که مدتی از شروع بازار خرسی می گذره و قیمت خیلی از ارزهای دیجیتال کاهش پیدا کرده، سلبریتی های مختلفی هنوز هم در حوزه ارزهای دیجیتال فعال هستن و از ارزهای دیجیتال حمایت می کنند.

شاید بشه گفت که توییتر فعال ترین فضای مجازی در حوزه بیت کوین و ارزهای دیجیتال هست، چون که خیلی از افراد تاثیرگذار این حوزه در توییتر حضوری پر رنگ دارن. خیلی از این معامله گران و فعالان با سال ها فعالیت در این بازار، تجربه های زیادی در اختیار دارن که در توییتر با سایر افراد به اشتراک می ذارن. از معامله گران روزانه گرفته تا سرمایه گذارانی که در موسسه های مالی و سرمایه گذاری مشغول به فعالیت هستن. جیمیسون لوپ هم یکی از فعالان و بزرگان بازار ارزهای دیجیتال هست که به عنوان توسعه دهنده بیت کوین شناخته میشه. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله معرفی جیمیسون لوپ، اطلاعاتی در مورد جیمیسون لوپ یا Jameson Lopp به شما ارائه کنیم و به بررسی پروژه های جیمیسون بپردازیم و عملکرد Jameson رو مورد بررسی قرار بدیم.

جیمیسون لوپ کیست؟

جیمیسون لوپ کیست؟

اگه در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم جیمیسون لوپ یا Jameson Lopp رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این شخص به دست بیارین و شاید این سوال واسه شما هم پیش اومده باشه که جیمیسون لوپ کیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که جیمیسون لوپ از سال 2015 به صورت جدی در حوزه بیت کوین در حال فعالیت هست و به یکی از تاثیرگذارترین افراد در جامعه توسعه دهنده های بیت کوین تبدیل شده. او قبل از این مهندس BitGo بود و بخش پیشرفته با قابلیت چند امضایی خدمات نگهداری بیت کوین رو توسعه داد. جیمیسون بعد از کسب تجربه در شرکت بیت گو به تیم Casa که کیف پول ایمن و راه حل های زیربنایی برای بیت کوین توسعه میدن پیوست و فعالیت های مختلفی انجام داد.

جالب اینجاست که بدونین جیمیسون لوپ توسعه دهنده بیت کوین و مدیر ارشد تکنولوژی CTO در راه اندازی کریپتو CASA هست که ارائه دهنده خدمات مدیریت کلیدی، کیف پول های سخت افزاری و Casa Node For Lightning هست. لوپ نویسنده مقالات، ارائه های به اشتراک گذاشته شده و صفحه ای از منابع سرپرستی بیت کوین رو در سایت شخصی خودش قرار میده. او قبل از اضافی شده به Casa در ابتدای سال 2018 در شرکت نگهداری رمزنگاری بیت گو درجه نهادی کار می کرد. در سال 2017 جیمیسون در یه حادثه قربانی شد که کسی با پلیس تماس گرفت و به دروغ گزارش کرد که یه وضعیت گروگانگیری در خونه اون وجود داره.

مقاله پیشنهادی: آشنایی با جد مک کالیب(Jed McCaleb)؛ بنیانگذار استلار

پروژه های جیمیسون چیست؟

پروژه های جیمیسون چیست؟

همونطور که گفتیم، جیمیسون لوپ مهندس نرم افزار سابق BitGo بود. همچنین این شخص هم اکنون مدیر ارشد فناوری کاسا هست و تقریبا از سال 2015 در زمینه ارزهای دیجیتال به صورت فعال مشغول به کار کردن هست که البته بیشتر از پرداختن به ارزهای دیجیتال دیگه در خصوص ارز دیجیتال بیت کوین و تجزیه و تحلیل این ارز دیجیتال محبوب در بین مردم می پردازه. فعالیت جیمیسون لوپ جوری بوده که اون رو یکی از محبوب ترین و معتبرترین اشخاص در فضای ارزهای دیجیتال تبدیل کرده. این شخص پروژه های مختلفی داره. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به معرفی پروژه های جیمیسون لوپ بپردازیم.

•    یکی از بهترین پروژه های جیمیسون لوپ که خیلی زیاد روش کار کرده، طرح پس انداز بیت کوین هست که موفقیت های زیادی رو پشت سر گذاشته و تونسته محبوبیت زیادی در بین کاربران فعال بازار ارزهای دیجیتال به دست آورده.
•    یکی دیگه از پروژه های جیمیسون لوپ، راه اندازی مبدل Xpub بیت کوین هست.
•    مولد پیکربندی Bitcoin Core هم به عنوان یکی دیگه از پروژه های جیمیسون لوپ محسوب میشه.

عملکرد Jameson چگونه است؟

عملکرد Jameson چگونه است؟

از زمان راه اندازی Casa در سال 2018 این شرکت به یکی از اصلی ترین منبع ها برای دریافت سخت افزار و نرم افزار ایمن و قابل دسترس به بیت کوین، تبدیل شده. در ماه مارس، جیمیسون لوپ در روزنامه ای از نیویورک تایمز با عنوان چجوری یه مبلغ بیت کوین در 15 مرحله خود رو ناپدید کرد، به جزئیات پروسه Cypherpunk برای خارج شدن از شبکه اشاره کرد که به مذاق برخی از افراد خوش نیومد. در این مطلب مشخص شد که چقدر باید در عصر مدرن به حریم خصوصی اهمیت داده بشه و سعی در فاش نشدن اون ها داشته باشیم.

ما انتظار داریم که جیمیسون لوپ و تیم توسعه دهنده شرکت Casa با امکان عرضه محصولات جدید در سال 2021 بهره وری خط تولید خودش رو افزایش بده. درباره شخص جیمیسون لوپ پیش بینی می کنیم که اون در کنفرانس های مختلف توسعه دهنده های مهم بیت کوین رو در سراسر جهان معرفی می کنه و اطلاعاتی درباره اون ها ارائه میده. همچنین جیمیسون لوپ از سال 2015 به صورت فعال در فضای ارزهای دیجیتال به خصوص بیت کوین فعالیت می کنه و مشغول تجزیه و تحلیل این ارز دیجیتال هست. جیمیسون لوپ به یکی از معتبرترین اشخاص در جامعه ارزهای دیجیتال تبدیل شده که مورد توجه خیلی از معامله گران و سرمایه گذاران بازار قرار می گیره.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در این مقاله از مباحث آموزش ارز دیجیتال به معرفی جیمیسون لوپ بپردازیم و اطلاعاتی در مورد جیمیسون لوپ یا Jameson Lopp به شما ارائه کنیم و به بررسی پروژه های جیمیسون بپردازیم و عملکرد Jameson رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، جیمیسون لوپ از سال 2015 به صورت جدی در حوزه بیت کوین در حال فعالیت هست و به یکی از تاثیرگذارترین افراد در جامعه توسعه دهنده های بیت کوین تبدیل شده. او قبل از این مهندس BitGo بود و بخش پیشرفته با قابلیت چند امضایی خدمات نگهداری بیت کوین رو توسعه داد.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد معرفی جیمیسون لوپ(Jameson Lopp)؛ توسعه دهنده بیت کوین

در مورد معرفی جیمیسون لوپ(Jameson Lopp)؛ توسعه دهنده بیت کوین نظر دهید
سوال امنیتی :2+65 = ?