لیست صرافی های ازر دیجیتال در کوین مارکت کپ

"بجای خواندن مقاله به آن گوش دهید"

پادکست صوتی "لیست صرافی های ازر دیجیتال در کوین مارکت کپ"


  • 16:02 1403-02-07
  • زمان مطالعه: 7 دقیقه

در این مقاله میخوایم در مورد لیست صرافی های ارز دیجیتال در کوین مارکت کپ صحبت کنیم. این بازار پرنوسان با توجه سودهایی که داره محبوبیت زیادی در دنیا پیدا کرده , در عین جذاب و پر سود بودن پیچیدگی ها و سختی هایی هم داره و باید از منابع مختلف این بازار را رصد کرد تا اطلاعات بروز تر و دقیق تری داشته باشیم. این بازار ها با توجه به اینکه تقریبا نوپا هستن اطلاعات کامل و جامع زیادی در دسترس نبوده و فقط چند سایت معتبر هست که در این حوزه مطالب دقیق و کاملی را در اختیار کاربران قرار میده.
یکی از معتبر ترین سایت های حوزه ارزهای دیجیتال سایت کوین مارکت کپ(coinmarketcap.com) هست. این سایت پر کاربرد ترین سایت در بین کاربران ارزدیجیتال هست که اطلاعات بسیار مفیدی در اختیار معامله گران قرار میده. این سایت یکی از سایت ها برای بررسی ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات، رتبه در بازار و صرافی هایی که از ارزدیجیتال پشتیبانی میکنن و اطلاعات مفید دیگر که برای یک تریدر لازم است را داره. اطلاعات این سایت دقیق بوده و همیشه در حال بروز شدن هست. بنابراین برای کسب اطلاعات کامل در مورد صرافی های ارز دیجیتال این وب سایت می تونه بسیار برای شما مفید باشه.

سایت کوین مارکت کپ (coinmarketcap.com)

سایت کوین مارکت کپ

سایت کوین مارکت کپ یکی از کامل ترین و دقیق ترین سایت های بررسی قیمت و اطلاعات کامل یک ارزدیجیتال هست این سایت در می 2013 راه اندازی و به سرعت به معتبر ترین منبع در حوزه ارزهای دیجیتال تبدیل شد. این سایت اطلاعاتی را که در اختیار تمامی کاربران قرار میده کاملا رایگان بوده و این یکی از مزیت های سایت کوین مارکت کپ هست. این سایت توسط اقای چانگ پنگ ژائو مدیر بایننس، بزرگ ترین صرافی جهان خریداری شده تا با تعاملات، اطلاعات دقیق تری در سایت قرار بدن.
سایت کوین مارکت کپ قصد داره از طریق جمع اوری اطلاعات از منبع های مختلف، برای دستیابی به داده های عمیق تر پروژه ها، کاهش عدم تطابق اطلاعات در حوزه ارزهای دیجیتال و ارائه خدمات و مطالب مفید به صد ها میلیون کاربر فعالیت داشته باشه. از سایت کوین مارکت کپ برای تحلیل تکنیکال و فاندامنتال میشه به خوبی استفاده کرد و اطلاعاتی مثل پیدا کردن صرافی ارز دیجیتال، مشاهده قیمت ها، اطلاع از ارزهای جدید و... را به صورت کامل در این سایت مشاهده کرد.

شاید برایتان مفید باشد: بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی

رتبه بندی صرافی های ارز دیجیتال در کوین مارکت کپ:

صرافی های ارز دیجیتال در کوین مارکت کپ

بهتره قبل از اینکه وارد بحث اصلیمون بشیم و برخی از صرافی های معتبر لیست شده در سایت کوین مارکت کپ رو برای شما معرفی کنیم، اطلاعاتی در مورد رتبه بندی صرافی های ارز دیجیتال برای شما ارائه کنیم. بهتره بدونین با گسترش بازار کریپتوکارنسی ها و افزایش محبوبیت این بازار، پلتفرم ها و صرافی های رمز ارز زیادی به وجود اومدن که هر کدوم از اون ها به دلیل داشتن ویژگی ها و مزایای خاص خودشون مورد استقبال قرار گرفتن و محبوبیت زیادی به دست اوردن. به این ترتیب شما می تونین یکی از این صرافی ها رو انتخاب کنین و فعالیت خودتون رو شروع کنین.
جالب اینجاست که بدونین صرافی های ارز دیجیتال بر اساس محبوبیت و مزایای خاص خودشون رتبه بندی میشن. اگه می خواهین از صرافی های استفاده کنین، باید ابتدا رتبه بندی ها رو مشاهده کنین تا بتونین معتبرترین صرافی رو انتخاب کنین. برای این کار می تونین از سایت کوین مارکت کپ استفاده کنین. بنابراین باید به سایت کوین مارکت کپ مراجعه کنین و روی گزینه Exchange کلیک کنین. سپس صفحه ای مثل تصویر بالا برای شما باز میشه که می تونین لیست صرافی های ارز دیجیتال رو بر اساس رتبه بندی مشاهده کنین.

