3 دلیل عدم اعتماد به سیگنال های تلگرامی

"بجای خواندن مقاله به آن گوش دهید"

پادکست صوتی "3 دلیل عدم اعتماد به سیگنال های تلگرامی"


  • 20:02 1403-02-11
  • زمان مطالعه: 5 دقیقه

ما سعی می کنیم در مقاله 3 دلیل عدم اعتماد به سیگنال های تلگرامی، اطلاعاتی در مورد سیگنال ارزهای دیجیتال به شما ارائه بدیم و به بررسی و مشخصات سیگنال های تلگرامی بپردازیم. با توجه به اینکه بازار ارزهای دیجیتال، به صورت نوپا بوده و دارای نوسانات زیادی هستن، کاربران با استفاده از این نوسانات سود های خوبی بدست میارن. سود های زیادی که در این بازار ها وجود داره باعث میشه کاربران زیادی به این سمت هدایت بشن تا بتونن کسب سود کنن. همین امر باعث شده بیشتر کاربران بدون داشتن آگاهی کامل در این حوزه، اقدام به خرید و فروش بدون هدف کرده و دارایی های خودشون رو از دست بدن. افرادی هم هستن که با مطالعه و کسب مهارت معامله گری با آگاهی کامل خرید و فروش می کنن و سود های خوبی هم بدست میارن.
این بازار ارزهای دیجیتال به قدری بزرگ هست که هر چقدر هم در موردش بدونین، باز هم نیاز به  آموزش دارین. خیلی از افراد هستن که میخوان در این بازار ها فعالیت کنن اما به دلیل داشتن شغل وقت گیر، نداشتن وقت اضافی و نداشتن حوصله برای آموزش نمیتونن. افرادی هم هستن که در این بازار ها اقدام به فروش یا پیشنهاد سیگنال های خرید و فروش میکنن تا افرادی که سرمایه داشته، ولی علم استفاده از سرمایه در این بازار را ندارن بتونن از فرصت ها و سود های ارزهای دیجیتال استفاده کنن. این افراد فقط با دریافت سیگنال اقدام به خرید و یا فروش ارز دیجیتال میکنن تا فقط سودی بدست بیارن. البته اعتماد به سیگنال های ارز دیجیتال همیشه کارامد نیست و فردی که از سیگنال استفاده میکنه هم باید از مهارت های مثل مدیریت سرمایه و مدیریت احساسات برخوردار بوده و استراتژی معامله گری داشته باشه.
این مقاله رو تا انتها بخونین و مزیت ها و معایب کانال های سیگنال تلگرامی رو بهتر بشناسید.

سیگنال ارزدیجیتال چیست؟

سیگنال ارز دیجیتال چیست؟

سیگنال در واقع یک پیشنهاد یا علامتی برای معامله هست که از طرف یک فرد تریدر و بر اساس تحلیل های انجام شده بر روی نمودار بدست میاد. هر چیزی که به عنوان سیگنال معرفی میشه در واقع یک بررسی از طرف تحلیلگر از علامت های بدست امده از بازار است. سیگنال های ارزدیجیتال انواع مختلفی داشته که برخی از آن ها رایگان و برخی پولی هستن. این رو هم بدونین که سیگنال ها فقط به عنوان یک نشانه و نقطه ورود یا خروج عمل میکنن و اصلا پیشنهاد خرید صادر نمیکنن.

انواع سیگنال

سیگنال های معاملاتی دستی:

این نوع سیگنال ها به عنوان اولین نوع سیگنال ها شناخته میشن و خیلی ساده هستن. این سیگنال با کمک تریدر و تحلیل تکنیکال به صورتی دستی بررسی شده و صادر میشن. اکثرا تریدرها بعد از بررسی ارزدیجیتال و استخراج داده ها سیگنال صادر شده را از روش هایی مثل گروه های آنلاین، وبلاگ ها، کانال ها، و در محیط هایی که مربوط به ارزهای دیجیتال هست دریافت میکنن.

سیگنال های خودکار:

این نوع سیگنال ها هم بر اساس الگوریتم ها و ربات های هوشمند صادر میشن و با برنامه نویسی که برای ربات بر اساس الگوریتم نوشته شده، شرایط بازار را با ابزار های حرفه ای تحلیل کرده و نتیجه آن را از طریق سیگنال ارائه میده.

نحوه دریافت سیگنال ارزدیجیتال

نحوه دریافت سیگنال ارز دیجیتال

پیدا کردن و خریدن سیگنال ارزهای دیجیتال کار سختی نیست و با یک سرچ ساده میشه تمامی کانال ها یا گروه های ارائه دهنده سیگنال را پیدا کرد. این کانال ها هم به صورت رایگان و هم پولی ارایه میشن. اما پیدا کردن سیگنال های دقیق سخت بوده و به همه سیگنال ها نمیشه اعتماد کرد به همین دلیل باید در هنگام خرید ارزدیجیتال نهایت دقت را داشت. سیگنال های رایگان هم هستن ولی اعتماد چندانی ندارن. 
برای پیدا کردن سیگنال های حرفه ای تر ، باید از طریق خرید اشتراک یا عضویت در کانال های VIP اقدام کرد که سیگنال های صادر شده توسط تریدر های حرفه ای تحلیل و صادر میشن. بسیار از شرکت ها و وبسایت های مرتبط در این حوزه، به صورت اشتراکی و ماهانه این اجازه را میدن که در یک بازه زمانی از سیگنال های ارائه شده استفاده کرد.
شرکت های بزرگی که در زمینه تحلیل داده ها در حال فعالیت هستن در حوزه ارزهای دیجیتال به افرادی که دانش کمی داشته و قصد فعالیت دارن کمک میکنن. و با ارائه سیگنال های خرید و فروش همراه با حد سود و ضرر به مدیریت سرمایه کمک میکنن. این افراد میتونن به صورت اشتراکی و ماهانه در یک کانال سیگنال عضو شده و از سیگنال های منتشر شده در کانال استفاده کنن.

