پلتفرم بیفی فایننس(Beefy Finance) چیست؟

"بجای خواندن مقاله به آن گوش دهید"

پادکست صوتی "پلتفرم بیفی فایننس(Beefy Finance) چیست؟"


  • 15:02 1403-02-06
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

پلتفرم بیفی فایننس یا Beefy Finance؛ آیا چیزی در مورد این مفهوم شنیدین؟ اصلا می دونین بیفی فایننس چیست؟ پلتفرم بیفی فایننس چه ویژگی هایی داره؟ هدف و ایده پلتفرم Beefy Finance چیست؟ این پروتکل چجوری کار می کنه؟ سرویس های پروتکل بیفی فایننس چیست؟ توکن BIFI چیست؟ همکاری های پلتفرم بیفی فایننس با سایر پروژه ها چجوریه؟ آینده بیفی فایننس چجوری پیش بینی میشه؟

بازار پرهیاهو دیفای پر از پلتفرم هایی هست که به کاربران امکان میده تا سودهای خوبی از این بازار به دست بیارن. پلتفرم های دیفای در شبکه های بلاک چینی ساخته میشن و هر کدوم مزیت و محدودیت های خاص خودشون رو دارن. خیلی از افرادی که قصد سرمایه گذاری در این حوزه رو دارن، به دنبال کسب بیشترین بازده از سرمایه خودشون هستن. بیفی فایننس هم یه تجمیع کننده سود هست که کار رو برای همه کاربران راحت تر کرده. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله پلتفرم بیفی فایننس چیست؟ اطلاعاتی در مورد بیفی فایننس یا Beefy Finance به شما ارائه کنیم و به بررسی سرویس های پروتکل بیفی فایننس بپردازیم و مزایای اصلی بیفی فایننس رو مورد بررسی قرار بدیم.

دوره آموزش صرافی های غیرمتمرکز ارزسنج تمامی پلتفرم های مهم بازار ارز دیجیتال را با تمام جزئیات به شما یاد خواهد داد.

پلتفرم بیفی فایننس چیست؟

پلتفرم بیفی فایننس چیست؟

اگه در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم پلتفرم بیفی فایننس یا Beefy Finance رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این پروتکل به دست بیارین و شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که پلتفرم بیفی فایننس چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که بیفی فایننس نوعی پلتفرم غیرمتمرکز و چند زنجیره بهینه سازی بازده هست که به کاربران خودش این اجازه رو میده تا سود مرکب از دارایی های رمزنگاری خودشون به دست بیارن. این پلتفرم از طریق مجموعه ای از استراتژی های سرمایه گذاری که با قراردادهای هوشمند تضمین و اجرا میشن، به طور خودکار پاداش های کاربر رو از استخرهای نقدینگی مختلف، پروژه های بازارسازی خودکار و سایر فرصت های فارمینگ در اکوسیستم دیفای به حداکثر می رسونه.

جالب اینجاست که بدونین بیفی فایننس یا Beefy Finance نوعی پلتفرم تجمیع کننده سود هست. پلتفرم های تجمیع کننده سود سعی می کنند تا بیشترین بازدهی رو از سایر پلتفرم های دیفای برای کاربران خودشون فراهم کنند. شبکه بیفی با ساخت پلتفرمی جامع تونسته از پلتفرم های مختلف ساخته شده در شبکه های بلاک چینی بایننس اسمارت چین، آوالانچ، هکو، پالیگان، فانتوم، هارمونی، آربیتروم، سلو، مون ریور، متیس و.... پشتیبانی می کنه. این پلتفرم یه بهینه سازی بازده چند زنجیره ای غیرمتمرکز هست که به کاربران اجازه میده تا با سپرده گذاری ارزهای دیجیتال خودشون سود مرکب یا Compound به دست بیارن.

سرویس های پروتکل بیفی فایننس

سرویس های پروتکل بیفی فایننس

همونطور که گفتیم، هدف پلتفرم بیفی فایننس بهینه سازی کسب درآمد در پلتفرم های دیفای هست. خیلی از کاربران با استیک کردن دارایی های خودشون در پلتفرم های دیفای به دنبال کسب درآمد هستن. کاربران این پلتفرم ها با تامین نقدینگی در استخرهای نقدینگی پلتفرم های مختلف از اون ها پاداش دریافت می کنند. پلتفرم بیفی با استیک کردن پاداشی که با سپرده گذاری دارایی های خودشون به دست میارن، سود حاصل کاربران رو افزایش میده. این پلتفرم سرویس های مختلفی رو ارائه میده. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی سرویس های پروتکل بیفی فایننس بپردازیم تا با این موارد آشنایی داشته باشین.

  • یکی از سرویس های پلتفرم بیفی فایننس، انتخاب شبکه هست. در این بخش کاربران باید شبکه مورد نظرشون رو برای سپرده گذاری انتخاب کنند. در حال حاضر کاربران می تونن رمزارزهای خودشون رو در شبکه هایی که مشخص هست در این پلتفرم استیک کنند.
  • یکی دیگه از سرویس های پلتفرم بیفی فایننس، انتخاب پلتفرم هست. در این قسمت کاربران می تونن در پلتفرم های مختلف دیفایی که بر بستر شبکه انتخابی خودشون فعالیت می کنند، سرمایه گذاری انجام بدن. کاربران می تونن پلتفرمی که قصد سرمایه گذاری در اون رو دارن بر اساس درصد بازدهی، توکن، ارزش کل قفل شده در استخرهای جفت ارز، تک ارز و استیبل کوین انتخاب کرده و در اون سپرده گذاری کنند.
  • یکی دیگه از سرویس های پلتفرم بیفی فایننس، مشارکت در جامعه حاکمیتی هست. کاربران می تونن با استیک کردن توکن BIFI در تصمیمات این پلتفرم شرکت داشته باشن. کاربران همچنین می تونن در این پلتفرم پروپوزال ثبت کنند یا به پروپوزال های ثبت شده توسط سایر کاربران رای بدن.
  • مشاهده اطلاعات حساب هم یکی دیگه از سرویس های پلتفرم بیفی فایننس هست. کاربران می تونن با مراجعه به قسمت Stas از میزان ارزش کل قفل شده در شبکه انتخابی قیمت توکن BIFI رو بررسی کنند.

ویدیوی پیشنهادی: پلتفرم بای فراست Bifrost چیست؟

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله پلتفرم بیفی فایننس چیست؟ اطلاعاتی در مورد پلتفرم بیفی فایننس یا Beefy Finance به شما ارائه کنیم و به بررسی سرویس های پلتفرم بیفی فایننس بپردازیم و نحوه عملکرد پروتکل بیفی فایننس رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، بیفی فایننس نوعی پلتفرم تجمیع کننده سود یا ییلد فارمینگ هست که شما می تونین با استیک کردن توکن BIFI در این پروتکل سود به دست بیارین. این پلتفرم سرویس های مختلفی رو برای کاربران ارائه می کنه که همین موضوع باعث میشه تا مورد استقبال خیلی از کاربران و سرمایه گذاران بازار ارزهای دیجیتال قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد پلتفرم بیفی فایننس(Beefy Finance) چیست؟

در مورد پلتفرم بیفی فایننس(Beefy Finance) چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :9+83 = ?