کیف پول بلاک چین(Blockchain) چیست؟

"بجای خواندن مقاله به آن گوش دهید"

پادکست صوتی "کیف پول بلاک چین(Blockchain) چیست؟"


  • 22:02 1403-02-14
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

کیف پول بلاک چین یا Blockchain؛ یکی از معروف ترین ولت های ارز دیجیتال! آیا چیزی درباره این کیف پول شنیدین؟ اصلا می دونین کیف پول بلاک چین چیست؟ کیف پول بلاک چین از چه ارزهایی پشتیبانی می کنه؟ نقاط قوت کیف پول بلاک چین چیست؟ چجوری میشه از کیف پول بلاک چین استفاده کرد؟ به نظر شما امنیت کیف پول بلاک چین در چه سطحیه؟

اگه برای نگهداری ارزهای خودتون به دنبال یه کیف پول ارز دیجیتال امن و معتبر هستین، حتما با اسم کیف پول بلاک چین یا بلاک چین ولت برخورد کردین. این کیف پول در بین همه کیف پول های نرم افزاری معتبر در بازار ارزهای دیجیتال خیلی معروف هست و شما می تونین رمزارزها و دارایی های دیجیتال خودتون رو در این ولت ذخیره و نگهداری کنین. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله کیف پول بلاک چین چیست؟ اطلاعاتی در مورد کیف پول بلاک چین یا Blockchain Wallet به شما ارائه کنیم و به بررسی نقاط قوت کیف پول بلاک چین بپردازیم و نحوه کار با بلاک چین ولت رو به شما یاد بدیم.

کیف پول بلاک چین چیست؟

کیف پول بلاک چین چیست؟

اگه در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم کیف پول بلاک چین یا Blockchain Wallet رو شنیدین، خواستین تا اطلاعاتی در مورد این ولت به دست بیارین و شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که کیف پول بلاک چین چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که کیف پول بلاک چین نوعی ولت آنلاین برای نگهداری انواع مختلفی از ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین یا اتریوم هست. این کیف پول همچنین امکان معامله ارزها رو با هم فراهم می کنه. تراکنش های این ولت امن و معتبر بوده و این کیف پول نسخه وب، اندروید و IOS رو پشتیبانی می کنه. کیف پول بلاک چین از 22 ارز فیات و 25 زبان زنده دنیا پشتیبانی می کنه.

جالب اینجاست که بدونین کیف پول بلاک چین یکی از محبوب ترین ولت ها برای نگهداری ارزهای دیجیتال هست. از ویژگی های برتر این کیف پول میشه به محیط کاربری، کاربرپسند و ساده اون اشاره کرد که باعث میشه هر کسی، حتی افرادی که برای اولین بار قصد کار کردن با این کیف پول رو دارن، به راحتی بتونن باهاش کار کنند. همچنین با امنیت قابل قبولی که این کیف پول در اختیار شما قرار میده، می تونین با خیال راحت در اون به نقل و انتقال ارزهای دیجیتال بپردازین و رمزارزهای خودتون رو مدیریت کنین.

نقاط قوت کیف پول بلاک چین

نقاط قوت کیف پول بلاک چین

همونطور که گفتیم، کیف پول بلاک چین یا Blockchain Wallet راهی برای مدیریت، ایمن سازی و استفاده از ارزهای دیجیتال و سایر دارایی های دیجیتال مبتنی بر بلاک چین هست. شما می تونین با استفاده از این ولت رمزارزهای خودتون رو ذخیره و نگهداری کنین. این ولت نقاط قوت و مزایای زیادی به همراه داره که باعث میشه تا به یکی از محبوب ترین ولت های نرم افزاری در بازار تبدیل بشه.

