5 مزیت توکن های هواداری

"بجای خواندن مقاله به آن گوش دهید"

پادکست صوتی "5 مزیت توکن های هواداری"


  • 10:02 1403-02-12
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

مزیت های توکن های هواداری یا فن توکن ها کدامند؟ موضوعی که در این مقاله از مباحث آموزش ارز دیجیتال مورد بررسی قرار خواهیم داد. در دنیای امروز فن توکن های و توکن های هواداری به یکی از مباحث مهم در دنیای ارزهای دیجیتال تبدیل شده و سرمایه گذاران سعی میکنن با خریداری توکن های باشگاه های معروف مانند بارسلونا و پاری سنت ژرمن سهمی در پیشرفت این باشگاه ها و همچنین رشد سرمایه خودشون داشته باشن. ما امروز میخوایم به 5 مزیت توکن های هواداری اشاره کنیم تا شما اطلاعات و آگاهی کامل تری در این باره داشته باشین.

مزیت های توکن های هواداری

در ادامه به 5 مزیت توکن های هواداری میپردازیم. با ما همراه باشین.

1.    تصمیم گیری

مزیت های توکن های هواداری

دارندگان فن توکن میتونن از طریق رای گیری در تصمیم گیری های تیم شرکت کنن. سال گذشته، باشگاه‌های نمادین بیش از 300 نظرسنجی الزام آور رو راه‌اندازی کردن که در اون هواداران میتونستن در مورد طراحی لباس و بازوبند کاپیتانی، شماره نقل و انتقالات، نام امکانات جدید و سایر مسائلی که قبلاً در مورد اونا حرفی نداشتن، تصمیم بگیرن.

مقاله پیشنهادی: 5 روش کسب درآمد از ارزهای دیجیتال

2.    جوایز

هر کاری که تیم توکن مد نظر انجام بده، با توکن های فن، طرفداران همیشه برنده میشن زیرا اونا به یک اکوسیستم دیجیتالی نوآورانه دسترسی پیدا میکنن که در اون هر تعامل با امتیازهایی پاداش میگیره که کاربر میتونه برای جوایزی مانند پیراهن های امضا شده، بلیط های رایگان، جلسات با بازیکنان پاداش بگیره و تجربیات منحصر به فردی مانند بازی با یک اسطوره تیم در استادیوم رو به اشتراک بزاره.

3.    بازی ها

اکوسیستم Socios، برنامه موبایلی که همه چیز از طریق اون انجام میشه،دارای بازی‌ها و قابلیت‌های اصلی هست که در اون کاربر میتونه  سرگرمی داشته باشه و در عین حال از دانش و مهارت‌های خود برای افزایش امتیازات خودش استفاده کنه و شانس خود رو برای دسترسی به جوایز افزایش بده از تجربیات منحصر به فرد دیگران استفاده کنه.

4.    منحصر به فرد

مزیت های توکن های هواداری

داشتن Fan Tokens به شما امکان میده از تبلیغات و تخفیف های انحصاری نه تنها از باشگاهی که برای اون Fan Tokens دارین، بلکه برای بیش از 160 سازمان ورزشی و برندی که بخشی از این اکوسیستم هستن که در حال حاضر مهم ترین برندها رو در بر میگیره، بهره مند بشین.

مقاله پیشنهادی: 3 راهکار ویژه بررسی ارزهای دیجیتال قبل از خرید

5.    جامعه هواداری

Socios نقطه ملاقات یک جامعه جهانی با بیش از 1.5 میلیون نفر در 160 کشور هست که از طریق برنامه، اشتیاق خود رو برای ورزش و دنیای دیجیتال به اشتراک میزارن و از طریق عملکردهای متعددی که در اون میتونن رقابت کنن، تعامل دارن.

آینده فن توکن ها

آینده فن توکن ها

این توکن ها طرفداران رو فراتر از تماشاگر میکنن. از طریق یک فن توکن یا نشانه ورزشی، یک فن غیرفعال به یک فن سرمایه گذاری شده تبدیل میشه. او همچنین میتونه از وضعیت مالی تیم مربوطه سود ببره. این دارایی ها لزوماً توسط اصول ارزش اساسی بیت کوین یا اتریوم پشتیبانی نمیشن وتوسط ارز های دیگه هم قابل دسترس هستن. FTs ها ارزش خود رو از میزان ارزش هواداران برای شرکت در باشگاه یا تیم و کسب مزایای منحصر به فرد بدست میارن. دارندگان FTs میتونن از حقوق تأثیرگذاری بر تصمیمات الزام آور و غیر الزام آور در باشگاه یا تیم خود برخوردار بشن. این شامل تخفیف کالاهای باشگاه، حق رای در نظرسنجی های باشگاه و حتی انتخاب طرح های خیریه هست.

داشتن توکن های ورزشی تقریباً مانند داشتن یک کارت عضویت پلاتینی هست که با جوایز انحصاری و دسترسی VIP همراه میباشد. علاوه بر این، این توکن‌های ورزشی کاملاً قابل تعویض هستن (برخلاف NFT) و میتوان اونا را در هر تراکنش با محصولات در آینده مبادله کرد.اگر تیم سود بیشتری برای این توکن‌های ورزشی ایجاد کنه یا یک لیگ رو برنده بشه، مستقیماً بر تقاضا برای این نشانه‌ها تأثیر میزاره. نمونه اون باشگاه پاری سن ژرمن (PSG) هست. زمانی که لیونل مسی برنده پنج کفش طلایی به پاری سن ژرمن پیوست، تعداد هواداران این تیم به طور تصاعدی افزایش یافت و این موضوع به نفع دارندگان توکن در سراسر جهان شد. در ژانویه 2020، اتلتیکو مادرید یکی از اولین تیم های فوتبالی بود که FTs صادر کرد. پس از اون تیم های زیادی از جمله اف سی بارسلونا، والنسیا سی اف، آث میلان، یوونتوس، منچسترسیتی و آ اس رم قرار گرفتن. همچنین در رشته دیگه مانند بسکتبال، کلیولند کاوالیرز به پلتفرم توکن هواداران یا فن توکن پیوست.

جمع بندی

همون طور که متوجه شدین فن توکن ها کاربرد های گوناگونی در حوزه ارزهای دیجیتال و فناوری دارن که سرمایه گذاران و کاربران فضای مجازی با شناسایی این موارد میتونن درآمدشون رو در آینده افزایش بدن و یک سرمایه گذاری خوب و مطمعن رو به همراه بیارن. ما سعی کردیم در این مقاله برای شما موضوع 5 مزیت توکن های هواداری رو شفاف کنیم. امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشین.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد 5 مزیت توکن های هواداری

در مورد 5 مزیت توکن های هواداری نظر دهید
سوال امنیتی :7+45 = ?