کیف پول فریم(Frame Wallet) چیست؟

  • 19:02 1403-02-23
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

 
کیف پول فریم(Frame Wallet)؛ بهترین و امن ترین کیف پول نرم افزاری ارز دیجیتال! آیا دوست دارین تا با این ولت آشنا بشین؟ اصلا می دونین کیف پول فریم چیست؟ آیا کیف پول فریم پشتیبانی داره؟ امنیت کیف پول فریم چقدره؟ کیف پول فریم از کدوم رمزارزها پشتیبانی می کنه؟ کیف پول Frame چه مزایا و معایبی به همراه داره؟ نحوه کار با کیف پول ارز دیجیتال فریم چجوریه اهمیت چجوریه؟ آیا آموزش ارز دیجیتال در زمینه کیف پول ارز دیجیتال مهم است؟

ولت های نرم افزاری زیادی در بازار رمزارزها واسه نگهداری و ذخیره ارزهای دیجیتال وجود دارن که هر کدوم از اون ها ویژگی های خاص خودشون رو دارن. تریدرها و معامله گران همیشه به دنبال بهترین کیف پول رمزنگاری شده واسه نگهداری و ذخیره رمزارزها و دارایی های دیجیتال خودشون هستن که از فاکتورهای رابط کاربری ساده و سطح امنیت بالا برخوردار هستن. فریم ولت هم یکی از ولت های معتبر هست. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله کیف پول فریم چیست؟ اطلاعاتی درباره کیف پول فریم یا Frame Wallet به شما ارائه کنیم و به بررسی مزایا و معایب کیف پول فریم بپردازیم و امنیت کیف پول Frame رو مورد بررسی قرار بدیم.

کیف پول فریم چیست؟

کیف پول فریم چیست؟

احتمالا این سوال رو از خودتون هم پرسیده باشین که کیف پول فریم چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که کیف پول فریم یا Frame Wallet نوعی کیف پول نرم افزاری هست که تریدرها و معامله گران زیادی از این ولت واسه نگهداری و ذخیره رمزارزها و سایر دارایی های دیجیتال خودشون استفاده می کنند. توجه داشته باشین که کیف پول فریم ولت بر روی حفظ حریم خصوصی تمرکز داره. همچنین شبکه اصلی کیف پول Frame اتریوم هست. به عبارت دیگه، کیف پول نرم افزاری فریم بر روی شبکه اتریوم شاخته شده. به این ترتیب، شما می تونین توکن های مبتنی بر شبکه ERC-20 رو در این ولت نگه دارین.

جالب اینجاست که بدونین کیف پول Frame Wallet دارای نوعی اپلیکیشن دسکتاپ مجزا هست که از ویندوز، MacOS و لینوکس پشتیبانی می کنه. نکته قابل توجه این هست که کیف پول نرم افزاری فریم ولت کاملا به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیره، ولی باید در نظر داشته باشین که رایگان بودن کیف پول Frame به این معنی نیست که بهترین گزینه واسه نیازهای شما هست. با اینکه نسخه کیف پول فریم بتا هست، ولی به دلیل امکانات و قابلیت های زیادی که به کاربران ارائه میده، می تونین به این ولت اعتماد کرده و رمزارزهای خودتون رو در اینجا ذخیره کنین.

مقاله پیشنهادی: مزایا و معایب کیف پول نرم افزاری چیست؟

بررسی مزایا و معایب کیف پول فریم

بررسی مزایا و معایب کیف پول فریم

همونطور که گفتیم، کیف پول Frame نوعی نرم افزار واسه سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و مک هست. به منظور اتصال به برنامه های غیرمتمرکز(Dapps) لازمه تا اکستنشن اون رو نصب کنین. این ولت نرم افزاری مزایا و معایب زیادی به همراه داره که باید به این موارد توجه داشته باشین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی مزایا و معایب کیف پول فریم بپردازیم.

