بهترین ارزهای پامپی در بازار ارزهای دیجیتال کدامند؟

"بجای خواندن مقاله به آن گوش دهید"

پادکست صوتی "بهترین ارزهای پامپی در بازار ارزهای دیجیتال کدامند؟"


  • 09:02 1403-02-14
  • زمان مطالعه: 10 دقیقه

 باسلام و عرض ادب و احترام به همه ی دوستان و عزیزان گران قدر بار دیگه در کنار شما هستیم با یک موضوع جذاب دیگه، اگر استراتژی سرمایه گذاری شما در بازار کریپتو خرید در کف و فروش در سقف هست، بهتره که این مقاله ی حاضر و تحت عنوان بهترین ارزهای پامپی کدامند؟ را تا انتها مطالعه کنین. ما تصمیم داریم در این مقاله، شمارو با ارزهای اماده پامپ که امروز فرصت افزایش قیمت خوبی دارن که در حال حاضر کمتر از ارزش بالقوه خود به فروش می رسن. در حالی که اکنون پروژه‌ های کم‌ ارزش ‌تر زیادی در بازار ارز دیجیتال وجود داره، این پروژه‌ ها در فهرست ما برای سرعت پیشرفت پروژه ‌هایشان قرار گرفتن اشنا کنیم اگه قصد خرید ارز دیجیتال یا دریافت سیگنال ارز دیجیتال رو دارین. آنها توجه بسیاری از سرمایه گذاران را در بازارهای رمزنگاری و NFT به خود جلب کردن. اگر بخوان اشتیاق خود را حفظ کنن، تنها چند هفته با یک روند صعودی فاصله دارن. این روزها بازار ارزهای دیجیتال به شدت داغ شده و به دلیل پتانسیل‌ های بالای آن، توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده. در حال حاضر، این بازار به عنوان سودآورترین و نوین ‌ترین بازار مالی جهان شناخته شده و با سرعت زیادی نیز در حال رشد و توسعه هست. برا همین منظور ما در این مقاله سعی کردیم اطلاع کاملی رو نسبت به ارز هایی که پتانسیل پامپ شدن رو دارن در اختیارتون قرار بدیم. لطفا با ما همراه باشین

بررسی بهترین ارزهای پامپی

بررسی بهترین ارزهای پامپی

در این قسمت از مقاله، بهترین ارزهای پامپی کدامند؟ ما قصد داریم ارزهای اماده پامپ که امروز فرصت افزایش قیمت خوبی دارن رو به اطلاع شما برسونیم. همانطور که می دونین، این روزها بازار ارزهای دیجیتال (CryptoCurrency) طرفداران زیادی پیدا کرده و بین کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار شده البته بی جهت نیست چرا که، با گذشت زمان و بهبود فناوری‌ های استفاده شده در دنیای رمزارزها، ارزهای دیجیتال به یک صنعت جدید و کامل با مجموعه ‌ای از قوانین و مقررات خاص خودش تبدیل شده. و اما بازار ارزهای دیجیتال به علت نوسانات بالا می ‌تونه در عرض چند ثانیه سرمایتون رو چند برابر کنه و یا تمام سرمایه شما را از بین ببره. در نظر داشته باشین که فعالیت و خرید و فروش در این بازار قمار نبوده و باید با آموزش ‌های مفید و کاربردی در این بازار به فعالیت و ترید کردن بپردازین. 

