کیف پول ترون اسکن(Tronscan) چیست؟

"بجای خواندن مقاله به آن گوش دهید"

پادکست صوتی "کیف پول ترون اسکن(Tronscan) چیست؟"


  • 03:02 1403-02-12
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

کیف پول ترون اسکن یا Tronscan؛ بلاک اکسپلور مبتنی بر شبکه ترون! آیا چیزی در مورد این ولت شنیدین؟ اصلا می دونین ترون اسکن چیست و چجوری کار می کنه؟ کیف پول ترون اسکن چه کاربردهایی داره؟ نحوه پیگیری تراکنش های شبکه ترون در Tronscan چجوریه؟ برگشت تراکنش در ترون اسکن به چه معنی هست؟ نحوه ساخت کیف پول ارز دیجیتال ترون اسکن چجوریه؟

ترون در زمان های قدیم یه ارز مبتنی بر روی اتریوم بوده، ولی از زمان راه اندازی شبکه خودش دارای لقبی به عنوان ارز اصلی هست. باید بدونین که در حال حاضر شما باید برای این ارز کیف پول مخصوص اون رو هم نصب کنین. خیلی از ولت ها دارای مزیت های متفاوتی هستن و میشه گفت که کیف پول ترون اسکن هم یکی از اون هاست که می تونین ازش استفاده کنین و از مزایای اون برخوردار باشین. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله کیف پول ترون اسکن چیست؟ اطلاعاتی در مورد کیف پول ترون اسکن یا Tronscan به شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های کیف پول ترون اسکن بپردازیم تا با این ولت آشنا بشین.

کیف پول ترون اسکن چیست؟

کیف پول ترون اسکن چیست؟

اگه در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم کیف پول ترون اسکن یا Tronscan رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این ولت به دست بیارین و شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که کیف پول ترون اسکن چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که ترون اسکنTronscan اولین بلاک اکسپلور مبتنی بر ترون هست که علاوه بر کاوش Block ها، تراکنش ها، حساب ها و هر نوع پرس و جو در بلاک چین ترون، دارای ویژگی های بسیار مفید دیگه ای برای کاربران این ارز دیجیتال هست. ترون اسکن به کاربران این امکان رو میده تا تراکنش های موجود در بلاک چین ترون رو جستجو، تایید و بررسی کنند.

جالب اینجاست که بدونین خیلی از ارزهای دیجیتال دارای کیف پول های مخصوص به خودشون هست، ولی میشه کیف پول های دیگه هم برای اون ها استفاده کرد. کیف پول Coinbox یکی از کیف پول های پشتیبانی هست و این ارز رو پشتیبانی می کنه. امنیت کیف پول ترون اسکن برای دارنده های این ارز خیلی مهم هست، ولی به طور کلی بهتره بدونین که شما در ابتدا ساخت این ولت باید برخی از مسائل رو بررسی کنین و این موضوع نشون دهنده میزان استفاده روزمره شما از این کیف پول و نگرانی های امنیتی هم هست. باید بدونین که این کیف پول رو باید بسازین و این امر دارای مراحلی هم هست که باید اون ها رو طی کنین.

مقاله پیشنهادی: کیف پول کیپ کی(Keepkey) چیست؟

ویژگی های کیف پول ترون اسکن چیست؟

ویژگی های کیف پول ترون اسکن

کیف پول ترون اسکن یا Tronscan دارای ویژگی های زیادی مربوط به ارز ترون هست که باعث میشه تا محبوبیت زیادی به دست بیاره. این کیف پول تا به امروز استفاده زیادی شده و نیمی از کاربران از این کیف پول استفاده می کنند، ولی اطلاعاتی راجع به اون ها ندارن. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی ویژگی های کیف پول ترون اسکن بپردازیم تا با این موارد آشنا بشین.

  • محیط امن

یکی از ویژگی های کیف پول ترون اسکن یا Tronscan این هست که دارای محیطی امن و با قدرتمندی در این باره هست. این کیف پول دارای محیطی آسون و دارای قابلیت های بستری هست. ترون اسکن یکی از ولت های امن در بین سایر ولت های موجود در بازار ارزهای دیجیتال هست. همچنین کیف پول های زیادی این فضا رو برای ارزهای دیجیتال دیگه به وجود نمیارن و این رو یکی از مزایای اصلی نمی دونن. ولی این کیف پول دارای مزایای زیادی برای ارزهای دیجیتال مختلف هست.

  • غیرمتمرکز بودن

یکی دیگه از ویژگی های کیف پول ترون اسکن این هست که به صورت غیرمتمرکز فعالیت می کنه که باعث میشه تا سطح امنیت اون افزایش پیدا کنه. توجه داشته باشین که کیف پول های متمرکز دارای سطح امنیت پایین تری نسبت به غیرمتمرکز ها هستن. باید بدونین که کیف پول ترون اسکن دارای مزیت های دیگه هم هست که باعث میشه تا مورد استقبال خیلی از معامله گران و تریدرهای بازار قرار بگیره.

  • فاقد کارمزد

یکی دیگه از ویژگی های کیف پول ترون اسکن یا Tronscan این هست که فاقد کارمزد هست. به این ترتیب، شما می تونین همه تراکنش های خودتون رو بدون پرداخت کارمزد انجام بدین. توجه داشته باشین که بیشتر کیف پول های موجود در بازار ارزهای دیجیتال از کاربران در ازای انجام تراکنش ها مختلف کارمزد دریافت می کنند، ولی ترون اسکن کارمزدی بابت انجام نقل و انتقالات نمی گیره.

  • صرافی ارز دیجیتال داخلی

یکی دیگه از ویژگی های کیف پول ترون اسکن این هست که دارای صرافی ارز دیجیتال داخلی هست. به این ویژگی در کیف پول سواپ گفته میشه و این موضوع به شما کمک می کنه تا توکن ها و کوین های مورد نظر خودتون رو به سایر توکن ها و کوین های پشتیبانی شده در این والت تبدیل کنین. بهتره بدونین که انتخاب صرافی ارز دیجیتال خوب یکی از عوامل مهم هست، چون بیشتر کار شما در صرافی ها انجام میشه.

مقاله پیشنهادی: بهترین روش نگهداری ارز دیجیتال چیست؟ صرافی یا کیف پول؟

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله کیف پول ترون اسکن چیست؟ اطلاعاتی در مورد کیف پول ترون اسکن یا Tronscan به شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های کیف پول ترون اسکن بپردازیم تا با این ولت آشنا بشین. همونطور که گفتیم، ترون اسکن یا Tronscan اولین بلاک اکسپلور مبتنی بر ترون هست که علاوه بر کاوش Block ها، تراکنش ها، حساب ها و هر نوع پرس و جو در بلاک چین ترون، دارای ویژگی های بسیار مفید دیگه ای برای کاربران این ارز دیجیتال هست. این ولت مزایای زیادی به همراه داره که همین موضوع باعث میشه تا محبوبیت زیادی به دست بیاره.

 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد کیف پول ترون اسکن(Tronscan) چیست؟

در مورد کیف پول ترون اسکن(Tronscan) چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :5+32 = ?