عرضه اولیه ولیدیتور(IVO) چیست؟

"بجای خواندن مقاله به آن گوش دهید"

پادکست صوتی "عرضه اولیه ولیدیتور(IVO) چیست؟"


  • 03:05 1403-05-06
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

عرضه اولیه ولیدیتور یا IVO؛ جدیدترین روش جذب سرمایه در حوزه کریپتو! جذب سرمایه همواره یکی از بزرگترین چالش های کارآفرینان به شمار میره. کارآفرینانی که موفق به جذب سرمایه میشن، می تونن ایده های خودشون رو به راحتی اجرا کنند، ولی جذب نکردن سرمایه باعش میشه تا اجرای پروژه ها با شکست روبرو بشه و در خیلی از مواقع کارآفرینان مجبور بشن از اجرای ایده خودشون منصرف بشن. روش های مختلفی برای جذب سرمایه وجود داره. کارآفرینانی که در عرصه تکنولوژی های بلاک چین مشغول به فعالیت هستن، در ابتدا مجبور بودن تا از روش های سنتی برای جذب سرمایه استفاده کنند.

با گسترش بازار ارز دیجیتال، روش های جدید کسب درآمد از دارایی های دیجیتال با سرعت زیادی در حال ظهور هست. روش هایی که می تونین با استفاده از اون ها و با کمترین ریسک از دارایی های خود، سود منفعل به دست بیارین. یکی از این روش ها فعالیت به عنوان ولیدیتور هست. عرضه اولیه ولیدیتور هم یکی از مفاهیم و اصطلاحات رایج در این حوزه هست که بهتره باهاش آشنا بشین. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله عرضه اولیه ولیدیتور چیست؟ اطلاعاتی در مورد عرضه اولیه ولیدیتور یا IVO به شما ارائه کنیم و به بررسی نکات مهم IVO ها بپردازیم تا بتونین با این مفهوم آشنا شده و در اون شرکت کنین.

عرضه اولیه ولیدیتور چیست؟

عرضه اولیه ولیدیتور چیست؟

اگه در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم عرضه اولیه ولیدیتور یا IVO رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این مفهوم به دست بیارین و شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که عرضه اولیه ولیدیتور چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که عرضه اولیه ولیدیتور بهترین روش های جذب سرمایه ICO و Lockdrop رو با یه سیستم انگیزشی قوی و امنیت بالا ترکیب می کنه. اولین پروتکلی که از روش IVO استفاده کرد، Kira Finance هست که از سهام بندی دارایی های دیجیتال مختلف پشتیبانی می کنه. این پروتکل از الگوریتم اجماع شرط بندی شناور و اثبات سهام چند جانبه استفاده می کنه.

جالب اینجاست که بدونین عرضه اولیه ولیدیتور به سرمایه گذاران اجازه میده تا کنترل همه دارایی های خودشون رو در اختیار داشته باشن و در عین حال توکن های جدیدی رو با استفاده از استخراج درون شبکه ای تولید کنند. نکته مثبت این هست که پروژه هایی که با برگزاری IVO به جذب سرمایه می پردازن، باید به تعهدات خودشون عمل کنند و اگه سرمایه گذار پیشرفتی در پروژه نبینه، می تونه دارایی های خودش رو به پروژه دیگه ای منتقل کنه. IVO یه روش جذب سرمایه هست که سرمایه گذاران دارایی ها یا توکن های خودشون رو با استفاده از یک یا چند شبکه POS استیک می کنند تا با توکن خودشون به استخراج درون زنجیره ای به جای تامین نقدینگی برای تولید توکن جدید بپردازن.

نکات مهم درباره عرضه اولیه IVO چیست؟

نکات مهم درباره عرضه اولیه IVO

همونطور که گفتیم، عرضه اولیه IVO راهی هست که Kira برای هدایت سرمایه های تازه به پروژه های جدید داره. در اینجا سرمایه گذاران توکن های خودشون رو با اعتبارسنجی ها به اشتراک می ذارن و در نهایت با پروژه ها تعامل می کنند. در مقابل سرمایه گذاران از بلوک های استخراج شده پورسانت دریافت می کنند. در زمان شرکت در عرضه اولیه ولیدیتور باید به نکات و موارد مختلفی توجه داشته باشین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی نکات مهم درباره عرضه اولیه IVO بپردازیم.

  • یکی از نکات مهم درباره عرضه اولیه Ivo این هست که شما می تونین بدون خرج کردن دارایی های خود در پروژه های رمزنگاری شرکت کنین.
  • شما کنترل 100 درصدی سرمایه رو دارین و می تونین هر زمان که دوست داشته باشین دارایی ها و ارزهای دیجیتال خودتون رو برداشت کنین.
  • یکی دیگه از نکات مهم درباره عرضه اولیه IVO این هست که شما به طور کامل نقدینگی خودتون رو حفظ کرده، ترید می کنین و در همون زمان به دیفای کمک می کنین.
  • خطر نوسانات بازار کاهش پیدا می کنه، چون برای خرید توکن های دیگه نیازی به فروش توکن های خودتون ندارین.
  • یکی دیگه از نکات مهم درباره عرضه اولیه ولیدیتور یا IVO این هست که ریسک شما خیلی کم هست و استارت آپ ها نیز فرصت زیادی برای سودآوری و نوآوری دارن.

مزایای عرضه اولیه ولیدیتور چیست؟

مزایای عرضه اولیه ولیدیتور

عرضه اولیه ولیدیتور جزء بهترین روش هایی هست که در حال حاضر برای جذب سرمایه پروژه های مبتنی بر بلاک چین وجود دارن. با استفاده از این روش ها نه تنها سرمایه گذاران می تونن با اطمینان بیشتر به سرمایه گذاری در پروژه ها بپردازن، بلکه توسعه دهنده ها و کارآفرینان حوزه برنامه های مبتنی بر بلاک چین هم می تونن شانس بیشتری برای جذب سرمایه داشته باشن. با سرمایه گذاری در پروژه هایی که با استفاده از IVO توکن های خودشون رو به فروش می رسونن، کاربران نقدینگی خودشون رو هم از دست نمیدن. یعنی می تونن در زمانی که به سرمایه گذاری در پروژه های مختلف پرداختن، از دارایی خود برای ترید استفاده کنند و با استفاده از این روش به افزایش دارایی های خودشون بپردازن.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله عرضه اولیه ولیدیتور چیست؟ اطلاعاتی در مورد عرضه اولیه ولیدیتور یا IVO به شما ارائه کنیم و به بررسی نکات مهم IVO ها بپردازیم تا بتونین با این مفهوم آشنا شده و در اون شرکت کنین. همونطور که گفتیم، عرضه اولیه IVO یا عرضه اولیه ولیدیتور یکی از بهترین روش های جذب سرمایه برای پروژه های کریپتویی هست که شما هم می تونین با شرکت در این عرضه اولیه سود زیادی به دست بیارین. توجه داشته باشین که عرضه اولیه Ivo مزایای زیادی به همراه دارن. یکی از مزایای این روش این هست که سرمایه ها و دارایی های وارد شده شما در عرضه اولیه ولیدیتور قفل نمیشه و شما می تونین هر زمان که دوست داشته باشین، سرمایه های خودتون رو بیرون بکشین.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد عرضه اولیه ولیدیتور(IVO) چیست؟

در مورد عرضه اولیه ولیدیتور(IVO) چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :4 + 69 = ?