کیف پول آرجنت(Argent) چیست؟

"بجای خواندن مقاله به آن گوش دهید"

پادکست صوتی "کیف پول آرجنت(Argent) چیست؟"


  • 21:02 1403-02-14
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

کیف پول آرجنت یا Argent Wallet؛ یکی از ولت های معتبر و امن برای نگهداری ارزهای دیجیتال! چیزی در مورد این کیف پول شنیدین؟ اصلا می دونین کیف پول آرجنت چیست؟ به نظر شما کیف پول آرجنت چه ویژگی هایی داره؟ مزایا و معایب کیف پول Argent چیست؟ آرجنت از چه رمزارزهایی پشتیبانی می کنه؟ برای استفاده از آرجنت چقدر باید هزینه کنیم؟ امنیت کیف پول آرجنت چجوریه؟

یکی از اصلی ترین و مهم ترین نکته در حوزه ارزهای دیجیتال یا کریپتوکارنسی ها، حفظ، ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتال در یه کیف پول ارز دیجیتال معتبر و امن هست. در اصل کیف پول ارز دیجیتال باید مثل یه گاوصندوق امن و مطمئن عمل کنه. در غیر این صورت باعث دستبرد و دستکاری دارایی سرمایه گذاران میشه. ولت های زیادی وجود دارن که می تونین از اون ها استفاده کنین و دارایی های خودتون رو ذخیره کنین. آرجنت هم یکی از این ولت هاست. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله کیف پول آرجنت چیست؟ اطلاعاتی در مورد کیف پول آرجنت یا Argent به شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های کیف پول آرجنت بپردازیم و عملکرد کیف پول آرجنت رو مورد بررسی قرار بدیم.

کیف پول آرجنت چیست؟

کیف پول آرجنت(Argent) چیست؟

شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که کیف پول آرجنت چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که کیف پول آرجنت یا Argent Wallet یکی از جدیدترین ولت ها در بین انواع کیف پول های ارز دیجیتال هست که فقط برای افرادی کاربرد داره که بر روی بلاک چین اتریوم فعالیت می کنند. این کیف پول با کمک به توسعه اسمارت کانترکت ها، امکانات و قابلیت های زیادی مثل بازیابی راحت حساب کاربری رو ارائه میده. مثلا در بازیابی اطلاعات کیف پول آرجنت نیازی به داشتن رمز اولیه یا مسدود کردن دارایی نیست.

جالب اینجاست که بدونین کیف پول Argent نوعی کیف پول غیرحضانتی هست. این یعنی دارایی شما در بلاک چین نگهداری و ذخیره میشه، ولی شما می تونین اون ها رو توسط نرم افزار مدیریت کنین. در صورتی که در یه کیف پول حضانتی، دارایی و ارز دیجیتال شما مثل یه بانک سنتی، در خود سامانه ولت نگهداری شده و در اختیار تیم کیف پول هست. همچنین کیف پول آرجنت نوعی ولت نرم افزاری و هوشمند هست که امکان بهره وری از برنامه های وب 3 و دیفای رو برای کاربران شبکه اصلی اتریوم و لایه دوم اتریوم فراهم می کنه.

مقاله پیشنهادی: کیف پول بلاک چین(Blockchain) چیست؟

ویژگی های کیف پول آرجنت

ویژگی های کیف پول آرجنت

همونطور که گفتیم، آرجنت(Argent) نوعی کیف پول ارز دیجیتال متمرکز مبتنی بر اتریوم هست. این ولت نه تنها از اکوسیستم اتریوم پشتیبانی می کنه، بلکه به دنبال بهبود اون هم هست. این ولت ویژگی های زیادی داره که باعث شده تا مورد استقبال خیلی از معامله گران و کاربران فعال بازار ارزهای دیجیتال قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی ویژگی های کیف پول آرجنت بپردازیم.