لیست صرافی ارزدیجیتال در کوین مارکت کپ

لیست صرافی های ارز دیجیتال در کوین مارکت کپ

سایت کوین مارکت کپ یکی از پرکاربردترین سایت های حوزه ارزدیجیتال بوده که همیشه اطلاعات دقیق و کامل در اختیار کاربران قرار میده تا با استفاده از این اطلاعات از صحت و درستی یک ارزدیجیتال مطمئن شده و با توجه به پروژه های یک ارزدیجیتال بتونن تحلیل به اینده ارزدیجیتال داشته باشن. یک از مزیت های این سایت، رتبه بندی صرافی ها بر اساس میزان حجم معاملات روزانه است. که با توجه به این امار میشه بهترین صرافی از نظر معاملات را مشاهده کرد. البته کوین مارکت کپ این ویژگی را هم داره که بتونین بر اساس معیار های خودتون این صرافی ها رو رتبه بندی کنین و بتونین شخصی سازی کنین.

صرافی های موجود در کوین مارکت کپ

برای مشاهده صرافی های ارزدیجیتال بر اساس حجم معاملات ابتدا وارد سایت شده و روی قسمت Exchange(صرافی) کلیک کرده تا یک لیست از بهترین صرافی ها بر اساس حجم معاملات 24 ساعت گذشته رو مطابق شکل در اختیار شما قرار بده. طبق امار بدست امده اولین صرافی از نطر حجم معاملات در 24 ساعت صرافی بایننس هست که با 14 میلیارد دلار حجم معاملات در رتبه اول و صرافی FTX با حجم معاملات 2.2 میلیارد دلار در رتبه دوم، صرافی کوین بیس با حجم معاملات 1.8 میلیارد دلار در رتبه سوم، صرافی کراکن با حجم معاملات 700 میلیون دلار در رتبه چهارم قرار داره. هر چقدر حجم معاملات یک صرافی بیشتر باشه تعداد کاربران آن هم متقابلا بیشتر خواهد. کاربران ارزهای دیجیتال با بررسی این صرافی ها بهترین صرافی را انتخاب کرده و اقدام به خرید و فروش میکنن.

اطلاعات کامل در مورد یک ارزدیجیتال

وایت پیپر ارز دیجیتال

در سایت کوین مارکت کپ یک بخشی به اسم Rankings هست که در این بخش ارزهای دیجیتال موجود در بازار رتبه بندی شدن. این رتبه بندی بر اساس حجم معامله، قیمت، مارکت کپ و سایر شاخص ها انجام شده و در هر لحظه در این سایت این اطلاعات بروز میشه. همچنین در این بخش با کلیک بر روی هر ارزی اطلاعات مربوط به ارز نمایش داده میشه این اطلاعات شامل مطالبی در مورد پروژه ارز، شبکه بلاک چین ارزدیجیتال، مارکت کپ ارزدیجیتال و خیلی اطلاعات دیگه میشه که خیلی مفید و کاربردی هستن.
از مهم ترین اطلاعاتی که این سایت در مورد یک ارزدیجیتال در اختیار ما قرار میده، میشه به میزان حجم معاملات روزانه، وایت پیپر، صرافی هایی که در ان لیست شده، تعداد و میزان هولدر های ارزدیجیتال، خبر ها و پروژه هایی که برای اینده داره و شبکه های بلاک چینی که این ارز را پشتیبانی میکنه اشاره کرد. این اطلاعات بسیار دقیق بوده و برای سرمایه گذاری روی یک ارزدیجیتال باید تمامی این موارد را دراین سایت بررسی کرده و با مطالعه وایت پیپر هدف هایی که یک ارزدیجیتال دارد را بشناسین و با خیال راحت سرمایه گذای کنین.
یکی از مزیت های سایت کوین مارکت کپ ارائه نمودار قیمتی هست.که تحلیلگران در این حوزه با استفاده از اندیکاتور های موجود در مورد قیمت و روند یک ارزدیجتال تحلیل هایی را ارائه میدن. از این تحلیل ها میشه به عنوان سیگینال خرید و یا فروش استفاده کرد تا در صورت ارائه سیگنال خرید اقدام به سرمایه گذاری کنیم.

