پروژه تراست سواپ(TrustSwap) چیست؟

  • 15:02 1403-02-21
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

تراست سواپ یا TrustSwap؛ نوعی اکوسیستم مالی غیرمتمرکز! آیا دوست دارین تا اطلاعاتی درباره این مفهوم به دست بیارین؟ اصلا می دونین منظور از پروژه تراست سواپ چیست؟ هدف از راه اندازی تراست سواپ چیست؟ پلتفرم Trust Swap چجوری کار می کنه؟ محصولات تراست سواپ کدامند؟ چه چیزی تراست سواپ رو منحصر به فرد می کنه؟چه کسانی بنیانگذار تراست سواپ هستن؟

شاید امروزه عدم اطمینان یکی از بزرگ ترین مشکلات در حوزه مالی به ویژه در بازار کریپتو هست، چون تراکنش های رمزنگاری شده قابلیت بازگشت ندارن و اگه یکی از طرفین به شرایط معامله عمل نکنه، طرف دیگه هم راهی برای پس گرفتن سرمایه خودش نداره. پلتفرم تراست سواپ برای حل این مشکل به وجود اومده. این پلتفرم می خواد اطمینان و امنیت رو در معاملات مالی افزایش بده. ما در این بخش از مباحث آموزش ارز دیجیتال اطلاعاتی در مورد تراست سواپ یا TrustSwap به شما ارائه کنیم و به معرفی امکانات تراست سواپ بپردازیم و هدف از ایجاد تراست سواپ رو مورد بررسی قرار بدیم.

تراست سواپ چیست؟

پروژه تراست سواپ(TrustSwap) چیست؟

شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که تراست سواپ چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که تراست سواپ یا Trust Swap یکی از پروژه های جدید حوزه ارزهای دیجیتال هست که ادعا می کنه نسل جدیدی از معاملات رو در حوزه سیستم های مالی غیرمتمرکز به وجود اورده. به عبارت دیگه، تراست سواپ تحول جدیدی در دیفای هست که مشکلات بزرگی رو درباره دریافت حق اشتراک، پرداخت ها و مبادلات بین زنجیره ای توکن حل می کنه. در این پروژه یه سیستم مبادله هوشمند بین زنجیره ای برای تبدیل هر کوین یا توکنی به توکن ERC-20 استفاده میشه.

جالب اینجاست که بدونین تراست سواپ یا TrustSwap برای کمک به افراد و سازمان ها برای تبادل امن و مطمئن رمزارزها و دارایی های دیجیتال به وجود اومده. ایده تراست سواپ وقتی شکل گرفت که یه سرمایه گذار می خواست در ازای دریافت توکن های یه پروژه مقدار زیادی اتر پرداخت کنه. هر دو طرف می خواستن مطمئن باشن که طرف مقابل به چیزی که وعده داده عمل می کنه. با این حال بنیانگذاران پروژه قصد داشتن به صورت ماهانه فقط 10 درصد از توکن ها رو به سرمایه گذاری عرضه کنه.

مقاله پیشنهادی: صفر تا صد امور مالی غیر متمرکز 

معرفی امکانات تراست سواپ

معرفی امکانات تراست سواپ

همونطور که گفتیم، تراست سواپ نوعی اکوسیستم مالی غیرمتمرکز هست. این پلتفرم برای کمک به افراد و سازمان ها برای تبادل امن و مطمئن ارزهای دیجیتال و دارایی های دیجیتال راه اندازی شده. تراست ولت امکانات و خدمات مختلفی رو واسه کاربران و فعالان بازار ارزهای دیجیتال ارائه میده. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به معرفی امکانات تراست سواپ بپردازیم.

•    قفل کردن نقدینگی

یکی از امکانات تراست سواپ، قفل کردن نقدینگی هست. پروژه هایی که می خوان سرمایه خودشون رو وارد استخرهای نقدینگی کنند، می تونن با استفاده از فرایند قفل کردن نقدینگی در تامین نقدینگی زمان بندی شده استخرها مشارکت کنند. این تامین نقدینگی شامل یه زمان بندی هست که در این مدت سرمایه گذاران نمی تونن سرمایه خودشون رو از استخرها خارج کنند و باعث دامپ قیمت بشن.

