کیف پول فری والت FreeWallet چیست؟

  • 22:02 1403-02-14
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

 کیف پول فری والت(FreeWallet)؛ بهترین کیف پول ارز دیجیتال! اره، درست شنیدین. کیف پول فری والت ویژگی ها و مشخصاتی داره که باعث میشه تا به یکی از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال تبدیل بشه. چیزی در مورد این ولت شنیدین؟ اصلا می دونین کیف پول فری والت چیست؟ نمی دونین؟! این مقاله رو که مطالعه کنین، می تونین اطلاعات کاملی در مورد این ولت به دست بیارین. فری ولت نوعی کیف پول چند ارزی هست که در پلتفرم های تلفن همراه و وب پشتیبانی میشه. این کیف پول سطح امنیت بالایی داره و از بیش از 500 ارز دیجیتال همراه با چندین کیف پول مستقل برای محبوب ترین ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کنه. برای افرادی که به دنبال مکانی مناسب برای ارسال، ذخیره و مدیریت ارزهای دیجیتال خودشون در یه کیف پول هستن، فری ولت گزینه مناسبی هست.

زمانی که قصد سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال رو دارین، مثل سایر مواقع که دارایی های خودتون رو در گاوصندوق یا مکانی امن مثل بانک نگه می دارین، برای جلوگیری از دستبرد نیاز دارین تا اون ها رو در جایی که امنیت بالایی داره، نگه دارین. در چنین شرایطی می تونین از دو راه این کار رو انجام بدین. راه اول استفاده از کیف پول سخت افزاری و راه دوم استفاده از کیف پول نرم افزاری هست. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله کیف پول فری والت چیست؟ اطلاعاتی در مورد کیف پول فری والت یا FreeWallet به شما ارائه کنیم و به بررسی مزایای کیف پول فری ولت بپردازیم و امنیت کیف پول FreeWallet رو مورد بررسی قرار بدیم.

کیف پول فری ولت چیست؟

کیف پول فری ولت چیست؟

اگه در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم کیف پول فری ولت یا FreeWallet رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این ولت به دست بیارین و شاید این سوال واسه شما هم پیش اومده باشه که فری ولت چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که فری ولت یا FreeWallet نوعی کیف پول چند ارزی هست که در پلتفرم های تلفن همراه و وب پشتیبانی میشه. این کیف پول سطح امنیت بالایی داره و از بیش از 500 ارز دیجیتال پشتیبانی می کنه. همچنین کیف پول فری والت امکان تراکنش های بدون هزینه، حجم بالای خرید برای هر ارز دیجیتال و پشتیبانی از همه کارت های اعتباری مهم رو ارائه میده.

مقاله پیشنهادی: ممو Memo کیف پول چیست؟

جالب اینجاست که بدونین کیف پول فری والت حضانت کل دارایی های دیجیتال افراد رو در اختیار داره و همیشه سعی می کنه تا رابط کاربری مناسب و راحتی رو برای کاربران خودش به وجود بیاره. این کیف پول چند ارزی در نسخه های موبایلی و تحت وب فعالیت می کنه و ارزهای دیجیتال رو برای مشتریان نگهداری می کنه. بنابراین، کاربران باید به شرکت و پلتفرم اعتماد کنند که خیلی این موضوع در حوزه ارزهای دیجیتال باب نیست. این ولت نسخه موبایلی رو برای اندروید و ios و نسخه تحت وب ارائه می کنه. FreeWallet سال 2016 وارد بازار شد و اولین کیف پول ارز دیجیتال اون FantomCoin بود.

مزایای کیف پول فری ولت

مزایای کیف پول فری ولت

همونطور که گفتیم، فری ولت یا FreeWallet) اولین کیف پول موبایلی بود که در سال 2017 از بیت کوین کش پشتیبانی می گرد و بعدها هم اولین پشتیبان بیت کوین گلد و بیت کوین کش ای بی سی شد. فری والت در ژانویه 2016 راه اندازی شد و ابتدا به منظور آزمایش تکنولوژی کیف پول برای فانتوم کوین ساخته شده بود. بعد از موفقیت این کیف پول، فری والت کیف پول های بیت کوین و اتریوم رو هم راه اندازی کرد. با گذشت زمان فهرست ارزهای قابل پشتیبانی توسط فری والت افزایش پیدا کرد. این کیف پول مزایای زیادی به همراه داره که همین موضوع باعث میشه تا محبوبیت زیادی به دست بیاره. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی مزایای کیف پول فری والت بپردازیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین.

•    یکی از مزایای کیف پول فری والت، کاربری ساده و چند منظوره و پشتیبانی همزمان از نسخه های موبایلی و تحت وب یا همون وب سایت هست.
•    یکی دیگه از مزایای کیف پول فری والت این هست که شما می تونین از این کیف پول به صورت رایگان و بدون هیچ هزینه ای استفاده کنین.
•    یکی دیگه از مزایای کیف پول فری والت، امنیت بالا به وسیله اجرای دو مرحله ای تشخیص هویت، قابلیت استفاده از ایجاد قفل و اثرانگشت هست.
•    پشتیبانی از کیف پول های مختلف در نمونه های سبک، چندمنظوره و اختصاصی هم یکی دیگه از مزایای کیف پول فری والت هست.
•    امکان استفاده از صرافی درون برنامه ای و داخلی بدون نیاز به استفاده از پلتفرم های خارجی هم یکی دیگه از مزایای کیف پول فری والت هست.

امنیت کیف پول FreeWallet چگونه است؟

امنیت کیف پول FreeWallet چگونه است؟

تا الان هیچ گزارشی در مورد هک یا حمله کاربران در کیف پول فری ولت دیده نشده، ولی بررسی های مختلف نشون میده که این کیف پول بعضی وقت ها حساب کاربری برخی از کاربران رو مسدود می کنه. این موضوع باعث میشه تا برای شما مشکل به وجود میاد. البته این موضوع بیشتر در نسخه های تحت وب اتفاق افتاده و نسخه های سیستم عامل این کیف پول خطری نداره. متاسفانه این کیف پول کلیدهای خصوصی رو کنترل کنه، ولی بعضی از کیف پول های دیگه کلید خصوصی رو در سیستم خودتون ذخیره می کنند و دیگه دسترسی به اون ندارن. این گزینه ممکنه از لحاظ کارایی کمی برای این محصول اختلال ایجاد کنه. البته توجه داشته باشین که در نسخه فری ولت لایت این مشکل برطرف شده و دیگه از این بابت نگرانی ندارین.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله کیف پول فری والت چیست؟ اطلاعاتی در مورد کیف پول فری والت یا FreeWallet به شما ارائه کنیم و به بررسی مزایای کیف پول فری ولت بپردازیم و امنیت کیف پول FreeWallet رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، فری ولت نوعی کیف پول چند منظوره هست که همزمان از چندین ارز دیجیتال نگهداری می کنه. این کیف پول امکان ذخیره، کنترل و مدیریت ارزهای دیجیتال مختلف رو هم تحت وب و هم روی تلفن هوشمند برای کاربران فراهم کرده. فری ولت دارای صرافی داخلی هست. یعنی صاحب کیف پول برای نقل و انتقال وجوه نیاز به شخص واسطه نداره و می تونه به راحتی در خود کیف پول معاملات خودش رو انجام بده.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد کیف پول فری والت FreeWallet چیست؟

در مورد کیف پول فری والت FreeWallet چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :1+51 = ?