آشنایی با کیف پول جکس لیبرتی ( Jaxx Liberty Wallet)

  • 21:02 1403-02-11
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

ما سعی می کنیم در مقاله آشنایی با کیف پول جکس لیبرتی(Jaxx Liberty)، اطلاعاتی در مورد کیف پول جکس برای شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های کیف پول Jaxx بپردازیم و نحوه ترید در کیف پول جکس لیبرتی رو برای شما یاد بدیم تا بتونین با استفاده از این ولت دارایی ها و ارزهای دیجیتال خودتون رو ذخیره و نگهداری کنین. همه کاربران بازار ارزهای دیجیتال به دنبال روشی امن و کارآمد برای ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتال خود هستن. خوشبختانه با ظهور کیف پول ارزهای دیجیتال که به 2 صورت نرم افزاری و سخت افزاری وجود دارن، کاربران به آرامش بیشتری دست پیدا کردن. کیف پول لیبرتی جکس نیز یکی از همین کیف پول های امن ارزهای دیجیتال محسوب میشه و محبوبیت زیادی به دست آورده و می تونین از این ولت استفاده کنین. 

کیف پول جکس چیست؟

احتمالا این سوال برای شما نیز پیش اومده باشه که کیف پول جکس چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که کیف پول جکس لیبرتی نوعی برنامه نرم افزاری کیف پول رمزنگاری شده هست که در نسخه های موبایل و دسکتاپ در دسترس کاربران قرار می گیره. این کیف از بیش از 80 دارایی ارز دیجیتال پشتیبانی می کنه بهتره بدونین کیف پول جکس لیبرتی در سال 2014 توسط شرکت بلاک چین دیسنترال به کمک یکی از بنیانگذاران اتریوم روی کار اومد. در حال حاضر میلیون ها نفر از این کیف پول در سراسر جهان استفاده می کنند. با بررسی دقیق ویژگی ها، معایب و مزایای این کیف پول می تونین تصمیم بگیرین که آیا جکس لیبرتی برای شما گزینه مناسبی هست یا باید از سایر ولت های نرم افزاری و سخت افزاری استفاده کنین.

شاید برایتان مفید باشد: کیف پول ارز دیجیتال چیست؟

جالب اینجاست که بدونین کیف پول Jaxx Liberty نوعی کیف پول نرم افزاری هست که امکان ذخیره سازی و ارسال و دریافت بیش از 80 ارز دیجیتال مختلف رو برای کاربران فراهم می کنه. این کیف پول رمزنگاری شده به دلیل رابط کاربری ساده که به راحتی مدیریت همه ارزهای دیجیتال ذخیره شده مختلف رو برای کاربر آسون می کنه، مشهور هست. از کیف پول کس میشه به طور یکپارچه در چندین دستگاه استفاده کرد و از طریق صرافی ادغام شده در اون به خرید و فروش و تبادل ارزهای دیجیتال به صورت مستقیم پرداخت.

ویژگی های کیف پول Jaxx چیست؟

ویژگی های کیف پول Jaxx

همونطور که گفتیم، کیف پول ارز دیجیتال جکس نوعی ولت نرم افزاری هست که از بیش از 80 ارز دیجیتال مختلف پشتیبانی می کنه و شما می تونین دارایی های خودتون رو در این ولت ذخیره و نگهداری کنین. همچنین این ولت ویژگی های زیادی داره. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله کیف پول جکس چیست؟ به بررسی ویژگی های کیف پول Jaxx بپردازیم.

مقاله پیشنهادی: نکات مهم ساخت کیف پول ارز دیجیتال

•    پشتیبانی از تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال

یکی از ویژگی های کیف پول Jaxx، چند ارزی بودن اون هست. این کیف پول از اکثر کوین ها و توکن های برتر بازار از جمله بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، بیت کوین کش، ایاس، دوج کوین، اتریوم کلاسیک، دش، بت، BNB پشتیبانی می کنه. می تونین در وبسایت رسمی کیف پول جکس لیبرتی، لیست کامل ارزهای پشتیبانی شده رو مشاهده کنین. این ویژگی مناسب افرادی هست که برای ترید یا سرمایه گذاری از تعداد رمز ارزهای زیادی استفاده می کنند.

