صرافی OTC اینانس بهتر است یا صرافی های P2p؟

"بجای خواندن مقاله به آن گوش دهید"

پادکست صوتی "صرافی OTC اینانس بهتر است یا صرافی های P2p؟"


  • 23:02 1403-02-12
  • زمان مطالعه: 6 دقیقه

صرافی OTC اینانس بهتر است یا صرافی های P2p؟ صرافی OTC اینانس یکی از محبوب ترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی هست که بیش از 700 نوع ارز دیجیتال رو در لیست خرید و فروش خودش قرار داده و شما می تونین با استفاده از این صرافی ارز دیجیتال اقدام به خرید و فروش انواع مختلف ارزهای دیجیتال کنین. بهتره بدونین سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال میتونه یه پیشنهاد عالی برای روش سودآوری بلندمدت باشه.

با این حال، واضح هست که دونستن جزئیات و داشتن اطلاعات و آگاهی از بازار برای هر کسی که مشتاق تبدیل شدن به یه سرمایه گذار موفق هست، ضروری محسوب میشه. در آخر نیز گام های زیادی وجود دارن که باید بردارین تا مطمئن بشین که سرمایه گذاری شما سودآور میشه.

بازار ارزهای دیجیتال به دلیل رشدهای قیمتی زیادی که در سال های گذشته داشته، مورد استقبال خیلی از سرمایه گذاران و معامله گران قرار داره و تونسته به یکی از محبوب ترین بازارهای سرمایه با مارکت کپ بالا تبدیل بشه.

همین موضوع نیز باعث شد تا صرافی های ارز دیجیتال زیادی به وجود بیان تا به افراد امکان خرید و فروش ارز دیجیتال رو بدن. یکی از این صرافی ها نیز، صرافی ارز دیجیتال اینانس هست. به همین منظور ما سعی می کنیم در ادامه بهتون بگیم که صرافی OTC اینانس بهتر است یا صرافی های P2p؟ بنابراین بعد از مطالعه این مقاله می تونین بهترین تصمیم رو در انتخاب صرافی ارز دیجیتال بگیرین.

صرافی OTC اینانس چیست؟

صرافی OTC اینانس بهتر است یا صرافی های P2p؟ 

همونطور که گفتیم، یکی از محبوب ترین و معتبرترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی، صرافی اینانس هست. به عبارت دیگه، صرافی OTC اینانس یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی محسوب میشه که بیش از 700 نوع ارز دیجیتال مختلف رو در لیست خرید و فروش خودش قرار داده و شما می تونین با استفاده از این صرافی به رمز ارزهای مورد نظر خودتون دسترسی داشته باشین و اون ها رو معامله کنین.

همچنین این صرافی ویژگی ها و مزایای زیادی به همراه داره که همین موضوع باعث شده تا مورد استقبال کاربران و معامله گران بازار قرار بگیره. از ویژگی های اون می تونیم به رابط کاربری ساده این صرافی اشاره کنیم. به این ترتیب، شما می تونین به راحتی وارد این صرافی شده و بعد از طی کردن مراحل ثبت نام و احراز هویت، معامله های خودتون رو انجام بدین.

جالب اینجاست که بدونین صرافی ارز دیجیتال اینانس نوعی پلتفرم OTC هست و همانند پیشخوان فعالیت میکنه. یعنی هیچ واسطه ای در خرید و فروش وجود نداره و شما می تونین به صورت مستقیم ارزهای دیجیتال خودتون رو در این صرافی خرید و فروش کنین.

همین موضوع باعث میشه تا صرافی ارز دیجیتال اینانس منحصر به فرد بشه. همچنین صرافی ارز دیجیتال اینانس دارای پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته هست و اگه شما در زمان کار با صرافی اینانس با مشکلی مواجه شدین، میتونین با واحد پشتیبانی این صرافی ارتباط برقرار کرده و مشکلات خودتون رو برطرف کنین.

