کیف پول اج Edge Wallet چیست؟

  • 06:02 1403-02-14
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

 اسم کیف پول اج یا Edge Wallet رو شنیدین؟ می دونین که کیف پول اج چه ویژگی هایی داره؟ آیا می تونین با استفاده از کیف پول اج ارزهای دیجیتال خودتون رو ذخیره و نگهداری کنین؟ بهتره بدونین کیف پول Edge ویژگی های خیلی زیادی داره و از امکانات زیادی برخوردار هست. میشه گفت تمرکز اصلی تیم توسعه دهنده این کیف پول به امنیت، سهولت استفاده و رابط کاربری ساده هست. با این حال از اونجایی که کیف پول Edge نوعی کیف پول گرم و موبایلی هست. به اندازه برخی از بهترین کیف پول های دسکتاپ یا سخت افزاری برجسته نیست. شما می تونین با استفاده از این کیف پول ارزهای دیجیتال خودتون رو ذخیره و نگهداری کنین. البته توجه داشته باشین که این ولت از تعداد محدود ارز دیجیتال پشتیبانی می کنه و ابتدا باید به این مورد دقت کنین.

برای ارزهای دیجیتال کیف پول ها و ولت های مختلفی وجود داره که شما می تونین از اون ها استفاده کنین. این ولت ها برای انواع سیستم عامل ها و انواع دستگاه ها موجود هستن. برای مثال علاوه بر کیف پول های دسکتاپ کیف پول های مختلف دیگه هم وجود دارن که برای موبایل هستن. کیف پول های زیادی برای سیستم عامل های اندروید و ios وجود دارن که کیف پول اج هم نمونه ای از این ولت هاست. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله کیف پول اج چیست؟ اطلاعاتی در مورد کیف پول اج یا Edge به شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های کیف پول اج بپردازیم و امنیت کیف پول Edge رو مورد بررسی قرار بدیم.

کیف پول اج چیست؟

کیف پول اج چیست؟

اگه در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم کیف پول اج رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این مفهوم به دست بیارین و شاید این سوال واسه شما هم پیش اومده باشه که کیف پول اج چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که کیف پول اج یا Edge نوعی کیف پول ارز دیجیتال هست که به کاربران کمک می کنه تا به راحتی کلیدهای خصوصی خودشون رو با امنیت بالا در تلفن همراه کنترل و نگهداری کنند. این کیف پول حداکثر امنیت رو در عین سادگی فراهم می کنه و به انواع کاربران این امکان رو میده تا به راحتی ارزهای دیجیتال خودشون رو مدیریت، انتقال و ترید کنند. شما هم می تونین با استفاده از کیف پول اج ارزهای دیجیتال خودتون رو در این ولت ذخیره و نگهداری کنین و امنیت دارایی های خودتون رو تضمین کنین.

مقاله پیشنهادی: کیف پول فری والت FreeWallet چیست؟

جالب اینجاست که بدونین کیف پول اج یا Edge نوعی کیف پول رمزنگاری چند ارزی مخصوص گوشی های موبایل هست که از دستگاه های موبایل اندروید و ios پشتیبانی کرده و یکی از نقاط قوت اون پشتیبانی از ذخیره سازی، ارسال و دریافت 21 آلت کوین مختلف و همچنین همه توکن های ERC-20 هست که توسط تیم سابق Airbitz توسعه داده شده و در فوریه 2018 منتشر شد. توجه داشته باشین که کیف پول Airbitz در ابتدا به عنوان یه کیف پول بیت کوین در سال 2014 منتشر شد. کیف پول اج نوعی ولت با امکانات به همراه رابطی کاربرپسند بوده که تمرکز خودش رو بر روی سهولت و راحتی در استفاده قرار داده.

ویژگی های کیف پول اج چیست؟

ویژگی های کیف پول اج چیست؟

همونطور که گفتیم، کیف پول اج نوعی کیف پول ارز دیجیتال قدرتمند با کاربری ساده هست که به کاربران این امکان رو میده تا به راحتی کلیدهای خصوصی خودشون رو با همون روش آشنا و راحت بانکداری تلفن همراه کنترل کنند. با استفاده از کیف پول Edge فقط شما به وجوه یا داده های تراکنش خودتون دسترسی دارین. نه Edge و نه هیچ شخص ثالثی نمی تونن به پول یا داده های شما دسترسی داشته باشن. این کیف پول ویژگی های زیادی داره که باعث میشه تا مورد استقبال معامله گران و کاربران فعال بازار ارزهای دیجیتال قرار می گیرن. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی ویژگی های کیف پول اج بپردازیم.

ویدیوی پیشنهادی: آموزش ساخت کیف پول تراست ولت

•    پشتیبانی چند ارزی

یکی از ویژگی های کیف پول اج که باعث میشه تا محبوبیت زیادی به دست بیاره این هست که از ارزهای دیجیتال زیادی پشتیبانی می کنه. به عبارت دیگه، کیف پول اج نوعی کیف پول چند ارزی هست. برخلاف سایر کیف پول های موبایل که بیشتر از بیت کوین و اتریوم و چند ارز رهبر بازار پشتیبانی می کنند، این کیف پول با چندین ارز دیجیتال کار می کنه. همچنین دائما در حال اضافی کردن قابلیت های جدید هست و سخت در تلاش هست تا از کوین های بیشتری پشتیبانی کنه. شما می تونین رمز ارزهای زیادی رو در این ولت ذخیره کنین.

•    سطح امنیت بالا

یکی دیگه از ویژگی های کیف پول اج که باعث میشه تا محبوبیت زیادی به دست بیاره این هست که سطح امنیت بالایی داره. جالب اینجاست که بدونین کیف پول ارز دیجیتال اج یا Edge ممکنه به اندازه یه کیف پول سخت افزاری ایمن نباشه، ولی دارای ویژگی های امنیتی نوآورانه هست که قبلا در یه کیف پول رمزنگاری موبایل، مبتنی بر وب یا دسکتاپ دیده نشده بود.

•    رابط کاربری بصری

یکی دیگه از ویژگی های کیف پول اج که باعث میشه تا محبوبیت زیادی به دست بیاره این هست که رابط کاربری بصری داره. رابط کاربری با در نظر گرفتن قابلیت استفاده طراحی شده و بنابراین استفاده از اون خیلی اسون و ساده هست. کاربران می تونن کیف پول های مختلفی رو ایجاد و استفاده کنند که از صفحه اصلی داشبورد قابل دسترسی هستن. مشاهده موجودی و مدیریت سبد ارز دیجیتال خیلی اسونه. تنظیمات پیشرفته از بقیه برنامه جدا شده و از طریق یه پین چهار رقمی قابل دسترسی هست.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله کیف پول اج چیست؟ اطلاعاتی در مورد کیف پول اج یا Edge به شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های کیف پول اج بپردازیم و امنیت کیف پول Edge رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، کیف پول اج یا Edge نوعی کیف پول رمزنگاری چند ارزی مخصوص گوشی های موبایل هست که از دستگاه های موبایل اندروید و ios پشتیبانی کرده و یکی از نقاط قوت اون پشتیبانی از ذخیره سازی، ارسال و دریافت 21 آلت کوین مختلف و همچنین همه توکن های ERC-20 هست.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد کیف پول اج Edge Wallet چیست؟

در مورد کیف پول اج Edge Wallet چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :3+31 = ?