•    رابط کاربری ساده

یکی دیگه از ویژگی های کیف پول Jaxx، رابط کاربری ساده این کیف پول هست. رابط کاربری کیف پول جکس بسیار جذاب هست. شما با در اختیار داشتن یه داشبورد واحد می تونین یه تصویر کلی از سرمایه خودتون رو در اختیار داشته باشین و پرتفوی خودتون رو به صورت آنلاین مشاهده کنین.

•    امکان مبادله ارزهای دیجیتال

یکی دیگه از ویژگی های کیف پول Jaxx، ادغام جکس با شیپ شیفت هست که باعث شده کاربران این کیف پول تا حد زیادی از صرافی های ارز دیجیتال بی نیاز باشن. هرچند ممکنه مبادله ارزهای دیجیتال در کیف پول جکس هزینه کارمزد بالایی داشته باشه، ولی امنیت اون از صرافی های متمرکز بالاتر هست.

امنیت جکس لیبرتی چگونه است؟

امنیت جکس لیبرتی چگونه است؟

نوبت این رسیده تا در این قسمت از مقاله کیف پول جکس چیست؟ امنیت جکس لیبرتی رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین و بتونین با خیال راحت ارزهای دیجیتال و دارایی های خودتون رو در این ولت ذخیره و نگهداری کنین. قبل از بروزرسانی جکس لیبرتی، این ولت در سال 2017 هک شده و 400.000 دلار از دارایی های کاربران به سرقت رفت که بخش زیادی از این دارایی ها متعلق به یه شخص بود. تقریبا این دارایی ها ارز دیجیتال اتریوم بودن. هکر موفق شد این دارایی ها رو از یه آیفون جیلبریک شده به سرفت ببره. آیفون جیلبریک شده به آیفونی گفته میشه که برای استفاده در شبکه های مختلف قفل گشایی میشه.

اگرچه جکس لیبرتی در این مورد کاملا مقصر نبود، ولی بعد از این سرقت ملزم شد که موارد امنیتی کیف پول رو بهبود بده و جکس لیبرتی رو جایگزین کنه. کیف پول جدید برای تامین امنیت هم از گذرواژه و هم از پین کد استفاده می کنه. 12 عبارت امنیتی در زمان ایجاد آدرس جدید تولید میشن، جکس این 12 کلمه و همچنین کلید خصوصی رو ذخیره نمی کنه و فقط در دستگاه باقی می مونه. این کلمات کلیدی در بازیابی اطلاعات کیف پول در مواقعی که دستگاه شما آسیب دیده یا گم شده باشه بسیار کاربردی هست.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله آشنایی با کیف پول جکس لیبرتی(Jaxx Liberty)، اطلاعاتی در مورد کیف پول جکس برای شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های کیف پول Jaxx بپردازیم و نحوه ترید در کیف پول جکس لیبرتی رو برای شما یاد بدیم تا بتونین با استفاده از این ولت دارایی ها و ارزهای دیجیتال خودتون رو در این ولت ذخیره و نگهداری کنین. همونطور که گفتیم، کیف پول جکس لیبرتی نوعی برنامه نرم افزاری کیف پول رمزنگاری شده هست که در نسخه های موبایل و دسکتاپ در دسترس کاربران قرار می گیره. این کیف از بیش از 80 دارایی ارز دیجیال پشتیبانی می کنه. برای کسب طالاعات بیشتر مباحث ما در زمینه آموزش ارز دیجیتال در ارزسنج را دنبال نمایید

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آشنایی با کیف پول جکس لیبرتی ( Jaxx Liberty Wallet)

در مورد آشنایی با کیف پول جکس لیبرتی ( Jaxx Liberty Wallet) نظر دهید
سوال امنیتی :9+87 = ?