بهترین صرافی ارز دیجیتال در ارومیه و تبریز

"بجای خواندن مقاله به آن گوش دهید"

پادکست صوتی "بهترین صرافی ارز دیجیتال در ارومیه و تبریز"


  • 11:01 1403-01-31
  • زمان مطالعه: 11 دقیقه

ما سعی می کنیم در مقاله بهترین صرافی ارز دیجیتال در ارومیه و تبریز، اطلاعاتی در مورد صرافی اینانس برای شما ارائه کنیم و به معرفی بهترین صرافی ارز دیجیتال در آذربایجان غربی و شرقی بپردازیم و برخی از ویژگی های صرافی ارز دیجیتال اینانس رو برای شما توضیح بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین و با این صرافی اشنا بشین. بازار ارزهای دیجیتال، یکی از محبوب ترین بازارهای مالی با مارکت کپ بزرگ هست که در سال های اخیر به دلیل رشدهای قیمتی زیادی که داشت، مورد استقبال خیلی از سرمایه گذاران و معامله گران قرار گرفت. همچنین شما نیز می تونین وارد بازار ارزهای دیجیتال بشین و با سرمایه گذاری در این بازار سود به دست بیارین، البته به شرط اینکه آموزش های لازم رو فرا بگیرین.
با گسترش بازار ارزهای دیجیتال، صرافی ها و پلتفرم های مختلفی به وجود اومدن که هر کدوم از این صرافی ها به دلیل داشتن ویژگی ها و امکانات خاص خودشون مورد استقبال قرار گرفتن. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله بهترین صرافی ارز دیجیتال در ارومیه و تبریز، اطلاعاتی در مورد صرافی اینانس برای شما ارائه کنیم و به معرفی بهترین صرافی ارز دیجیتال در آذربایجان غربی و شرقی بپردازیم و برخی از ویژگی های صرافی ارز دیجیتال اینانس رو برای شما توضیح بدیم تا با این صرافی آشنا شین.

بهترین صرافی ارز دیجیتال در ارومیه و تبریز

صرافی ایران بایننس

صرافی اینانس یکی از محبوب ترین و امن ترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی هست که به دلیل داشتن ویژگی ها و امکانات خاص خودش مورد استقبال معامله گران و کاربران فعال بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفته. همچنین این صرافی رابط کاربری ساده ای داره و شما می تونین به راحتی خرید و فروش های خودتون رو در این صرافی انجام بدین. نکته قابل توجه این هست که صرافی اینانس در حوزه ارزهای دیجیتال بیش از 5 سال سابقه داره و از 700 نوع ارز دیجیتال پشتیبانی می کنه. به عبارت دیگه هر ارز دیجیتالی که در صرافی بایننس لیست بشه، در لیست خرید و فروش اینانس نیز قرار می گیره. خرید تتر و بیت کوین در این صرافی امکان پذیر است.
جالب اینجاست که بدونین صرافی اینانس با تکیه بر دانش تخصصی و به کارگیری جوانان با انگیزه برای تامین راهکار مناسب برای سرمایه گذاری در بازارهای جهانی قدم های خودش رو برداشته و در مسیر پر فراز و نشیب تونسته اعتماد کاربران فعال بازار ارزهای دیجیتال رو کسب کنه و مورد استقبال اون ها قرار بگیره و به عنوان یکی از بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی محسوب بشه. این پلتفرم در سال 1396 فعالیت رسمی خودش رو شروع کرده و در سال های گذشته تونسته با توسعه روزافزون خدمات خود، رضایت کاربران رو به دست بیاره. به عبارت دیگه صرافی اینانس با استفاده از سرویس های مالی خارجی بستر مناسبی رو برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال فراهم کرده.
بهترین صرافی ارز دیجیتال باید تعداد ارز دیجیتال زیادی رو در لیست خرید و فروش خودش داشته باشه و بتونه همه نیازهای کاربران رو فراهم کنه. بهتره بدونین صرافی اینانس تونسته از پس این کار بر بیاد و ارزهای دیجیتال زیادی رو پشتیبانی کنه. همچنین این صرافی دارای پشتیبانی 24 ساعته هست و شما می تونین هر زمان که نیاز بود با پشتیبانی این صرافی ارتباط برقرار کنین تا مشکلات خودتون رو برطرف کنین.