انواع صرافی های معتبر در سایت کوین مارکت کپ:

انواع صرافی های کوین مارکت کپ

همونطور که در بخش قبلی نیز گفتیم، صرافی های ارز دیجیتال زیادی وجود دارن که به دلیل داشتن ویژگی ها و مزایای خاص خودشون مورد استقبال قرار می گیرن و محبوبیت زیادی به دست اوردن. به همین منظور ما در این قسمت از مقاله لیست صرافی های ارز دیجیتال در کوین مارکت کپ، برخی از صرافی های معتبر رو برای شما معرفی کنیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین.

•    صرافی بایننس

یکی از انواع صرافی های ارز دیجیتال در کوین مارکت کپ، صرافی بایننس هست. بهتره بدونین بایننس نوعی پلتفرم متمرکز و مخصوص ارزهای دیجیتال هست که خرید و فروش و تبادل اون ها توسط کاربران رو امکان پذیر می کنه. همچنین این صرافی در زمان نوشتن این مقاله در سایت کوین مارکت کپ رتبه 1 رو با حجم معاملات روزانه 11.486 میلیارد دلار در اختیار خودش قرار داده. در دوره آموزش صرافی بایننس ما این صرافی رو بطور کامل توضیح دادیم و یکی از کامل ترین دوره های اموزشی بایننس هستش. توصیه می کنیم حتما نگاهی بهش بندازین.

•    صرافی FTX

یکی دیگه از انواع صرافی های ارز دیجیتال در کوین مارکت کپ، صرافی FTX هست که در زمان نوشتن این مقاله با داشتن حجم معاملات روزانه 1.86 میلیارد دلار، در رتبه2 قرار داره. همچنین این صرافی نوعی صرافی اوراق مشتقه ارزهای دیجیتال در سطح سازمانی هست که در سال 2019 راه اندازی شد.

•    صرافی کوین بیس

یکی دیگه از انواع صرافی های ارز دیجیتال در کوین مارکت کپ، صرافی کوین بیس هست که در زمان نوشتن این مقاله با داشتن حجم معاملات روزانه 1.99 میلیارد دلار، در رتبه 3 قرار داره. همچنین کوین بیس یکی از محبوب ترین صرافی های آنلاین ارزهای دیجیتال در دنیا هست.

نگاه کلی به ویژگی ها و امکانات سایت کوین مارکت کپ

ماهیت و اصالت ارزدیجیتال مشخص هست.

رتبه بندی دقیق ارزدیجیتال برای اساس حجم سرمایه

به اخبار مربوط به هر ارزدیجیتال دسترسی دارین.

دسترسی به ابزار های تحلیل تکنیکالی و فاندامنتالی

شناخت بهترین صرافی ها از نظر حجم معاملات روزانه

امکان شخصی سازی رتبه بندی ارزهای دیجیتال

بررسی سایر تحلیل های انجام شده

مشاهده سرمایه گذاران، تیم توسعه دهنده یک ارزدیجیتال و هدف های آن

کلام اخر

در این مقاله لیست صرافی های ارز دیجیتال در کوین مارکت کپ رو مورد بررسی قررار دادیم شما با مراجعه به این سایت می تونین اطلاعات کاملی در این زمینه کسب کنین چرا که یکی از نیازهای هر تریدری دست یابی به یک منبع مناسب اطلاعاتی برای کسب اطلاعات درست در مورد بازار هستش. با پروژه ها و هدف های اتی یک ارزدیجیتال اشنا بشه. سایت کوین مارکت کپ یکی از این منبع های کامل در حوزه ارزهای دیجیتال هست. این سایت با نمایش اطلاعات اماری از نطر حجم بازار و سایر دیتا ها میتونه به یک تریدر کمک کنه تا بهترین تصمیم و تحلیل را در مورد یک ارزدیجیتال داشته باشه.
برای سرمایه گذاری روی هر ارزدیجیتال باید در مرحله اول به بررسی ریشه ای ارزدیجیتال بپردازین. هر ارزدیجیتال برای خود یک وایت پیپر مجزا داشته که در آن مقدار سرمایه، تیم توسعه دهنده، هدف از راه اندازی این ارزدیجیتال و عملکردی که در اینده داره مشخص هست. یک سرمایه گذار با مطالعه این وایت پییر میتونه تصمیم های خوبی برای سرمایه گذاری داشته باشه.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد لیست صرافی های ازر دیجیتال در کوین مارکت کپ

در مورد لیست صرافی های ازر دیجیتال در کوین مارکت کپ نظر دهید
سوال امنیتی :6+64 = ?