کدام سیگنال ها ارزش خرید و سرمایه گذاری دارند؟

"بجای خواندن مقاله به آن گوش دهید"

پادکست صوتی "کدام سیگنال ها ارزش خرید و سرمایه گذاری دارند؟"


  • 15:01 1403-01-30
  • زمان مطالعه: 6 دقیقه

کدام سیگنال ها ارزش خرید و سرمایه گذاری دارند؟ این سوال ممکنه سوال کاربران زیادی باشه، اینکه به کدوم سیگنال اطمینان کنن و بر اساس اون سرمایه گذاری کنن. برای رسیدن به جواب این سوال کافیه این مطلب رو تا انتها دنبال کنین. اما مقدمه ای کوتاه بر کدام سیگنال ها ارزش خرید و سرمایه گذاری دارند؟
سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال امروزه یکی از پرطرفدارترین حوزه های سرمایه گذاریست که سرمایه گذاران میتونن با خرید و فروش از طریق اینترنت به سودهای بزرگی برسن. برای انجام معاملات در کریپتوکارنسی، مسلما داشتن دو مهارت تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال لازمه. اما یادگیری این دو مهارت، پیش نیازهایی داره و زمان می بره تا به چم و خم کار پی برد. در این بین میانبری وجود داره و اون استفاده از سیگنال‌ها هستش. سیگنال ‌های ارز دیجیتال توسط افراد متخصص و باتجربه کشف و مورد استفاده قرار میگیرن. این افراد، تجربه زیادی در تحلیل‌ های مختلف دارن و جزء تریدرهای خبره به حساب میان.
معامله گران موفق بازار کریپتوکارنسی در بیشتر مواقع برای مدیریت معاملات و تصمیم گیری های پر ریسک از سیگنال ارز دیجیتال استفاده می کنن. به طور کلی در زمینه نکات مهم سیگنال ارز دیجیتال می تونیم بگیم که میتونیم بگیم که سیگنال، یکی از قابل اعتمادترین و قوی ترین ابزارها برای معاملات موفق هستش. با اینکه برای فعالان بازار واژه ی سیگنال، واژه ی آشناییه اما ماهیت اون برا خیلیا مجهوله. ارزسنج با مقاله ها و ویدئوهای آموزشی که در این زمینه تقدیم کاربران خود کرده، سعی در آشنا کردن فعالان این حوزه با ماهیت و چیستی سیگنال ارز دیجیتال داشته. در این مقاله بعد از پرداختن به مفهوم سیگنال به بررسی سیگنال هایی می پردازیم که ارزش خرید و سرمایه گذاری دارن، با ارزسنج همراه باشین.

سیگنال ارز دیجیتال چیست؟

سیگنال ارز دیجیتال چیست؟

قبل از اینکه بپردازیم به این مسئله که کدام سیگنال ها ارزش خرید و سرمایه گذاری دارند؟ لازمه مروری مختصر بر کلیت و مفهوم سیگنال ارزدیجیتال داشته باشیم. سیگنال ارز دیجیتال رو می¬توان ابزاری برای تجزیه و تحلیل و ردیابی شرایط بازار تعریف کرد که معامله گران رو برای تصمیم گیری آگاهانه در خرید یا فروش رمزارز راهنمایی کنه. سیگنال در واقع یک نشانی و علامت برای معامله گران هستش که با استفاده از این علائم معامله گر میتونه ریسک معاملاتیشو کاهش بده و سودآوریشو بیشتر کنه. سیگنال ارز دیجیتال در واقع مشخص میکنه تا درکجا و روی چه قیمتی به خرید ارز دیجیتال مورد نظر پرداخته بشه و با چند درصد سود ارز دیجیتال مورد نظر به فروش برسه. سیگنال ها باید دو ویژگی مهم رو داشته باشن که شامل حد سود و ضرر میشه. در این صورت وقتی قیمت ارز دیجیتال مورد نظر به حد سود رسید یعنی فروش اون در این قیمت میتونه سود داشته باشه و زمانی هم که به حد ضرر برسه باید ارز سریعا بفروش برسه تا متحمل ضرر نشد.  
در اصل سیگنال ها آنالیز یک تحلیلگر از علامت های بازار هستش. برخی از این تریدرها وقتی یک سیگنال پرسود پیدا می کنن، اون رو به صورت پولی و یا رایگان در اختیار تریدرهای تازه کار قرار میدن. البته تفاوت هایی بین سیگنال های پولی و رایگان وجود داره و مهمترینش هم اینه که سود حاصل از سیگنال های رایگان به طبع از سیگنال های پولی کمتر هستش.
با توجه به تعریف سیگنال ها و هدف از ورود به بازار رمزارزها که غیر از رسیدن به سود نیست، استفاده از سیگنال ارز دیجیتال برای تازه واردها و حتی تریدرهای دیگه که تحلیل براشون سخته لازم به نظر میرسه. اما اینجا این سوال پیش میاد: آیا سیگنال بگیریم یا نه و کدام سیگنال ها ارزش خرید و سرمایه گذاری دارند؟