  • احراز هویت دو مرحله ای

یکی از ویژگی های کیف پول آرجنت که باعث میشه تا سطح امنیت این ولت بالا بره و با خیال راحت رمزارزها و NFTهای خودتون رو در این ولت ذخیره کنین این هست که از احراز هویت دو مرحله ای پشتیبانی می کنه. این به شما کمک می کنه تا امنیت ولت خودتون رو افزایش بدین. به این ترتیب، اگه کسی بخواد وارد حساب کاربری شما بشه، باید این ورود توسط نگهبان تایید بشه.

  • ابزارهای بازیابی منحصر به فرد

یکی دیگه از ویژگی های کیف پول آرجنت این هست که دارای ابزارهای بازیابی منحصر به فردی هست. بهتره بدونین ایمن و در دسترس نگه داشتن ولت ها یکی از بزرگ ترین مسائل مربوط به مالکیت ارز دیجیتال هست. برنامه Argents Guardians به کاربران اجازه میده تا کاربران مورد اعتماد رو شناسایی کنند و تصمیم می گیره که چه کسی می تونه اطلاعات و داده ها رو بازیابی کنه.

  • امنیت بالا

امنیت بالا هم یکی دیگه از ویژگی های کیف پول آرجنت هست. با اینکه امنیت کیف پول های نرم افزاری مثل ولت های سخت افزاری نیست، ولی کیف پول آرجنت یا Argent تونسته با ارائه چندین لایه امنیتی مثل امکان قفل از راه دور، روش چند امضایی و سایر مدل های امنیتی، امتیار قابل قبولی رو ارائه کنه و در سطح بالاتر از متوسط بازار قرار بگیره. شما می تونین با خیال راحت رمزارزهای خودتون رو در این ولت نگهداری کنین.

برای استفاده از کیف پول Argent چقدر باید هزینه کنیم؟

برای استفاده از کیف پول Argent چقدر باید هزینه کنیم؟

خبر خوب این هست که دانلود و نصب کیف پول آرجنت(Argent) کاملا رایگان هست و شما برای نصب این ولت نیازی نیست تا هزینه ای رو پرداخت کنین، ولی در استفاده از اون احتمال داره محتمل پرداخت هزینه بشین. این هزینه ها شامل کارمزد شبکه، کارمزد انتقال ارز دیجیتال و تبدیل ارزهای فیات به رمزارز هست. این شرایط و هزینه ها در بیشتر کیف پول های ارز دیجیتال وجود داره.

مزایا و معایب کیف پول آرجنت

از مزیت های کیف پول Argent میشه به برداشت و انتقال آسون ارز دیجیتال اتریوم، کارمزد پایین، بازیابی راحت و امنیت اطلاعات و پشتیبانی از ارزهای دیجیتال مختلف اشاره کرد. این کیف پول کاستی ها و معایبی هم داره که میشه به تعداد کاربران کم و تمرکز روی شبکه بلاک چینی اتریوم اشاره کرد. ارجنت فقط روی شبکه اتریوم تمرکز کرده و همین موضوع ممکنه بعضی از کاربران رو با ارزهای دیجیتال دیگه کار می کنند با محدودیت روبرو کنه.

مقاله پیشنهادی: معرفی بهترین کیف پول های تحت وب رایگان

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله کیف پول آرجنت چیست؟ اطلاعاتی در مورد کیف پول آرجنت یا Argent به شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های کیف پول آرجنت بپردازیم و عملکرد کیف پول آرجنت رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، کیف پول Argent نوعی کیف پول غیرحضانتی هست. این یعنی دارایی شما در بلاک چین نگهداری و ذخیره میشه، ولی شما می تونین اون ها رو توسط نرم افزار مدیریت کنین. این ولت از ارزهای دیجیتال مختلف و توکن های غیرمثلی هم پشتیبانی می کنه. همچنین آرجنت ویژگی های امنیتی زیادی داره که باعث میشه تا سطح امنیت بالایی داشته باشه و شما با خیال راحت دارایی های خودتون رو در این ولت ذخیره کنین.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد کیف پول آرجنت(Argent) چیست؟

در مورد کیف پول آرجنت(Argent) چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :8+65 = ?