نکته قابل توجه این هست که صرافی ارز دیجیتال اینانس کمترین کارمزد رو از کاربران نسبت به سایر صرافی های ارز دیجیتال ایرانی دریافت میکنه و شما با کمترین میزان کارمزد میتونین معاملات خودتون رو انجام بدین.

شما برای فعالیت در صرافی OTC اینانس باید اطلاعات هویتی خودتون رو به این صرافی بفرستین تا احراز هویت شما انجام بشه. همچنین صرافی ارز دیجیتال اینانس برای خودش کیف پول اخصاصی نداره و شما برای اینکه بتونین با استفاده از این صرافی اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال کنین، ابتدا باید برای خودتون کیف پول رمزنگاری شده یا دیجیتال تهیه کنین تا رمز ارزهای خریداری شده خودتون رو به اون کیف پول انتقال بدین.

مزایای صرافی اینانس چیست؟

 صرافی OTC اینانس بهتر است یا صرافی های P2p؟

امروزه با گسترش بازار کریپتوکارنسی ها و افزایش علاقه افراد برای سرمایه گذاری و خرید ارزهای دیجیتال، صرافی های زیادی به وجود اومدن که هر کدوم از اونها ویژگی ها و مزایای خاص خودشون رو دارن. صرافی ارز دیجیتال اینانس نیز مزایای زیادی به همراه داره. به همین منظور ما سعی میکنیم در این بخش، به بررسی مزایای صرافی اینانس بپردازیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین.


•    یکی از مزایای صرافی اینانس که باعث میشه تا مورد استقبال افراد و کاربران زیادی قرار بگیره این هست که رابط کاربری ساده ای داره و میتونین به راحتی از این صرافی استفاده کرده و اقدام به معاملات ارز دیجیتال بکنین. طراحی این صرافی جوری هست که افراد مبتدی میتونن ازش استفاده کنن.
•    یکی دیگه از مزایای صرافی اینانس که باعث میشه تا منحصر به فرد بشه این هست که نوعی پلتفرم OTC هست و همه معامله ها و مبادلات بدون نیاز به واسطه انجام میشه و شما میتونین به صورت مستقیم با خود صرافی اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال کنین.
•   از مزایای صرافی اینانس این هست که کارمزدهای کمی از کاربران برای انجام معاملات دریافت میکنه. بهتره بدونین صرافی ارز دیجیتال اینانس کمترین کارمزد رو نسبت به سایر صرافی های ارز دیجیتال ایرانی از کاربران میگیره. شما میتونین با حداقل کارمزد تراکنش های خودتون رو انجام بدین.
•  این صرافی از ارزهای دیجیتال زیادی پشتیبانی میکنه. صرافی OTC اینانس بیش از 700 نوع ارز دیجیتال مختلف رو در لیست خرید و فروش خودش قرار داده و شما میتونین به همه رمز ارزهای مورد نظر خودتون دسترسی داشته باشین.

صرافی OTC اینانس بهتر است یا صرافی هایP2p؟

صرافی OTC اینانس بهتر است یا صرافی های P2p؟

احتمالا این سوال برای شما پیش بیاد که صرافی OTC اینانس بهتر است یا صرافی های P2p؟ بهتره بدونین صرافی OTC اینانس یکی از بهترین و محبوب ترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی هست که شما می تونین با استفاده از این صرافی اقدام به خرید بیت کوین، خرید تتر و خرید سایر ارزهای دیجیتال کنین. نکته قابل توجه این هست که صرافی ارز دیجیتال اینانس، تتر رو به صورت عمده نیز به فروش میرسونه و شما می تونین خرید تتر رو در این صرافی با بهترین قیمت انجام بدین.

همچنین صرافی OTC اینانس نوعی پروتکل شبیه به پیشخوان هست و در خرید و فروش ارز دیجیتال هیچ واسطه و شخص ثالثی دخالت نداره و خرید و فروش به صورت مستقیم انجام می گیره. به همین دلیل خیلی از افراد به سمت استفاده از صرافی اینانس رو میارن.

