بهترین مانیتور برای تریدر ارزهای دیجیتال کدام است؟

"بجای خواندن مقاله به آن گوش دهید"

پادکست صوتی "بهترین مانیتور برای تریدر ارزهای دیجیتال کدام است؟"


  • 06:02 1403-02-01
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

بهترین مانیتورها برای ترید ارزهای دیجیتال؛ آیا دوست دارین با این مانیتورها آشنا بشین؟ چجوری بهترین مانیتور برای ترید رو مشخص کنیم؟ بهترین مانیتور برای تریدرها چه مشخصات یا ویژگی هایی دارن؟ بهترین مانیتورها برای ترید ارزهای دیجیتال کدامند؟ نحوه انتخاب بهترین مانیتور برای ترید چجوریه؟ آیا واقعا برای ترید به مانیتورهای اضافی نیاز دارین؟ آیا مانیتورهای اضافی مخصوص ترید شما رو به یه معامله گر یا تریدر بهتر تبدیل می کنه؟ چرا معامله گران حرفه ای چند صفحه نمایش دارن؟ 

امروزه مانیتورها با کاربری های مخصوص و متفاوتی طراحی و تولید میشن تا به طور کامل نیازهای کاربران رو پاسخ بدن. از جمله از این مانیتورها میشه به مانیتورهای ترید اشاره کرد که یکی از مهم ترین و با اهمیت ترین ابزار هر تریدر حرفه ای به شمار میره. با خرید یکی از بهترین مانیتورهای مناسب ترید می تونین به راحتی بعد از تهیه دوره تحلیل تکنیکال و غیره در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت کرده و نمودارها و نوسانات قیمت ها رو بررسی کنین. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله بهترین مانیتورها برای ترید ارزهای دیجیتال کدامند؟ اطلاعاتی در مورد ویژگی بهترین مانیتورهای مناسب ترید به شما ارائه کنیم و به معرفی بهترین مانیتورها برای ترید ارز دیجیتال بپردازیم تا این صفحه نمایش ها رو بشناسین.

ویژگی بهترین مانیتورهای مناسب ترید

 بهترین مانیتورهای مناسب ترید

امروزه مانیتورهای مختلفی در بازار وجود دارن که تریدرها می تونن از بین اون ها دستگاهی کاربردی برای خودشون انتخاب کنند. البته یه نکته وجود داره. اون هم این هست که به دلیل تنوع بالای محصولات ممکنه انتخاب رو کمی با چالش همراه کنه. ولی ارزش این رو داره که برای پیدا کردن مانیتوری با کیفیت برای کارتون وقت صرف کنین. مانیتورها رو میشه بر اساس نوع کاربری از همدیگه تفکیکشما کرد و همونطور که مشخصه، هر کدوم ویژگی ها، امکانات و قابلیت های خاصی دارن که اون ها رو از همدیگه متمایز می کنه.

انتخاب بهترین صفحه نمایش یا مانیتور برای معاملات یا تریدهای شما مستلزم این هست که برخی نکات مهم رو بدونین و مشخصات مانیتور مورد نظر خودتون رو بررسی کنین. برخی از ویژگی های بهترین مانتیور برای ترید ارز دیجیتال عبارت هستن از:

  • کیفیت بالا
  • ارگونومیک
  • سازگار با VESA
  • فیلتر نور آبی
  • نحوه تنطیم مانیتور مخصوص ترید
  • اندازه مانیتور
  • وضوح مانیتور

چرا باید از مانیتور مناسب برای ترید استفاده کنیم؟

استفاده از مانیتورهای مخصوص برای تریدرهایی ضروری هست که معاملات زیادی در روز دارن و ساعت های زیادی رو پشت مانیتور می گذرونن. برای تریدها مانیتورهایی با اندازه های بزرگ لازم هست تا چارت های مختلفی رو روی یه مانیتور مشاهده کنند. مشاهده همزمان نمودار قیمت و اخبار و چارت تحلیل نیاز به پنجره های بیشتری داره که در این صورت می تونین از چند مانیتور با اندازه های متوسط و یا سایر دستگاه ها مثل تبلت و.... استفاده کنین که به بخش های مختلف در کسری از ثانیه دسترسی داشته باشین.