مقاله پیشنهادی:آموزش نحوه ترید و معامله گری ارزهای دیجیتال

شناخت بهترین ارزهای پامپی می‌ تونه به شما کمک کنه که در کمترین زمان به نتیجه خوبی برسین. زمانی که یک رمز ارز در یک صرافی بزرگی لیست می‌ شه می‌ شه از آن انتظار حرکت صعودی و شارپی داشت زیرا وجود خریدار و تقاضا باعث افزایش قیمت می شه. با لیست شدن یک ارز در صرافی های بزرگ، آن صرافی با سرمایه گذاری روی این رمز ارزها به کاربران عادی این اطمینان را میده که روی این ارز سرمایه گذاری کنن. سرمایه گذاران همیشه به دنبال روشی برای پیدا کردن ارزهای پامپی هستند. نکته ای که باید بدان توجه نمود این که، بدون شک در هر بازار اقتصادی ای مفهوم پامپ و دامپ (Pump and Dump) وجود داره و یک بازیگر باهوش باید خود را برای این شرایط آماده کنه. با ارزیابی رمز ارزهایی با ارزش پایین در بازار ارزدیجیتال ‌می‌ توانیم به راحتی رمزارزهای پامپی را شناسایی و بررسی کنیم و قبل از شروع پامپ و صعودی شدن آن را بخریم و در نهایت در بالاترین قیمت بفروشیم. 

•    ارز KP3R

 ارز KP3R

پروتکل Keep3r توسط آندره کرونیه یا آندره کرونی (Andre Cronje) توسعه‌ دهنده و مهندس بلاک چین راه‌ا ندازی شد. ارز دیجیتال KP3R بر بستر اتریوم عرضه شده و یک توکن ERC20 هست. این رمزارز در پلتفرم کیپر نقش حاکمیتی و تعیین‌کننده ‌ای داره. از توکن کیپر برای رای دادن به طرح‌ های پیشنهادی و پروپوزال‌ ها در سیستم حاکمیتی استفاده می‌ شه. علاه ‌بر این، توکن مورد نظر برای وثیقه‌ گذاری و پاداش‌ دهی به افرادی که پروژه‌ ها رو انجام میدن، به‌کار گرفته می‌ شه. این پروژه در 20 اکتبر 2020 راه اندازی شد و در این مدت کوتاه تونست بین 200 ارز برتر بازار کریپتوکارنسی از نگاه کوین مارکت کپ باشه و بارها در لیست ترند های Coinmarketcap قرار بگیره که این موضوع نشان میده تمایل فعالان بازار رمزارز، به سرمایه گذاری در این پروژه هست. تیم Keep3r به‌دنبال این که، هزینه اجرا و نگهداری پروژه‌ های مبتنی ‌بر بلاک چین رو که از تعداد زیادی قرارداد هوشمند استفاده می ‌کنن، کاهش میده. کیپر به ‌دنبال این که، یک اکوسیستم غیرمتمرکز برای انجام پروژه ‌ها به‌صورت کارامدتر باشه. هدف از راه‌ا ندازی پلتفرم keep3r، توانمندسازی توسعه ‌دهندگان به ‌وسیله ارائه قالب‌ های آماده برای طراحی و استفاده آسان از محصولات هست.

مقاله پیشنهادی: چگونه می توان یک تحلیلگر شد؟

•    ارز QNT

ارز QNT

ارز دیجیتال کوانت که با علامت اختصاری QNT نمایش داده می ‌شه یک توکن از نوع ERC-20 هست که در شبکه کوآنت برای پرداخت هزینه کالا، خدمات و هزینه دریافت مجوز مورد استفاده قرار می ‌گیره. این شبکه به عنوان فناوری قلمداد می ‌شه که ارتباط بین چندین بلاک‌ چین را با کمک سیستم عامل اورلجر (Overledger) فعال می‌ کنه و مسائل مربوط به قابلیت همکاری بلاک ‌چین‌ها را بدون استفاده از نرم‌ افزارهای پیچیده برطرف می‌ کنه. شبکه کوانت پروژه ‌ای با اهداف بزرگ و جاه‌ طلبانه هست که کار خود را در حالی شروع کرد، که با بازار نزولی ارزهای دیجیتال رو به رو شد و به همین دلیل هم با موانع زیادی مواجه شد. اما مسئله مهم این که، در شرایط فعلی بازار، وضعیت Quant Nework امیدوارکننده به نظر می ‌رسه و توکن QNT ارزش بیشتری پیدا کرده. کوانت در حال تبدیل‌ شدن به رقیبی برای اپل یا مایکروسافت در حوزه بلاک‌ چین هست. در واقع کوانت نتورک شباهت چندانی به سایر پروژه‌ های رمز ارزی نداره و از نظر نوع فعالیت، به غول‌ های تکنولوژی سیلیکون‌ولی (Silicon Valley) نزدیک‌ تر هست. نمودار زیر نشان میده که QNT در چند روز گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته . علاوه بر این، قیمت کوانت روند صعودی را نشان میده. اگر این روند ادامه پیدا کنه، کوانت ممکنه همراه با گاوها حرکت کنه و از سطح مقاومت 432 دلاری خود پیشی بگیره و حتی به 500 دلار هم برسه. 

