معرفی بهترین کیف پول های متاورس در سال 2023

  • 23:02 1403-02-05
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

معرفی بهترین کیف پول های متاورس در سال 2023؛ آیا دوست دارین با این ولت ها آشنایی داشته باشین؟ سرمایه گذاری در بستر متاورس، روشی جدید بین سرمایه گذارانی هست که به دنبال پیدا کردن بهترین کیف پول های متاورس هستن. دنیای متاورس، دنیایی شبیه به دنیای مجازی هست که سازنده های اون در تلاش هستن تا خیلی از فاکتورهای واقعی و فیزیکی رو در این فضا پیاده سازی کنند.

فعالیت در متاورس نیازمند داشتن یه کیف پول ارز دیجیتال منحصر به فرد هست. یه والت متاورس باید علاوه بر قابلیت ذخیره سازی رمزارزهای عادی، از توکن های غیرمثلی یا همون NFT هم پشتیبانی کنه. دنیای مجازی سه بعدی یا متاورس راهکاری برای برقراری ارتباط و تعامل در سناریوهای کار از راه دور هست. به طور مثال به راحتی میشه با اجازه دفتر کار مجازی یه جلسه کاری با حضور افرادی از سراسر دنیا برگزار یا میشه برای بازدید مجازی از نمایشگاه آثار هنری نقاشی فراخوان اعلام کرد. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله معرفی بهترین کیف پول های متاورس در سال 2023، اطلاعاتی در مورد ویژگی های کیف پول متاورس به شما ارائه کنیم و به معرفی برترین کیف پول های متاورس بپردازیم تا با این ولت ها آشنایی داشته باشین.

چرا به کیف پول متاورس نیاز داریم؟

چرا به کیف پول متاورس نیاز داریم؟

این روزها متاورس سروصدای زیادی رو در دنیای فناوری به پا کرده. در همین رابطه افراد زیادی به دنبال سرمایه گذاری در این بستر هستن. بنابراین، داشتن اطلاعات درباره کیف پول های هماهنگ با این تکنولوژی ضروری به نظر میرسه. به عبارت دیگه، برای سرمایه گذاری در متاورس نیاز به آشنایی با کیف پول های اون هاست. کاربران برای فعالیت در زمینه متاورس و خرید و فروش ابزارها در این فضا نیاز به اتصال به حساب های خودشون به کیف پول های مخصوص این کار خواهند داشت. برای مثال برای حضور در متاورس لازمه از آواتارهای مخصوص خود یعنی آواتار متاورس استفاده کنین که نیازمند خرید از طریق کیف پول متاورس هست.

با افزایش علاقه به متاورس شما می تونین با استفاده از بهترین کیف پول های متاورس، چیزهای دیجیتالی مثل آواتار، زمین مجازی و افزونه ها رو خریداری کنین و از همه مهمتر می تونین همه تراکنش های خودتون رو در دنیای مجازی پیگیری کنین. این کیف پول ها برای حصول اطمینان از بهترین استفاده از تجربیات خود در دنیای مجازی ضروری هستن. ذخیره توکن های متاورس و باز کردن یکی از اون ها قدمی مهم در شروع کار با NFT و سرمایه گذاری در توکن های غیرقابل تعویض به شمار میره. NFTها استفاده از کیف پول های رمزنگاری شخصی رو سرعت دادن. جایی که کاربران می تونن توکن های غیرقابل تعویض خودشون رو نگهداری و مدیریت کنند.

مشخصات بهترین کیف پول متاورس چیست؟

مشخصات بهترین کیف پول متاورس

متاورس یه دنیای مجازی هست که فعالیت های دنیای واقعی رو به شکلی دیگه امکان پذیر می کنه، ولی پیش نیازهای خاص خودش رو داره. به طور مثال برای خرید زمین در دنیای دیسنترالند باید ابتدا برای خرید مانا یا MANA اقدام کنین، ولی باز هم باید به یه مرحله قبل بریم، چون برای خرید ارز دیجیتال باید یه کیف پول مناسب داشته باشین. ولی نکته قابل توجه اینجاست که در انتخاب بهترین کیف پول متاورس به چه ویژگی ها و مشخصاتی توجه کنیم؟

  • امنیت بالای والت
  • پشتیبانی از توکن های غیرمثلی یا NFT
  • سازگاری کیف پول متاورس با بازارچه ها
  • رابط کاربری آسون