یکی از اصلی ترین نقاط قوت کیف پول بلاک چین این هست که شما می تونین در داخل این ولت، از طریق معتبرترین صرافی های دنیا، خرید و فروش ارزهای دیجیتال رو انجام بدین. علاوه بر این، شما می تونین برای انواع تراکنش ها، کارمزد رو بر اساس نیاز خودتون تنظیم کنین. استفاده از سیستم Security Center هم یکی دیگه از مزایای این ولت هست که با آموزش های مرحله به مرحله همه کاربران رو در جهت تهیه بک آپ، تنظیم پین و حفظ امنیت راهنمایی می کنه.

مقاله پیشنهادی: کیف پول کوبو ولت(Cobo Wallet) چیست؟

یکی دیگه از نقاط قوت کیف پول بلاک چین، کارمزدهای پایین در این ولت هست. اگه از کیف پول بلاک چین استفاده می کنین، در اصل کمترین میزان کارمزد تراکنش یا معامله رو بین کیف پول های مشابه می پردازین. همچنین امکان معامله ارزها با هم در کیف پول بلاک چین فراهم هست که معاملات رو سریع تر، آسون تر و کم استرس تر می کنه. از جمله از نقاط قوت کیف پول بلاک چین میشه به موارد زیر اشاره کرد:

  • کارمزد پایین انجام تراکنش
  • یکی از معتبرترین کیف پول های بیت کوین در دنیا
  • امکان ترید ارزهای دیجیتال در خود ولت
  • پشتیبانی از نسخه وب

نحوه کار با بلاک چین ولت چگونه است؟

نحوه کار با بلاک چین ولت چگونه است؟

کار با کیف پول بلاک چین خیلی سخت نیست و کاربران بعد از مدتی گشت و گذار در داخل اون، به راحتی نحوه کار با این ولت رو یاد می گیرن.

توصیه می کنیم برای استفاده راحت تر از بلاک چین ولت، نرم افزار موبایل اون رو دانلود و نصب کنین. این اپلیکیشن برای دو سیستم عامل اندروید و ios در دسترس هست. جالب اینجاست که بدونین بلاک چین ولت به جز امکان ذخیره ارزهای دیجیتال، امکانات دیگه ای هم برای کاربران خودش فراهم کرده که البته بیشتر اون ها برای کاربران ایرانی فراهم نیست و نیاز به احراز هویت با پاسپورت داره. اگه ساکن ایران هستین، پیشنهاد می کنیم که از این ولت برای ذخیره، دریافت یا ارسال رمزارزها استفاده کنین و برای فعال سازی سایر امکانات اون سعی نکنین.

مقاله پیشنهادی: معرفی بهترین کیف پول های تحت وب رایگان

امنیت در کیف پول بلاک چین

بلاک چین ولت نوعی کیف پول تحت وب هست. شاید نگران باشین و یا اینکه واستون این سوال پیش بیاد که با وجود اینکه آدرس های کیف پول شما در سرورهای این ولت ذخیره میشه، آیا امنیت سرمایه ما زیر سوال نمیره؟! خیر، با استفاده از الگوریتم های بلاک چین سر تا سر آدرس های شما رمزنگاری میشه و برای هیچ موسسه یا شخصی آدرس های شما نشون داده نمیشه. این ولت از کلیدهای خصوصی به صورت رمزنگاری شده نگهداری می کنه و حتی خود شرکت کیف پول بلاک چین هم به اون ها دسترسی نداره.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله کیف پول بلاک چین چیست؟ اطلاعاتی در مورد کیف پول بلاک چین یا Blockchain Wallet به شما ارائه کنیم و به بررسی نقاط قوت کیف پول بلاک چین بپردازیم و نحوه کار با بلاک چین ولت رو به شما یاد بدیم. همونطور که گفتیم، کیف پول ارز دیجیتال بلاک چین نوعی ولت آنلاین برای نگهداری انواع مختلفی از ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین یا اتریوم هست. این کیف پول همچنین امکان معامله ارزها رو با هم فراهم می کنه این ولت نقاط قوت زیادی به همراه داره که باعث میشه تا محبوبیت زیادی به دست بیاره.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد کیف پول بلاک چین(Blockchain) چیست؟

در مورد کیف پول بلاک چین(Blockchain) چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :5+93 = ?