بهترین ارزهای پامپی

آینده ارز کوانت (QNT) اگر این روند صعودی ادامه پیدا کنه، کوانت تا پایان سال 2023 به 650 دلار می رسه. علاوه بر این، نیمه اول سال 2023 رشد سریعی را تا 700 دلار خواهیم داشت. سپس این افزایش کاهش پیدا می کنه، اما هیچ سقوط عمده ای انتظار نمیره. در آینده، مشارکت ها و پیشرفت هایی که به 650 دلار می رسه، از نظر قیمت کاملاً خوش بینانه هست، اما بدون شک برای آینده نزدیک امکان پذیر خواهد بود.

مقاله پیشنهادی: آیا با ترید ارزهای دیجیتال می توان پولدار شد؟

•    ارز POLY

ارز POLY

ارز Polymath، یک فناوری جدید برای ایجاد و صدور و مدیریت توکن های امنیتی در بلاک چین هست. در واقع پلی مث (Polymath)، به عنوان یک استانداردی برای توکن های امنیتی در اتریوم و ERC1400 هست. این پلتفرم می تونه بیش از 200 توکن را با استفاده از یک راه حل مبتنی بر اتریوم حل کنه. هدف از ایجاد چنین پلتفرمی، فراهم کردن شرایط مناسب برای دسترسی افراد به بازارهای ارز دیجیتال هست. در واقع این پلتفرم در نظر داره که، شرکت ها از طریق امکانات پلی مث، می تونن به بازاری دست پیدا کنن، که در آن هیچ حساب بانکی نداشته و می خوان در بازارهای مالی فعالیت داشته باشن. در واقع هدفی که این پلتفرم قصد داره در آینده راه اندازی کنه، نزدیک کردن بازارهای مالی به یکدیگر هست. در ضمن پلتفرم پلی مث به عنوان بستری برای ایجاد، مدیریت و عرضه توکن های اوراق بهادار هم مورد استفاده قرار می گیره. در واقع شرکت ها و کسب و کارهای مختلف قادر به عرضه سهام خود در قالب توکن در این شبکه هستن. همچنین کاربران می تونن در پلتفرم پلی مث مشارکت کنن و اوراق بهادار توکنیزه شده خریداری کرده و سپس با این کار درآمد کسب کنن. پلتفرم پلی مث در تلاشه تا نه تنها وجوه عمومی، بلکه همچنین وجوه سرمایه گذاری خطرپذیر، سهام خصوصی حتی مشتقات را در یک پلتفرم توکن کنهد که مسائل مربوط به انطباق قانونی، امنیت، تمرکززدایی و نقدینگی را حل کنه. اگر توکن های امنیتی به یک هنجار تبدیل بشه، پلی مث Polymath می تونه یک مزیت بزرگ در حرکت اول داشته باشه. بنابراین، پتانسیل رو به رشدی در ان دیده می شه. 

