نحوه شناسایی بهترین ICO برای سرمایه گذاری

"بجای خواندن مقاله به آن گوش دهید"

پادکست صوتی "نحوه شناسایی بهترین ICO برای سرمایه گذاری"


  • 06:02 1403-02-14
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

نحوه شناسایی بهترین ICO برای سرمایه گذاری؛ چجوری ICO مناسبی رو برای سرمایه گذاری انتخاب کنیم؟ آیا باید در عرضه اولیه یا ICO یا عرضه اولیه ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنیم؟ عرضه اولیه سکه چجوری انجام میشه؟ چجوری از عرضه اولیه ارز دیجیتال مطلع بشیم؟ به نظر شما چرا افراد در عرضه اولیه سکه شرکت می کنند؟ آیا قرار هست مقرراتی برای ICO گذاشته بشه؟

عرضه اولیه سکه(ICO)های زیادی وجود دارن که هر کدوم از اون ها وعده سود و منافع زیادی میدن، ولی قبل از اینکه هیجان زده بشین و پولی رو که به سختی به دست آوردین برای هر پروژه ای بفرستین، به یاد داشته باشین که خیلی از این پروژه ها ناگزیر شکست می خورت و یا کلاهبرداری از آب در میان. شما برای سرمایه گذاری و کسب سود زیادی باید بتونین بهترین ICOها رو پیدا کنین. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله نحوه شناسایی بهترین ICO برای سرمایه گذاری، اطلاعاتی در مورد عرضه اولیه سکه یا ICO به شما ارائه کنیم و به بررسی روش های شناسایی بهترین ICO برای سرمایه گذاری بپردازیم.

عرضه اولیه سکه(ICO) چیست؟

عرضه اولیه سکه(ICO) چیست؟

شاید این سوال واستون پیش بیاد که عرضه اولیه سکه چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که عرضه اولیه ارز دیجیتال یا ICO روشی برای جذب سرمایه گذاران و تامین سرمایه لازم برای تکمیل پروژه هست. طی این روش، توسعه دهنده های یه پلتفرم بلاک چینی، برخی از توکن های اون رو پیش فروش کرده و از این طریق سرمایه لازم برای راه اندازی و توسعه پروژه رو به دست میارن. شما می تونین در عرضه اولیه ارز دیجیتال شرکت کرده و با سرمایه گذاری در این پروژه ها سود زیادی به دست بیارین.

جالب اینجاست که بدونین در عرضه اولیه ارز دیجیتال یا ICO، توکن های پروژه های مبتنی بر بلاک چین، در آینده مورد استفاده قرار می گیره که همین موضوع باعث میشه تا در صورت موفق شدن پروژه، قیمت اون ها هم افزایش پیدا کنه و وارد روند صعودی بشه. به همین دلیل هست که ICOها به عنوان بهترین روش برای سرمایه گذاری محسوب میشن. در سال های گذشته، عرضه های اولیه ارز دیجیتال پر سود زیادی در بازار عرضه شدن و به طور میانگین هر هفته یه ICO سودآور جدید عرضه شده. شما برای اینکه بتونین سود زیادی از سرمایه گذاری در ICO به دست بیارین، ابتدا باید بهترین عرضه های اولیه رو پیدا کنین.

مقاله پیشنهادی: عرضه اولیه بازی یا IGO چیست؟

چگونه از عرضه اولیه ارز دیجیتال مطلع شویم؟

توجه داشته باشین که راه مشخصی برای اطلاع یا آگاهی از عرضه اولیه ارز دیجیتال(ICO) وجود نداره. کاربران فعال در این زمینه به صورت مداوم اخبار حوزه کریپتو رو از منابع مختلفی دنبال می کنند. اگه شما هم می خواهین از طریق خرید عرضه اولیه ارز دیجیتال سود به دست بیارین، باید سایت ها و شبکه های اجتماعی مرتبط با رمزارزها رو به صورت منظم دنبال کنین. از اونجایی که عرضه های اولیه بین مردم هیجان به وجود میارن، در مدت زمان کمی خیلی از سایت ها به صورت اختصاصی روی اون تمرکز می کنند.