امنیت صرافی اینانس چگونه است؟

امنیت صرافی ایران بایننس

اولین موضوع در حوزه ارزهای دیجیتال، بحث امنیت هست. شاید بعد از به دست آوردن اطلاعاتی در مورد صرافی ارز دیجیتال اینانس، دوست داشته باشین تا خرید و فروش های خودتون رو از این صرافی انجام بدین. برای این کار باید ابتدا امنیت صرافی اینانس رو مورد بررسی قرار بدین. همونطور که در بخش قبلی نیز گفتیم، صرافی Iran Binance یکی از محبوب ترین و بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی هست که مورد استقبال خیلی از معامله گران و کاربران فعال بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفته و ویژگی های امنیتی زیادی رو برای کاربران فراهم کرده که از جمله از این ویژگی ها می تونیم به عدم نگهداری رمز ارزهای شما در صرافی اشاره کنیم.
صرافی ارز دیجیتال اینانس نوعی پلتفرم متمرکز هست و شما برای اینکه بتونین در این پلتفرم فعالیت داشته باشین، باید احراز هویت انجام بدین. همین موضوع نیز باعث میشه تا امنیت صرافی اینانس افزایش پیدا کنه. همچنین صرافی Iran Binance دارای پشتیبانی 24 ساعته هست و در صورتی که مشکلی برای شما پیش بیاد، می تونین با پشتیبانی ارتباط برقرار کنین و مشکلات خودتون رو برطرف کنین. بنابراین با توجه به توضیحاتی که در مورد این پلتفرم برای شما ارائه کردیم، صرافی اینانس یکی از بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی هست که محبوبیت زیادی داره و شما نیز می تونین خرید و فروش های خودتون رو در این پلتفرم انجام بدین.

چرا اینانس به بایننس ایرانی معروف است؟

اگه در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم صرافی بایننس رو شنیده باشین. بهتره بدونین بایننس یکی از محبوب ترین صرافی های ارز دیجیتال در دنیا هست که رتبه یک صرافی ها رو از آن خودش کرده. همچنین صرافی اینانس نیز به دلیل شباهت اسم و پشتیبانی بیش از 600 نوع ارز دیجیتال و سهولت کار به بایننس ایرانی معروف هست و با این اسم نیز شناخته میشه.

ویژگی های صرافی ارز دیجیتال اینانس:

ویژگی های صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس

همونطور که در ابتدای مقاله نیز گفتیم، با گسترش بازار ارزهای دیجیتال، صرافی ها و پلتفرم های زیادی به وجود اومدن که هر کدوم از اون ها به دلیل داشتن ویژگی ها و مزایای خاص خودشون مورد استقبال قرار گرفتن. صرافی ارز دیجیتال اینانس نیز ویژگی های زیادی داره که در این قسمت از مقاله بهترین صرافی ارز دیجیتال در ارومیه و تبریز، به بررسی ویژگی های صرافی ارز دیجیتال اینانس می پردازیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین.

•    تنوع بالای ارزهای دیجیتال

یکی از ویژگی های صرافی ارز دیجیتال اینانس که به عنوان خصوصیات اصلی صرافی ها ارز دیجیتال محسوب میشه این هست که از ارزهای دیجیتال زیادی پشتیبانی می کنه. پیدا کردن صرافی که بشه به تعداد زیادی ارز دیجیتال دسترسی پیدا کرد سخته، ولی صرافی اینانس با پشتیبانی بیش از 600 نوع ارز دیجیتال این امکان رو به کاربران میده تا به ارزهای دیجیتال زیادی دسترسی داشته باشن.