•    ارز بتل اینفینیتی (Battle Infinity) – ارز دیجیتال بزرگ آماده پامپ

ارز بتل اینفینیتی

ارز اکسی اینفینیتی (با توکن AXS) نوعی بازی مبتنی برNFT بوده که بر بستر بلاکچین اتریوم ایجاد شده. این ارز دیجیتال در سال 2018 پا به عرصه وجود گذاشت. توکن مربوط به ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی که با نام (AXS) شناخته می شه، و در ضمن مبتنی بر استاندارد ERC20 هاست. ایده اولیه ایجاد این بازی محبوب و ارز اکسی اینفینیتی یک استارت‌ آپ در ویتنام بود. همانطور که گفتیم، بتل اینفینیتی یک پلتفرم بازی ویدیویی هست که چندین پروتکل برای کسب درآمد را با ترکیب مکانیسم های منحصر به فرد بازی و یک مدل انگیزشی مبتنی بر جامعه ترکیب می کنه. لیگ برتر IBAT در Battle Infinity میزبان بازی ‌های فانتزی ورزشی برای بازیکنان از سراسر جهان در محیطی فراگیر خواهد بود.

Battle Infinity در حال ساخت یک اکوسیستم گیمینگ گسترده ای هست که شش محصول را در بخش‌های حوزه دیفای، GameFi و توکن های NFT معرفی می ‌کنه. هر یک از این فاکتورها نقش کلیدی در رشد پروژه در مراحل بعدی داره. Battle Infinity با نماد اختصاری IBAT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال هست که با ارزش بازار حدود ۰ دلار، در رتبه ۳۰۹۴ بازار قرار داشته و سهم ۰ درصدی از کل بازار را در اختیار گرفته . هر واحد از Battle Infinity در این لحظه با قیمت ۰.۰۰۲۷۱۶ دلار، با احتساب نرخ تتر ۳۲,۹۹۰ تومان معادل ۸۹ تومان معامله می شه و حجم مبادلات روزانه آن ۳۲۷.۷۳ هزار دلار هست. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۱۱.۶۴% افزایش پیدا کرده. پیش بینی می شه که، این بازی و ارز اکسی اینفینیتی پتانسیل رشد زیادی داشته باشه. از مهمترین اهداف و کاربردهای بازی Axie Infinity این که، به یک بازی تکامل یافته تبدیل بشه و به این صورت بتونه روز به روز افراد بیشتری رو جذب کنه.

•    ارز سیلک (Silks) – بهترین توکن بازی NFT آینده

 ارز سیلک

ارز سیلک (Silks) – بهترین توکن بازی NFT آینده هست. Silks یک بازی فانتزی مبتکرانه مبتنی بر مهارت به حساب میاد که اسب دوانی اصیل را به دنیای متاورس به ارمغان اروده. همانطور که میدونین اسب دوانی یک بازی ورزشی پرطرفدار هست. میلیون ها طرفدار در سراسر جهان وجود داره که مایلند، سالانه بیش از 11 میلیارد دلار بر روی نتایج مسابقات شرط بندی کنن. Silks با ادغام داده ‌های مربوط به خطوط خونی، پیشرفت آموزش و نتایج مسابقه نژادهای اصیل زیربنایی در بلاک چین، این هیجان و اشتیاق را به دنیای رمز ارزها هدایت می‌ کنه. مشابه اقتصاد اسب دوانی اصیل، اقتصاد ارز سیلک نیز گسترده می شه. اگر شما مالک NFT یک اسب مسابقه‌ ای هستین که در یک مسابقه از دنیای واقعی برنده بشه، در متاورس Silks پاداش دریافت می کنین. همچنین اگر اسبی که شما مالک nft آن هستین تولید مثل داشته باشه، باز پاداش خاص خودش رو داره و در ضمن صاحب nft فرزندان آن نیز میشین. این پروژه به سرعت میان سرمایه‌گذاران حوزه دیجیتال محبوب شد و در مدت کوتاهی تبدیل به شماره ۱۵ در لیست پرفروش‌ترین NFT های ورزشی اتریوم در OpenSea شد. بنابراین پتانسیل پامپ در اون دیده می شه.