بهترین کیف پول های متاورس کدامند؟

بهترین کیف پول های متاورس کدامند؟

استفاده از متاورس به لطف وجود فناوری بلاک چین و توکن های NFT امکان پذیر شده. در واقع می تونیم متاورس رو به یه موجود و NFTها رو به خونی که در رگ ها جریان داره تشبیه کنیم. به عبارت دیگه برای خرید یا اجاره یه قطعه زمین، مجموعه های کلکسیونی و تعامل با آواتارها باید در یه کیف پول متاورس ارز دیجیتال و NFT داشته باشیم. کیف پول های متاورس در اینجا لازم هستن. کیف پول های متاورسی زیادی وجود دارن. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به معرفی بهترین کیف پول های متاورس بپردازیم.

  • متامسک(MetaMask)

یکی از بهترین کیف پول های متاورس، متامسک یا MetaMask هست. این کیف به آسونی از طریق افزونه مرورگرها قابل دسترس هست و کاربر به راحتی می تونه در بازارچه های NFT جستجو کنه. برخلاف تصور عام، استفاده از والت متامسک چندان سخت نیست. با توجه به آپدیت های جدید برنامه متامسک، کاربران می تونن ارزهای دیجیتال مورد نیازشون رو از همه صرافی های غیرمتمرکز موجود تهیه کنند.

ویدیوی پیشنهادی: آموزش کیف پول متامسک

  • انجین ولت(Enjin Wallet)

یکی دیگه از بهترین کیف پول های متاورس، انجین ولت یا Enjin Wallet هست که تونسته در بین رقبای پیشتاز رتبه خوبی به دست بیاره. کیف پول انجین ولت راهی آسون برای نگهداری ایمن مجموعه های NFT در کنار سایر ارزهای دیجیتال هست. یکی از دلایل اصلی محبوبیت انجین ولت در میان کاربران، دسترسی آسون و راحت هست. مزیت دیگه انجین ولت ارائه یه رابط کاربری همه کار با کیفیت عالی و دسترسی سریع به پروژه های دیفای و سایر پروژه های پیشرو هست.

  • کوین بیس(Coinbase)

کوین بیس یا Coinbase هم یکی دیگه از بهترین کیف پول های متاورس هست که در سال 2012 توسط برایان آرمسترانگ موسس و مدیر عامل بزرگترین صرافی آمریکایی یعنی کوین بیس راه اندازی شد. کوین بیس والت فضایی امن برای نگهداری دارایی های دنیای متاورس، مدیریت توکن ها و انجام تراکنش NFT هاست. سهولت استفاده، رابط کاربری آسون انتقال توکن بدون نیاز به آدرس عمومی و تامین امنیت دارایی های دیجیتال در دنیای متاورس از مهم ترین دلایل کاربران برای انتخاب کوین بیس هست.

  • مث والت(Math Wallet)

یکی دیگه از بهترین کیف پول های متاورس، مث والت یا Math Wallet هست. این کیف پول بیش از 65 شبکه بلاک چینی مختلف رو پشتیبانی می کنه. علاوه بر ارائه عملکردهای مختلف قابلیت ادغام با کیف پول سخت افزاری هم داره. مث والت راه حل کریپتویی یه مرحله ای هست که به لطف قابلیت ادغام با چندین شبکه بلاک چین ایجاد چنین آدرس کیف پول رو برای کاربران امکان پذیر می کنه.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله معرفی بهترین کیف پول های متاورس در سال 2023، اطلاعاتی در مورد ویژگی های کیف پول متاورس به شما ارائه کنیم و به معرفی برترین کیف پول های متاورس بپردازیم تا با این ولت ها آشنایی داشته باشین. همونطور که گفتیم، کاربران برای فعالیت در زمینه متاورس و خرید و فروش ابزارها در این فضا نیاز به اتصال به حساب های خودشون به کیف پول های مخصوص این کار خواهند داشت. کیف پول های متاورسی زیادی وجود دارن که از جمله از اون ها می تونیم به متامسک، کوین بیس، انجین ولت، مث والت و.... اشاره کنیم.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد معرفی بهترین کیف پول های متاورس در سال 2023

در مورد معرفی بهترین کیف پول های متاورس در سال 2023 نظر دهید
سوال امنیتی :9+79 = ?