آیا سیگنال ارز دیجیتال بگیریم یا نه؟

سیگنال ارز دیجیتال بگیریم یا نه؟

در این قسمت از مقاله ی کدام سیگنال ها ارزش خرید و سرمایه گذاری دارند؟ بررسی می کنیم که سیگنال بگیریم یا نه. باید بگیم که بازار کریپتوکارنسی از آزادترین بسترهای معاملاتی هستش که به معامله گر هم آزادی عمل میده. پس این خود تریدر و معامله گر هستش که تصمیم می گیره چه کاری انجام بده. استفاده از سیگنال هایی که توسط تحلیلگران موفق صادر میشه، خوب و قابل تحسین هستش و باعث میشه بدون دانش تحلیل و آنالیز نمودار، اقدام به ترید در بازار رمزارزها کرد. علاوه بر این لازم نیست که تریدر بر اساس روش آزمون و خطا پیش بره و ... . 
اما باید این نکات که در مورد سیگنال های دریافتی وجود داره رو هم در نظر گرفت: اینکه هیچ تحلیلگری بدون خطا نیستش و امکان پیش اومدن شرایط برنامه ریزی نشده وجود داره و همینطور معامله گر از خودش اختیاری نداره و نیازمند نظرات دیگرانه. این ها و دلایلی دیگه این مطلب رو میرسونه که بالا بردن سطح آگاهی و تحلیل معامله گر برای معامله ی موفق داشتن در آینده لازم به نظر میرسه. 
با تمام این مزایا و معایب این خود معامله گر هستش که تصمیم می گیره اقدام به خرید سیگنال ارز دیجیتال کنه یا نه. در کل خرید سیگنال ارز دیجیتال در بعضی موارد ضروریه. مخصوصا برای کسانی که تازه کارن و یا معامله گرانی که تبحر لازم در تحلیل بازار رو ندارن. اما خرید هر سیگنالی معقول به نظر نمی رسه و یک سیگنال با ارزش برای خرید و سرمایه گذاری باید دارای ویژگی هایی باشه که در ادامه این ویژگی ها ذکر شده:

کدام سیگنال ها ارزش خرید و سرمایه گذاری دارند؟

کدام سیگنال ها ارزش خرید دارن؟

در بازار پول های غیر متمرکز دیجیتال، به علامت یا نشانی های موجود در کل بازار که می تونه روی قیمت رمزارزها تاثیر بذاره، سیگنال ارز دیجیتال میگن. این سیگنال ها فقط یک علامت یا هشدار هستن که توسط یک تحلیلگر با مهارت های آنالیز و درک نمودار و ... تحلیل میشن که به اصطلاح تحلیل سیگنال نامگذاری شدن. پس اونچه که به عنوان سیگنال معرفی میشه در واقع آنالیز یک تحلیلگر از علامت های بازار هستش.
 البته انواع مختلفی از سیگنال ها در بازار موجوده. سیگنال ها می تونن دستی باشن یعنی توسط یک فرد یا گروه ارائه بشن و یا خودکار که با استفاده از الگوریتم های معاملاتی یا ربات های معاملاتی کریپتو منتشر میشن و یا دستی خودکار که ترکیبی از دو مورد اول هستش. بعضی از این سیگنال ها رایگانن و بعضیاشون هم پولی که معمولا سودآوری از طریق سیگنال های پولی بیشتره. اما کدام سیگنال ها ارزش خرید و سرمایه گذاری دارند؟

سیگنال هایی ارزش خرید و سرمایه گذاری رو دارن که:

