کیف پول برد ولت Bread Wallet چیست؟

  • 19:02 1403-02-10
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

 ما سعی می کنیم در مقاله کیف پول برد ولت چیست؟ اطلاعاتی در مورد کیف پول برد ولت یا Bread Wallet برای شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های کیف پول برد ولت بپردازیم و امنیت کیف پول BRD رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا بهترین تصمیم رو برای استفاده از این ولت بگیرین و بتونین با نگهداری ارزهای دیجیتال خود در این ولت امنیت اون ها رو تضمین کنین. بازار ارزهای دیجیتال نوعی بازار نوپا و نوظهور هست که به دلیل رشدهای قیمتی زیادی که در سال های گذشته داشته، مورد استقبال سرمایه گذاران و معامله گران زیادی قرار گرفته و تونسته به یکی از محبوب ترین بازارهای مالی با حجم بازار بزرگ تبدیل بشه. به این ترتیب، شما نیز می تونین وارد این بازار شده  و با خرید و فروش رمز ارزها سودهای زیادی به دست بیارین.

سرمایه گذاران و معامله گران زیادی در این بازار وجود دارن که همیشه با یه چالش و دغدغه ای روبرو بودن که این چالش نیز پیدا کردن جایی امن برای نگهداری و ذخیره ارزهای دیجیتال هست. به همین دلیل، کیف پول های زیادی به وجود اومدن. کیف پول برد ولت نیز نمونه ای از این ولت هاست. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله کیف پول برد ولت چیست؟ اطلاعاتی در مورد کیف پول برد ولت یا Bread Wallet برای شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های کیف پول برد ولت بپردازیم و امنیت کیف پول BRD رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا بهترین تصمیم رو برای استفاده از این ولت بگیرین.

شاید برایتان مفید باشد: کیف پول ارز دیجیتال چیست؟

کیف پول برد ولت چیست؟

کیف پول برد ولت چیست؟

اگه در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم کیف پول برد ولت یا Bread Wallet رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این کیف پول به دست بیارین و شاید این سوال برای شما نیز پیش اومده باشه که کیف پول برد ولت چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که کیف پول نرم افزاری برد ولت نوعی ابزار واقعا مستقل و کاربردی هست که معامله گران و سرمایه گاران بازار ارزهای دیجیتال دارایی ها و رمز ارزهای خودشون رو در این ولت ذخیره و نگهداری می کنند. هیچ سروری که احتمال از کار افتادن داره یا هک شدن هست، وجود نداره. بنابراین، همیشه دارایی ارز دیجیتال مشتری در دسترس هست. این ولت از سیستم ساده تایید پرداخت استفاده می کنه.

مقاله پیشنهادی: کیف پول یورویی Yoroi چیست؟

جالب اینجاست که بدونین کیف پول برد ولت به صورت مستقیم به بلاک چین بیت کوین متصل میشه و عملکردی سریع مطلوبی روی موبایل داره. از نظر کارایی هم میشه گفت یکی از برترین کیف پول های بیت کوین هست و تنها مشکلی که داره این هست که فقط برای سیستم عامل ios عرضه شده. البته توجه داشته باشین که در حال حاضر شما می تونین کیف پول برد ولت یا BRD رو در سیستم عامل اندروید نیز اجرا کنین. این ولت از بیش از 100 کوین و توکن مختلف پشتیبانی می کنه و هیچ کلید خصوصی رو بر روی سرورهای خودش نگه نمی داره.

ویژگی های کیف پول برد ولت چیست؟

ویژگی های کیف پول برد ولت چیست؟

همونطور که گفتیم، با افزایش تعداد سرمایه گذاران و معامله گران در بازار، روز به روز نیاز به وجود کیف پول ارز دیجیتال بیشتر شد. به همین دلیل کیف پول های زیادی به وجود اومدن که هر کدوم از اون ها ویژگی ها و کاربردهای خاص خودشون رو دارن که با توجه به این موارد مورد استقبال قرار می گیرن. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله کیف پول برد ولت چیست؟ به بررسی ویژگی های کیف پول برد ولت بپردازیم.