بیشتر بخوانید: بهترین تبلت برای تریدرها و تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال

معرفی بهترین مانیتورهای مناسب برای ترید

معرفی بهترین مانیتورهای مناسب برای ترید

الان که با ویژگی های بهترین مانیتور برای تریدرهای ارز دیجیتال آشنا شدین، فرصت مناسبی هست تا نمایشگرهای برتر بازار رو شناسایی کنیم. برای این کار مانیتورهایی رو انتخاب کردیم که از نظر پارامترهای یاد شده، نمره بالایی کسب کردن. این مانیتورها کیفیت و قیمت متفاوتی دارن و بهتره متناسب با نیاز خود، اقدام به خرید کنین. مانیتورهای مختلفی وجود دارن که می تونین از اون ها برای ترید استفاده کنین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به معرفی بهترین مانیتورهای مناسب برای ترید بپردازیم.

  • مانیتور Dell P2719H

یکی از بهترین مانیتورهای مناسب برای ترید، صفحه نمایش Dell P2719H هست. این مانیتور با عمق و محدوده رنگ بالا و همچنین قابلیت کنترل از راه دور، جزو مانیتورهای خیلی محبوب بازار هست. این مانیتور 27 اینچی، دارای رزولوشن 1080*1920 پیکسل هست. حاشیه خیلی نازک، نسبت کنتراست 1:1000، پشتیبانی از ComfortView و قابلیت چرخش و تنظیم اذتفاع، جزو ویژگی های این مانیتور هست.

  • مانیتور LG 43UD89-B

یکی دیگه از بهترین مانیتورهای مناسب برای ترید ارزهای دیجیتال، مانیتور LG 43UD89-B هست که یه مانیتور 42 اینچی با رزولوشن 3840*2160 پیکسل هست. این مانیتور خیلی بزرگ از برند معتبر LG هست و میشه اون رو بهترین مانیتور برای تریدرها محسوب کرد. قابلیت تقسیم صفحه نمایش به چند پنجره، وضوح تصویر بالا، پنل ضدبازتاب IPS و زاویه دید 178 درجه از ویژگی های مهم این مانیتور هست.

  • مانیتور Asus Designo MX299Q

یکی دیگه از بهترین مانیتورها برای ترید ارزهای دیجیتال، صفحه نمایش Asus Designo MX299Q هست که دارای ابعاد 29 اینچی هست. طراحی بدون قاب، رزولوشن 2560*1080 پیکسل، صفحه نمایش AH-IPS با زاویه دید 178 درجه، اشباع رنگ 100 درصد و وضوح تصویر بالا جزو ویژگی های مهم این مانیتور هست. پورت های این دستگاه، برای اتصال به انواع لپ تاپ، گوشی همراه و تبلت مناسب هست. این مانیتور از فناوری بدون فیلتر بهره میبره که مزایای زیادی به همراه داره.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله بهترین مانیتورها برای ترید ارزهای دیجیتال کدامند؟ اطلاعاتی در مورد ویژگی بهترین مانیتورهای مناسب ترید به شما ارائه کنیم و به معرفی بهترین مانیتورها برای ترید ارز دیجیتال بپردازیم تا این صفحه نمایش ها رو بشناسین. شما می تونین همه مشخصات بهترین مانیتور برای ترید ارزهای دیجیتال رو با مقایسه برندها و مدل های مختلف به دست بیارین، ولی این تنها کافی نیست. داشتن یه ابزار قدرتمند، زمانی به شما کمک می کنه که یه استراتژی قوی داشته باشین. برای این کار بایدعلاوه بر داشتن یه مانیتور خوب، به دنبال بهترین کتاب ها برای تریدرها هم باشین.

 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد بهترین مانیتور برای تریدر ارزهای دیجیتال کدام است؟

در مورد بهترین مانیتور برای تریدر ارزهای دیجیتال کدام است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :1+33 = ?