•    قفل کردن توکن

یکی دیگه از امکانات تراست سواپ، قفل کردن توکن هاست. جالب اینجاست که بدونین TrustSwap با ارائه Token Lock این امکان رو در اختیار پروژه ها قرار میده که با تنظیمات دلخواه خودشون توکن های پروژه رو قفل کنند. پروژه ها می تونن درصدی از توکن های از قبل استخراج شده یا توکن هایی که قراره به اعضای تیم داده بشه رو در صندوق های قراردادهای هوشمند غیرمتمرکز مسدود کنند.

•    ساخت توکن

ساخت توکن هم یکی دیگه از امکانات تراست سواپ هست. توجه داشته باشین که این سرویس تراست ولت به کاربران و فعالان بازار این امکان رو میده تا به راحتی توکن های خودشون رو بر روی شبکه های بلاک چینی اتریوم، پالیگان و بایننس اسمارت چین بسازن.

ویدیوی پیشنهادی: آموزش ساخت توکن

هدف از ایجاد تراست سواپ چیست؟

هدف از ایجاد تراست سواپ چیست؟

حائز اهمیت هست که بدونین مهم ترین و اصلی ترین هدف ایجاد تراست سواپ(TrustSwap) گسترش اطمینان و امنیت در تراکنش های رمزارزها هست. این پلتفرم با خدمات خودش به دنبال این هست فضایی به وجود بیاره که کسب و کارها با خیال راحت جذب سرمایه کنند. از طرف دیگه تراست سواپ میخواد سرمایه گذاران با اطمینان خاطر، سرمایه خودشون رو وارد پروژه های مختلف کنند. علاوه بر این، تراست سواپ به دنبال حذف واسطه های مالی هست. این پلتفرم باور داره که این واسطه ها هزینه هی بالایی رو به عنوان کارمزد دریافت می کنند و این عاملی برای گرون تر شدن هزینه نهایی خدمات میشه.

مقاله پیشنهادی: می خواهید از دیفای وام بگیرید؟ 3 تهدیدی که باید بدانید!

عملکرد پلتفرم TrustSwap چگونه است؟

تراست سواپ(TrustSwap) مثل یه واسطه عمل می کنه. این پلتفرم با محصولاتی که داره، به دنبال این هست که در فضایی امن سرمایه مورد نیاز کسب و کارها جمع آوری بشه. از طرف دیگه خیال کاربران و سرمایه گذاران از انجام شدن پروژه ها راحت باشه. تراست سواپ که بلوکه کردن توکن و سرمایه یکی از محصولاتش هست، سرمایه رو پیش خودش نگه می داره و در زمان بندی های مشخص اقدام به آزادسازی اون می کنه. هر دو طرف معامله از این کار سود به دست میارن. صاحبان پروژه مطمئن هستن که سرمایه مورد نیاز خودشون رو در مدت زمان مشخص در اختیار دارن و می تونن روی اون حساب کنند.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله پروژه تراست سواپ چیست؟ اطلاعاتی در مورد تراست سواپ یا TrustSwap به شما ارائه کنیم و به معرفی امکانات تراست سواپ بپردازیم و هدف از ایجاد تراست سواپ رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، تراست سواپ یا Trust Swap یکی از پروژه های جدید حوزه ارزهای دیجیتال هست که ادعا می کنه نسل جدیدی از معاملات رو در حوزه سیستم های مالی غیرمتمرکز به وجود اورده. بهتره بدونین تراست سواپ امکانات زیادی رو در اختیار معامله گران و تریدرهای بازار کریپتو قرار میده که همین موضوع باعث میشه تا مورد استقبال خیلی از افراد قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد پروژه تراست سواپ(TrustSwap) چیست؟

در مورد پروژه تراست سواپ(TrustSwap) چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :6+98 = ?