شخص یا تیمی که سیگنال ارائه میدن، متبحر و قابل اعتماد باشن. برای این منظور لازمه در این باره تحقیق بشه. جستجو در اینترنت، وارد شدن به سایت اون ها و بررسی صحت خدمات ارائه شده، پرسش از دیگر تحلیلگران و ... راههایی هستش که میشه بوسیله ی اون ها در مورد شخص یا تیم سیگنال ده اطلاعاتی جمع آوری کرد.
موضوع بعدی که میتونه به تریدر در انتخاب یک منبع معتبر سیگنال دهی کمک کنه، نظرات کاربرانی هستش که از سیگنال های اون استفاده کردن. در بخش کامنت های مقالات سایت، می تونین نظرات افراد رو مشاهده کنین. البته اگه از مرجعی استفاده بشه که درسشو پس داده و سابقه ی خوبی در این حوزه داره دیگه نیازی برای بکارگیری روش های گفته شده نیستش. همیار تریدر ارزسنج یکی از این منابع هستش که با دادن سیگنال های خرید و فروش سود خوبی رو نصیب کاربرانش کرده. در ادامه بیشتر در مورد آکادمی ارزسنج و سیگنال ارز دیجیتال ارزسنج صحبت می کنیم.

سیگنال ارز دیجیتال ارزسنج

سیگنال ارز دیجیتال ارزسنج

سیگنال ارز دیجیتال همیار تریدر در واقع یک پتلفرم هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی و تحلیل تکنیکال هستش. این پتلفرم روی تمام بازارهای ارز دیجیتال نظارت داره و در صورتی که تشخیص بده ارزهایی احتمال افزایش و یا کاهش قیمت دارن به کاربر اطلاع میده. به این ترتیب با پیشنهاد ارزهایی که در حال رشد (پامپی) و ارزهایی که در حال کاهش قیمت (دامپی) هستن، کمک میکنه تا زمان جستجوی ارز کمتر شه و همچنین بصورت حرفه ای بر روی نمودار سیگنال خرید و حتی سیگنال فروش رو هم نمایش میده.
سیگنال ارز دیجیتال ارزسنج یک ابزار اختصاصی و منحصر بفرد هست که برای اولین بار در ایران در اختیار تمام کاربران قرار گرفته. با استفاده از این ابزار امکان این وجود داره که سیگنال های خرید و فروش با موقعیت های لانگ و شورت روی نمودار اختصاصی ارزسنج نمایش داده بشه و کاربر میتونه با کلیک روی ارز مورد نظر نمودار لحظه ای اون رو مشاهده کنه و ابزار همیار تریدر، همیار مک دی و ابر ارزسنج رو به همراه نمایش سطوح حمایتی و مقاومتی رو در نمودار در اختیار داشته باشه. سیستم سیگنال دهی همیار تریدر به صورتی طراحی شده که محدودیتی در تایم فرم نداره و بدون دخالت انسان به صورت کاملا دقیق و با کمترین خطا سیگنال های لانگ و شورت رو پیدا میکنه.

نتیجه گیری

در این مطلب در مورد کلیت سیگنال ارز دیجیتال صحبت کرده و در مورد اینکه کدام سیگنال ها ارزش خرید و سرمایه گذاری دارند؟ اطلاعات جامعی در اختیار شما کاربر عزیز قرار داده شد. گفتیم که سیگنال ارز دیجیتال، نشانی و علامتی هستش که به معامله گران بازار رمزارزها  کمک میکنه تا تصمیم بهتری بگیرن. درک این علائم، نیازمند یادگیری دانش مربوط به تحلیل تکنیکال و فاندامنتال هست. 
در این میان، عده ای که دانش تحلیل بازار رو دارن، این علائم رو آنالیز می‌کنن و نتیجه رو به صورت رایگان منتشر می‌کنن یا به طرق مختلف می‌فروشن. البته باید به این نکته توجه بشه که سیگنال ‌ها علاوه بر کمکی که به تریدرهای تازه ‌کار می‌کنن، میتونن سرمایه اونها رو هم نابود کنن. پس بهتره به جای استفاده از سیگنال ‌های افراد نه چندان معروف، از سیگنال‌ های ارائه شده سایت‌ ها و گروه‌ های معتبر استفاده کنین. 
سیگنال ارز دیجیتال ارزسنج پتلفرم هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی و تحلیل تکنیکال هستش و با دادن سیگنال های خرید و فروش سودآوری زیادی رو نصیب کاربرانش میکنه. ممنون که تا آخر این مقاله با ما همراه بودید. موفق و پرسود باشید.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد کدام سیگنال ها ارزش خرید و سرمایه گذاری دارند؟

در مورد کدام سیگنال ها ارزش خرید و سرمایه گذاری دارند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :8+42 = ?