•    کاردانو (ADA) – ارز دیجیتال برتر در انتظار بازگشت

کاردانو

آنچه کاردانو را از سایر انواع بلاک چین متمایز می‌ کنه، استفاده از اصول ریاضی پیچیده در مکانیسم‌ ها و بهره گیری از معماری چند لایه در طراحی آن هست. با شناخت کافی از تیم کار بلدی که اتریوم را مدیریت و رهبری می‌ کنن به نظر می ‌رسه، قطعا کاردانو راه ‌حلی برای رفع مشکلات رمز ارزها ارائه خواهد داد. در ضمن از بلاک چین کاردانو می‌تونیم برای انعقاد قراردادهای هوشمند و به نوبه خود برای ساخت نرم افزار و پروتکل‌ های غیرمتمرکز استفاده کرد. علاوه بر این، امکان رد و بدل کردن پول با کمترین هزینه و در سریع ‌ترین زمان ممکن، مزیت بسیار بزرگی در دنیای تجارت و امور مالی محسوب می ‌شه که کاردانو تمامی این قابلیت‌ ها را در اختیار کاربران قرار میده. 

البته کاردانو نیازی به معرفی نداره چرا که بلاک چین آن به طور مداوم با پیشرفت های جدید، ارزش ایجاد کرده. بنابراین خرید ارز کاردانو (ADA) یکی از بهترین اقداماتی هست که سرمایه گذاران در سال جاری باید آن را زیر نظر بگیرن. در حال حاضر کاردانو با نماد اختصاری ADA یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال هست که با ارزش بازار حدود ۱۴.۵۱ میلیارد دلار، در رتبه ۸ بازار قرار داشته و سهم ۱.۴۷ درصدی از کل بازار را در اختیار داره . هر واحد از کاردانو در این لحظه با قیمت ۰.۴۲۳۴۷۸ دلار، با احتساب نرخ تتر ۳۲,۸۹۶ تومان معادل ۱۳,۹۳۰ تومان معامله می شه و حجم مبادلات روزانه آن ۲۹۳.۵۵ میلیون دلاره. قیمت اون در ۲۴ ساعت اخیر ۰.۴۵% افزایش پیدا کرده. ما انتظار داریم که ارزش کاردانو در ماه‌ های آینده با پیشرفت ‌های جاری آن مطابقت داشته باشه، زیرا بازار عمومی از رکود اخیر بهبود پیدا می کنه. این پتانسیل بیشتر توسط برنامه‌ های قراردادهای هوشمند غیرمتمرکز در سطح سازمانی، حیاتی، و غیرمتمرکز که در Cardano در دست اجرا هست، احیا می‌ شه. اکوسیستم بلاک چین که به سرعت در حال رشد هست، این توکن را با موارد استفاده و ادغام های جدید به اوج های جدیدی می رسونه. پس در نظر داشته باشین که پتانسیل بالای اون قابل توجه خواهد بود.

جمع بندی و نتیجه گیری

ما در مقاله بهترین ارزهای پامپی کدامند؟ سعی کردیم که، برترین و بهترین ارزهای رمزنگاری شده رو که بسیاری از کارشناسان و معامله گران به آینده آنها امیدوار هستن و در ضمن در بازار بسیار جا گرفتن و از پتانسیل رشد بالاتر در سال جاری برخوردارن و به عبارتی ارزهای اماده پامپ که امروز فرصت افزایش قیمت خوبی دارن از جمله: ارز KP3R، ارز QNT و یا پروژه هایی مانند Battle Infinity و Silks در اختیارتون قرار بدیم. همانطور که میدونین، یکی از راه های کسب سود سریع، سودهای پامپی هست، بهترین ارزهای پامپی نیز می تونه هنگامی که در یک صرافی معتبر لیست می شه برای شما پر اهمیت باشه لازم به ذکره که، شما می تونین جریان های ورودی و خروجی پول به رمزارزها را بررسی کنین، این مانیتور کردن رو می تونین به کمک وب سایت Cryptometer انجام بدین. امیدواریم این مقاله مورد استفاده شما عزیزان قرار گرفته باشه از اینکه مارو همراهی کردین سپاسگذاریم. پیروزو موفق باشین.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد بهترین ارزهای پامپی در بازار ارزهای دیجیتال کدامند؟

در مورد بهترین ارزهای پامپی در بازار ارزهای دیجیتال کدامند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :3+87 = ?