دلایل اعتماد نکردن به کانال های سیگنال تلگرام

دلایل اعتماد نکردن با کانال های سیگنال ارز دیجیتال

با توجه به مطالب گفته شده مشخص شد که بازار ارزهای دیجیتال دارای نوسانات بالایی بوده و تریدر ها از این فرصت های ایجاد شده استفاده کرده و سود کسب میکنن. افرادی هم هستن در دنیای مجازی مثل اینستاگرام و تلگرام با تحلیل بازار های مالی، اقدام به صدور سیگنال خرید یا فروش میکنن. و افرادی که قصد سرمایه گذاری داشته ولی فرصت تحلیل ندارن از این سیگنال ها استفاده میکنن. البته باید توجه کرد که استفاده از سیگنال ها در اکثر مواقع به ضرر منجر میشه. پیشنهاد ما برای سرمایه گذاری در این بازار  آموزش دیدن و تحلیل با دانش خودتون هست.

هویت صادر کننده سیگنال مشخص نیست

سیگنال ارز دیجیتال در تلگرام

یکی دلایلی که باعث میشه به اعتماد به سیگنال های تلگرامی نداشت، مشخص نبودن هویت فردی که سیگنال میده هست. این یعنی شما فردی که سیگنال صادر میکنه را نمیشناسین و از میزان تسلط و آگاهی فرد به این حوزه هم بی خبر هستین. در این صورت سیگنال صادر شده بدون اعتبار بوده و و فقط بخاطر جذب مخاطب و یا در صورت اشتراکی و پولی بودن، فقط برای دریافت پول بوده است. در برخی واقع بیشتر سیگنال های کانال های تلگرامی شانسی بوده و یا کپی شده از یک جای دیگه هستن. در صورت استفاده از این نوع سیگنال ها احتمال اینکه منجر به ضرر بشین بوده و باعث از دست دادن سرمایه تون میشه.
گروه ها و کانال های مشخص هم هستن که هویت فرد کاملا مشخص بوده و سواد و مهارت کافی در این بازار را دارند. برای استفاده از این سیگنال ها باید اشتراک ماهانه و یا سالیانه گرفت تا در کانال مخصوص سیگنال عضو شد.

مشخص نبودن نقاط ورودی و خروجی

بررسی سیگنال ارز دیجیتال در تلگرام

از اصلی ترین مشکلات این کانال های سیگنال مشخص نبودن نقاط ورود و خروج از معامله هستش. یک سیگنال معتبر باید تمامی اطلاعات مربوط به معامله مثل نقطه ورود، حد سود، حدضرر و نقطه رو بطور کامل و واضح بیان کنه. ااکثر این کانال های تلگرامی فقط به صورت شانسی یک ارزدیجیتال را معرفی میکنن و بدون هیچ اطلاعات دیگری سیگنال را صادر میکنن. برای استفاده از سیگنال های ارز دیجیتال باید ابتدا آن را اعتبارسنجی کرد و در صورت صحت و درستی سیگنال و برخورد به قیمت هایی گفته شده از سیگنال استفاده کرد.

مشخص نبودن نوع معامله

مشخص نبودن نوع معامله در تلگرام

با توجه به اینکه معاملات در بازار های ارزدیجیتال به چند صورت هست هر نوع معامله شرایط و تحلیل های خاصی داره. این کانال های تلگرامی هم در هنگام صادر کردن سیگنال ها این معامله را مشخص نمیکنن و فردی که از این سیگنال استفاده میکنه بدون داشتن اگاهی در یکی از حساب های معاملاتی اقدام به باز کردن معامله میکنه. این معامله باز شده به احتمال زاد منجر به ضرر شده و باعث از دست دادن دارایی فرد معامله گر میشن.

کلام اخر

در مقاله دلایل عدم اعتماد به سیگنال های تلگرامی اطلاعات خوبی در مورد این سبک سیگنال ها ارائه کردیم. بازار های ارزدیجیتال پرسود بوده و هر فردی میتونه از سود ها استفاده کرده و برای خودش کسب درامد کنه. برای ادامه فعالیت در این بازار ها باید به صورت حرفه ای  آموزش دید و همیشه نمیشه به سیگنال های امیدوار بود. سیگنال های ارزدیجیتال همیشگی نبوده و یک زمانی صدور سیگنال قطع میشه. و تنها راحل استفاده از دانش و مهارت خودتان هست. برای اینکه بتونین در این بازار ها بطور همیشگی فعالیت داشه باشین باید مهارت معامله گری را  آموزش به صورت حرفه ای  آموزش ببینین و از شر سیگنال های فیک و الکی راحت بشین و در هر جای دنیا فقط با استفاده از یک سیستم بتونین به کسب درامد بپردازین.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد 3 دلیل عدم اعتماد به سیگنال های تلگرامی

در مورد 3 دلیل عدم اعتماد به سیگنال های تلگرامی نظر دهید
سوال امنیتی :6+74 = ?