مزایای کیف پول Frame

•    یکی از مزایای کیف پول فریم این هست که از شبکه های بلاک چینی مختلف پشتبانی می کنه و به صورت کراس چین فعالیت می کنه.
•    نمایش در لحظه گس شبکه اتریوم هم یکی دیگه از مزایای کیف پول Frame هست که این امکان در کیف پول محبوبی مثل متامسک وجود داره.
•    یکی دیگه از مزایای کیف پول فریم، ارسال و دریافت توکن های غیرمثلی(NFT) به صورت تصویری هست.
•    اتصال به بازار توکن غیرمثلی LooksRare هم یکی دیگه از مزایای کیف پول فریم هست.

مقاله پیشنهادی: کیف پول کول ولت(CoolWallet) چیست؟

معایب کیف پول فریم

•    یکی از معایب کیف پول فریم این هست که در حال حاضر نسخه کیف پول Frame نهایی نیست و بعضی وقت ها دچار اختلال و مشکلاتی میشه.
•    عدم امکان ایجاد حساب می تونه یه مشکل اساسی کیف پول فریم محسوب بشه.
•    یکی دیگه از معایب کیف پول فریم این هست که فقط به برنامه های غیرمتمرکزی که با استاندارد EIP1193 سازگار هستن، وصل میشه و در اتصال به برنامه های غیرمتمرکز دیگه ممکنه کاربران با مشکلات بزرگی روبرو بشن.

امنیت کیف پول Frame چگونه است؟

امنیت کیف پول Frame چگونه است؟

میزان امنیت کیف پول Frame یکی از مواردی هست که خیلی از کاربران بررسیش می کنند. توجه داشته باشین که امکان باز کردن حساب در کیف پول فریم ولت وجود نداره. بنابراین، اپلیکیشن کیف پول Frame نمی تونه کلید خصوصی و عبارت بازیابی بسازه. این ولت نوعی کیف پول منبع باز یا اوپن سورس هست. به همین دلیل یکی از خصوصیات امنیت خوب این اپلیکیشن هست. نکته قابل توجه این هست که کدهای کیف پول فریم به وسیله پلتفرم GitHub در اختیار کاربران قرار دارن. به این ترتیب، قابلیت بازبینی کدها توسط کارشناسان و حتی کاربران فراهم میشه. میشه گفت که کیف پول رمزنگاری فریم سطح امنیت بالایی داره، ولی امنیت اون به پای ولت های سخت افزاری نمیرسه.

کیف پول فریم از کدام شبکه های بلاک چینی پشتیبانی می کند؟

حائز اهمیت هست که بدونین در حال حاضر کیف پول نرم افزاری فریم(Frame) با پلتفرمم هایی که روی شبکه بلاک چیی اتریوم و همچنین ماشین مجازی اتریوم یا EVM قرار دارن، قابل استفاده و بهره برداری هست. کیف پول فریم از شبکه های بلاک چینی زیادی پشتیبانی می کنه که با شبکه اتریوم سازگار هستن. برخی از این شبکه های بلاک چینی عبارت هستن از:

•    آربیتروم(Arbitrum)
•    آپتمیزم(Optimism)
•    پالیگان(Polygon)
•    ایکس دای(xDai)

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله کیف پول فریم چیست؟ اطلاعاتی درباره کیف پول فریم یا Frame Wallet به شما ارائه کنیم و به بررسی مزایا و معایب کیف پول فریم بپردازیم و امنیت کیف پول Frame رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، کیف پول فریم یا Frame Wallet نوعی کیف پول نرم افزاری هست که تریدرها و معامله گران زیادی از این ولت واسه نگهداری و ذخیره رمزارزها و سایر دارایی های دیجیتال خودشون استفاده می کنند. این ولت رمزنگاری شده مزایای زیادی به همراه داره که همین موضوع باعث میشه تا مورد استقبال معامله گران و سرمایه گذاران زیادی قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد کیف پول فریم(Frame Wallet) چیست؟

در مورد کیف پول فریم(Frame Wallet) چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :5+90 = ?