جالب اینجاست که بدونین صرافی های P2p نوعی دیگه از صرافی های ارز دیجیتال هستن که به شما امکان خرید بیت کوین و خرید تتر و سایر ارزهای دیجیتال رو میدن. نحوه کار صرافی های P2p اینجوری هست که شما در صرافی یه سفارش خرید بیت کوین یا خرید ارز دیجیتال قرار می دین و کاربرد دیگه در همون صرافی مطابق سفارش خرید شما، سفارش فروش ثبت میکنه.

به عبارت دیگه، صرافی P2p به عنوان واسطه ای در بین خریدار و فروشنده محسوب میشه که به شما کمک می کنه تا معاملات خودتون رو انجام بدین. این روش ممکنه کمی زمان بر باشه، چون باید منتظر بمونین تا یه سفارش خرید یا فروش مطابق سفارش شما ثبت بشه.

با توجه به توضیحاتی که برای شما ارائه کردیم، میشه این نتیجه رو گرفت که خرید و فروش در صرافی های P2p زمان بر هست، در حالی که شما با استفاده از صرافی OTC اینانس می تونین فرایند خرید ارز دیجیتال یا خرید بیت کوین خودتون رو در سریع ترین زمان انجام بدین. بنابراین، اگه قصد دارین تا با کمترین میزان کارمزد و در سریع ترین زمان معاملات خودتون رو انجام بدین، از صرافی اینانس استفاده کنین.

نحوه کار با صرافی اینانس چگونه است؟

صرافی OTC اینانس بهتر است یا صرافی های P2p؟

شاید بعد از به دست آوردن اطلاعاتی در مورد صرافی ارز دیجیتال اینانس و بررسی مزایای صرافی اینانس، دوست داشته باشین تا شما نیز از این صرافی برای خرید بیت کوین، خرید تتر و خرید ارز دیجیتال استفاده کنین. برای این کار ابتدا باید وارد سایت رسمی صرافی اینانس به نشانی ibnns.net شده و برای خودتون حساب کاربری ایجاد کنین.

به این ترتیب، باید فرایند ثبت نام و احراز هویت رو انجام بدین. سپس بعد از اینکه ثبت نام انجام داده و احراز هویت خودتون رو تکمیل کردین، وارد حساب کاربری خود شده و می تونین خرید و فروش های خودتون رو انجام بدین. همچنین قبل از اینکه در این صرافی معامله انجام بدین، ابتدا باید برای خودتون کیف پول رمزنگاری شده یا کیف پول ارز دیجیتال تهیه کنین تا رمز ارزهای خریداری شده خودتون رو ذخیره و نگهداری کنین.

جمع بندی و نتیجه
ما سعی کردیم در مقاله صرافی OTC اینانس بهتر است یا صرافی های P2p؟ اطلاعاتی در مورد صرافی ارز دیجیتال اینانس برای شما ارائه کنیم و به بررسی مزایای صرافی اینانس بپردازیم و نحوه کار با صرافی اینانس رو برای شما یاد بدیم تا بتونین با استفاده از این صرافی اقدام به خرید بیت کوین و خرید ارز دیجیتال کنین.

همونطور که گفتیم، صرافی اینانس یکی از بهترین و محبوب ترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی هست که بیش از 700 نوع ارز دیجیتال رو در لیست خرید و فروش خودش قرار داده و با استفاده از این صرافی می تونین به رمز ارزهای مورد نظر خودتون دسترسی داشته باشین و اون ها رو به صورت مستقیم از خود صرافی بخرین.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد صرافی OTC اینانس بهتر است یا صرافی های P2p؟

در مورد صرافی OTC اینانس بهتر است یا صرافی های P2p؟ نظر دهید
سوال امنیتی :7+88 = ?