مقاله پیشنهادی: کیف پول اچ دی HD Wallet چیست؟

•    تایید پرداخت ساده(SPV)

یکی از ویژگی های کیف پول برد ولت که باعث میشه تا مورد استقبال سرمایه گذاران و کاربران فعال بازار ارزهای دیجیتال قرار بگیره، تایید پرداخت ساده هست که کیف پول BRD رو به یکی از امن ترین ولت های موبایلی تبدیل کرده. با استفاده از این سیستم، پلتفرم توانایی اتصال و ایجاد پول در شبکه بیت کوین، بدون دخالت نرم افزاری اضافی رو داره که باعث میشه منحصر به فرد بشه.

•    حریم خصوصی

یکی دیگه از ویژگی های کیف پول برد ولت، حفظ حریم خصوصی هست. بهتره بدونین حریم خصوصی اطلاعات کاربران موضوعی هست که توسط بعضی از پلتفرم ها و کیف پول نادیده گرفته میشه. برنامه برد ولت همیشه علاقه مند هست تا حتی دسترسی اعضای تیم خودش رو نیز به اطلاعات کاربر محدود کنه.

•    پشتیبانی قوی

یکی دیگه از ویژگی های کیف پول برد ولت، داشتن پشتیبانی قوی هست. کاربران کیف پول Brad Wallet می تونن با مطرح کردن همه مشکلات خود با تیم پشتیبانی، در کمترین زمان ممکن ایرادها رو رفع شده ببینن. شما نیز می تونین مشکلات خودتون رو با برقراری ارتباط با پشتیبانی کیف پول برطرف کنین.

امنیت کیف پول BRD چگونه است؟

امنیت کیف پول BRD

نوبت این رسیده تا در این قسمت از مقاله، امنیت کیف پول BRD رو مورد بررسی قرار بدیم. توسعه دهنده های این کیف پول از امنیت اون تعریف های زیادی کردن. خوشبختانه تا الان حمله ای به کیف پول BRD گزارش نشده و این موضوع می تونه به عنوان یکی از گزینه های خوب این کیف پول به حساب بیاد. کیف پول BRD بعد از ایجاد کیف پول، کلیدهای خصوصی رو به صورت آفلاین در سیستم عامل شما ذخیره می کنه. این موضوع بع امنیت شما کمک زیادی می کنه. متاسفانه در زمان ساخت کیف پول برد ولت اقدامات امنیتی و محافظتی از عبارات بازیابی رعایت نشده و شما می تونین به راحتی از عبارات بازیابی عکس بگیرین و اون ها رو نگه دارین.

زمانی که قصد ساخت کیف پول BRD رو دارین، از شما خواسته میشه تا یه عدد 6 رقمی رو به عنوان رمز عبور یا گذرواژه مشخص کنین. این رمز عبور در زمان ورود شما به کیف پول به کار گرفته میشه. همچنین شما می تونین در این کیف پول جز رمز عبور، اثر انگشت رو هم فعال کنین تا اگه علاقه ای به پین نداشته باشین، با اثر انگشت وارد بشین. یادتون باشه که 0 تا 100 امنیت یه کیف پول به دست توسعه دهنده اون نیست، بلکه برقراری امنیت یه کیف پول تا یه حدی به دست کاربر استفاده کننده از کیف پول هست.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله کیف پول برد ولت چیست؟ اطلاعاتی در مورد کیف پول برد ولت یا Bread Wallet برای شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های کیف پول برد ولت بپردازیم و امنیت کیف پول BRD رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، کیف پول نرم افزاری برد ولت نوعی ابزار واقعا مستقل و کاربردی هست که معامله گران و سرمایه گاران بازار ارزهای دیجیتال دارایی ها و رمز ارزهای خودشون رو در این ولت ذخیره و نگهداری می کنند.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد کیف پول برد ولت Bread Wallet چیست؟

  1. سیما (1401/08/30)

    مرسی برای مطالب خوبتون

در مورد کیف پول برد ولت Bread Wallet چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :1+99 = ?