بهترین تبلت برای تریدرها و تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال

"بجای خواندن مقاله به آن گوش دهید"

پادکست صوتی "بهترین تبلت برای تریدرها و تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال"


  • 15:02 1403-02-06
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

بهترین تبلت برای تریدرها و تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال؛ دوست دارین تا با این تبلت ها آشنا بشین؟ حتما شما هم بعضی وقت ها از ساعت ها پشت میز نشستن و استفاده از کامپیوتر یا حمل لپ تاپ ها و تجهیزات اون ها برای انجام معاملات خودتون در بازارهای مالی خسته شدین. غیر از کامپیوتر و لپ تاپ های شخصی، بهترین تجهیزات، گوشی موبایل و تبلت برای ترید ارزهای دیجیتال هستن.

در بازارهای سرمایه گذاری باید اطلاعات کافی در مورد تحلیل و ترید داشته باشین و از ابزار مناسب برای انجام فعالیت های ترید استفاده کنین، ابزار مناسب مثل گوشی، تبلت و کامپیوتر و لپ تاپ هستن که با داشتن اینترنت سریع، سرور مجازی و یا تحلیل تکنیکال به شما برای انجام معاملات سیگنال ارز دیجیتال میدن. شاید شما از اون دسته کاربرانی هستین که می خواهین تبلت رو جایگزیت لپ تاپ برای انجام امورات ترید ارز دیجیتال کنین. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله بهترین تبلت برای تریدرها و تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال، اطلاعاتی در مورد ویژگی های تبلت ترید ارز دیجیتال به شما ارائه کنیم و به معرفی مناسب ترین تبلت ها برای ترید ارزهای دیجیتال بپردازیم تا با اون ها آشنایی داشته باشین و هنگام تهیه دوره تحلیل تکنیکال و غیره بخواید از اونا استفاده کنید.

تبلت ترید باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

تبلت ترید باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

بهترین تبلت برای تریدرها ابزاری قدرتمند و در عین حال کاربردی به منظور ترید و تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال هست. به این ترتیب، این افراد می تونن در سایه این ابزار رصد بازار، تبادل اطلاعات با همکاران و انجام معاملات خودشون رو در هر زمان و مکانی بدون محدودیت انجام بدن. با این توصیفات بهترین تبلت تحلیل تکنیکال یا ترید ارز دیجیتال باید ویژگی های زیادی داشته باشه. برخی از ویژگی های مناسب ترین تبلت ترید ارز دیجیتال عبارت هستن از:

  • یکی از ویژگی های تبلت ترید ارز دیجیتال این هست که رم اون مناسب باشه. همیشه به دنبال تبلت هایی باشین که دارای حداثل 2 گیگ حافظه رم و بیشتر باشن. شما در ترید ارز دیجیتال نیاز دارین تا تب های زیادی رو در مرورگر تبلت باز کنین و یا بعضی وقت ها اپلیکیشن رو همزمان مورد استفاده قرار میدین.
  • یکی دیگه از ویژگی های تبلت ترید ارز دیجیتال این هست که دارای پردازنده قوی باشه. حداقل پردازنده های 4 هسته ای 1.2 گیگاهرتزی برای تحلیل و ترید مناسب هستن. این باعث پاسخگویی بهتر و اجرای سریع تر اپلیکیشن ها میشه.
  • صفحه نمایش گسترده هم یکی دیگه از ویژگی های تبلت ترید ارز دیجیتال هست. اندازه نمایشگر بستگی به سلیقه و راحتی شما داره. اینکه صفحه بزرگ تر رو ترجیح میدین یا سبکی و حمل راحت تر برای شما الویت داره.
  • یکی دیگه از ویژگی های تبلت ترید ارز دیجیتال که باید بهش توجه داشته باشین، حافظه داخلی تبلت هست. این مورد در مقایسه با سایر عوامل اهمیت کمتری داره. با این حال با توجه به حجم نرم افزارهای امروزی، حداقل 32 گیگ حافظه داخلی رو در نظر بگیرین تا حافظه دستگاه خیلی زود پر نشه.