روش های شناسایی بهترین ICO برای سرمایه گذاری

روش های شناسایی بهترین ICO برای سرمایه گذاری

همونطور که گفتیم، ICO نوعی استراتژی دو سر سود هست، چون به کمک اون علاوه بر اینکه خریداران می تونن به راحتی به ارزهای دیجیتالی که به اون ها امیدوار هستن، سود به دست بیارن و رمزارز مورد نظر خودشون رو با قیمتی پایین تر خریداری کنند، صاحبان شرکت و توسعه دهنده ها هم می تونن از این معامله نیازهای مالی شرکت رو برطرف کنند. شما برای سرمایه گذاری در این پروژه ها باید بتونین بهترین عرضه اولیه سکه رو پیدا کنین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی روش های شناسایی بهترین ICO برای سرمایه گذاری بپردازیم.

  • آنالیز وب سایت پروژه

یکی از روش های شناسایی بهترین ICO برای سرمایه گذاری، آنالیز و بررسی سایت پروژه هست. پیشنهاد میشه حتما قبل از سرمایه گذاری در عرضه اولیه ارز دیجیتال، ابتدا وبسایت پروژه مورد نظر رو بررسی کنین. بهتره بدونین محتوای وب سایت در خیلی از مواقع می تونه به شناخت بنیانگذاران و اهداف پروژه به شما کمک کنه. هرچقدر سایت طراحی و محتوای خوب و با کیفیتی داشته باشه، قطعا اعتبار اون هم بیشتر هست.

  • مطالعه وایت پیپر پروژه

مطالعه وایت پیپر هم یکی دیگه از روش های شناسایی بهترین ICO برای سرمایه گذاری هست. در حقیقت با مطالعه وایت پیپر از همه مفاهیم اصلی پروژه یا ارز دیجیتال مورد نظر مطلع میشین. به عبارت دیگه، وایت پیپر سندی هست که در اون اطلاعات و داده هایی درباره مفهوم پروژه، بنیان گذاران، اهداف پروژه، ویژگی های ارز دیجیتال و.... قرار گرفته شده. بنابراین، با مطالعه وایت پیپر پروژه می تونین از اعتبار عرضه اولیه رمزارز اطمینان حاصل کنین.

  • بررسی تیم توسعه دهنده پروژه

یکی دیگه از تکنیک های شناسایی بهترین ICO برای سرمایه گذاری، بررسی تیم توسعه دهنده پروژه یا ارز دیجیتال مورد نظر هست. هر پروژه، تعدادی سرمایه گذار و یه تیم توسعه دهنده داره. محبوب بودن این افراد برای پروژه می تونه به عنوان یه امتیاز مثبت عمل کنه. علاوه بر سرمایه گذاران، بهتره تیم توسعه دهنده پروژه یا ارز دیجیتال مورد نظر رو هم بررسی کنین. با بررسی و شناخت این افراد می تونین با خیال راحت سرمایه گذاری کنین.

  • بررسی اهداف پروژه

جالب اینجاست که بدونین اهداف در پروژه های معتبر، خیلی واضح بیان میشه و افراد با بررسی اهداف پروژه می تونن بهترین ICO رو برای سرمایه گذاری انتخاب کنند. به این ترتیب، اگه می خواهین روی یه پروژه سرمایه گذاری کنین، اول اهداف پروژه رو به طور کامل بررسی کنین، مطالعه اعداد و ارقام، میزان بازدهی و وعده هایی که تیم پروژه ارائه می کنند، می تونه در شناسایی بهترین عرضه اولیه ارز دیجیتال تاثیرگذار باشه.

بیشتر بدانید: عرضه اولیه NFT چیست؟

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله نحوه شناسایی بهترین ICO برای سرمایه گذاری، اطلاعاتی در مورد عرضه اولیه سکه یا ICO به شما ارائه کنیم و به بررسی روش های شناسایی بهترین ICO برای سرمایه گذاری بپردازیم. همونطور که گفتیم، ICO روشی برای جذب سرمایه گذاران و تامین سرمایه لازم برای تکمیل پروژه هست. شما می تونین با شرکت و سرمایه گذاری در عرضه اولیه ارز دیجیال سود زیادی به دست بیارین. البته ابتدا باید پروژه های مورد نظر رو بررسی کنین تا بتونین بهترین عرضه اولیه ارز دیجیتال رو پیدا کنین.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد نحوه شناسایی بهترین ICO برای سرمایه گذاری

در مورد نحوه شناسایی بهترین ICO برای سرمایه گذاری نظر دهید
سوال امنیتی :2+37 = ?