معرفی بهترین تبلت ها برای ترید ارز دیجیتال

معرفی بهترین تبلت ها برای ترید ارز دیجیتال

بهترین تبلت ها ترکیبی از قابلیت حمل آسون گوشی های هوشمند و تطبیق پذیری لپ تاپ ها هستن. این دستگاه های دوست داشتنی قابل حمل امروزه نسبت به گذشته راهی طولانی طی کردن و خیلی از اون ها در حال حاضر به اندازه ای تکامل یافته و قوی شدن که به عنوان جایگزین های عالی برای کامپیوتر ها و لپ تاپ ها عمل می کنند. بهترین تبلت ها برای رفع نیازهای متعدد اشخاص ارائه شدن. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به معرفی بهترین تبلت ها برای ترید ارز دیجیتال بپردازیم.

  • سامسونگ Galaxy Tab A7 Lite

یکی از بهترین تبلت ها برای ترید ارز دیجیتال، سامسونگ Galaxy Tab A7 Lite هست که به طور قابل توجهی مقرون به صرفه هست. این تبلت در ماه مه 2021 به عنوان یه نمونه ارزون تر و سبک تر از Tab A7 رونمایی شد. بعد از گذشت چند هفته آزمایش و استفاده از این تبلا، میشه با اطمینان گفت که این تبلت مناسب ترین ابزار برای ترید ارزهای دیجیتال هست. صفحه نمایش این تبلت، صفحه نمایشی 8.7 اینچی و از نوع TFT هست. رزولوشن این صفحه نمایش برابر با 1280*800 پیکسل هست.

  • Lenovo Tab K10

یکی دیگه از بهترین تبلت ها برای ترید ارز دیجیتال، Lenovo Tab K10 هست که در سال 2021 عرضه بازار شده. این تبلت دارای صفحه نمایش لمسی 10:30 اینچی با وضوح بالا هست. همچنین دارای 3 گیگابایت رم هست. تبلت لنوو تب K10 اندروید 11 رو اجرا می کنه و باتری اون 7500 میلی آمپر ساعتی غیرقابل تعویض هست. در قسمت پشتی یه سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 8 مگاپیکسلی و در قسمت جلویی هم یه سنسور دوربینن سلفی با رزولوشن 5 مگاپیکسلی برای این تبلت در نظر گرفته شده.

  • Galaxy TAB S6 Lite

یکی دیگه از بهترین تبلت ها برای ترید ارز دیجیتال، تبلت Galaxy TAB S6 Lite هست که یه رقیب جدی برای iPad محسوب میشه و بهترین تبلت پرمیوم این شرکت هست که تا الان عرضه شده. دارای نقاط قوت زیادی هست. از جای داده قلم S گرفته تا گزینه های سفارشی سازی نرم افزار و طراحی نسبتا قوی و زیبا. همه این ها S6 لایت رو به یه تبلت مناسب برای ترید تبدیل می کنه. این تبلت از محصولات جدید سامسونگ هست که با صفحه نمایش 10:4 اینچی طراحی و تولید شده.

بیشتر بخوانید: برای ترید ارزهای دیجیتال از کجا شروع کنم

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله بهترین تبلت برای تریدرها و تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال، اطلاعاتی در مورد ویژگی های تبلت ترید ارز دیجیتال به شما ارائه کنیم و به معرفی مناسب ترین تبلت ها برای ترید ارزهای دیجیتال بپردازیم تا با اون ها آشنایی داشته باشین. همونطور که گفتیم، تعداد زیادی از تریدرها باور دارن که همیشه بهترین سیستم عامل های برای ترید ارز دیجیتال و تحلیل تکنیکال کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ ها هستن. هرچند که امروزه با پیشرفت فناوری شاهد تولید تبلت های قوی تری که حتی میشه رقابت با کامپیوترها رو دارن هستیم، به نظر میرسه تبلت های پیشرفته هم می تونن ابزاری خوب برای ترید ارزهای دیجیتال محسوب بشن.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد بهترین تبلت برای تریدرها و تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال

در مورد بهترین تبلت برای تریدرها و تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال نظر دهید
سوال امنیتی :3+66 = ?