•    رابط کاربری ساده

یکی دیگه از ویژگی های صرافی ارز دیجیتال اینانس، رابط کاربری ساده هست. بهتره بدونین صرافی Iran Binane جوری طراحی شده که شما بتونین به راحتی وارد این پلتفرم بشین و خرید و فروش های خودتون رو انجام بدین. حتی افراد مبتدی نیز این امکان رو دارن تا وارد این صرافی شده و فعالیت خودشون رو شروع کنند.

•    امنیت بالا

یکی دیگه از ویژگی های صرافی ارز دیجیتال اینانس که باعث محبوبیت بیشتر این پلتفرم شده، سطح امنیت بالای اون هست. بهتره بدونین صرافی ارز دیجیتال اینانس به عنوان یکی از امن ترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی شناخته میشه و شما می تونین با خیال راحت در این پلتفرم فعالیت داشته باشین.

چرا صرافی Iran Binance منحصر به فرد است؟

چرا صرافی Iran Binance

با توجه به توضیحاتی که در مورد صرافی ارز دیجیتال Iran Binance برای شما ارائه کردیم، با ویژگی های این صرافی اشنا شدین. بهتره بدونین صرافی اینانس علاوه بر موارد گفته شده، ویژگی ها و خصوصیات دیگه ای نیز هم داره که باعث میشه تا منحصر به فرد بشه. این صرافی بالاترین تنوع ارزهای دیجیتال رو در بین همه صرافی های ارز دیجیتال ایرانی به خودش اختصاص داده تا بتونین از طریق این پلتفرم به تعداد زیادی رمز ارزها دسترسی داشته باشین و بتونین اقدام به خرید و فروش اون ها کنین. به عبارت دیگه این صرافی با داشتن بیش از 600 نوع ارز دیجیتال برای خرید و فروش، شما رو از وابستگی به سایر پلتفرم ها و مشکلات ثبت نام و احراز هویت ها بی نیاز می کنه.
جالب اینجاست که بدونین در این صرافی می تونین به صورت 24 ساعت و در 7 روز هفته خرید و فروش ارزهای دیجیتال مورد نظرتون رو در کمترین زمان انجام بدین. همچنین صرافی ارز دیجیتال اینانس از 6 سال پیش فعالیت خودش رو در حوزه ارزهای دیجیتال شروع کرده. هدف از راه اندازی صرافی اینانس نیز این هست که به یکی از محبوب ترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی تبدیل بشه و بتونه همه نیازهای کاربران رو برطرف کنه. تاکنون نیز تونسته در این مورد موفق عمل کنه و محبوبیت زیادی به دست بیاره.

آیا احراز هویت در این صرافی اجباری است؟

از اونجایی که صرافی ارز دیجیتال اینانس نوعی پلتفرم متمرکز هست، احراز هویت در این صرافی اجباری هست و شما برای اینکه بتونین در این صرافی فعالیت خودتون رو شروع کنین، باید مراحل احراز هویت رو انجام بدین. برای این کار نیز باید برخی از اطلاعات هویتی و تصاویر مدارک هویتی و کارت بانکی خودتون رو به این صرافی ارسال کنین و احراز هویت خودتون رو انجام بدین.

مزایای صرافی اینانس چیست؟

مزایای صرافی ایران بایننس

صرافی ارز دیجیتال اینانس مزایای زیادی به همراه داره و همین موضوع باعث میشه تا مورد استقبال معامله گران و کاربران فعال بازار ارزهای دیجیتال قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله بهترین صرافی ارز دیجیتال در ارومیه و تبریز، به بررسی مزایای صرافی اینانس بپردازیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین.

•    یکی از مزایای صرافی اینانس که باعث شده تا مورد استقبال کاربران و معامله گران بازار ارزهای دیجیتال در ایران قرار بگیره این هست که فرایند احراز هویت این پلتفرم به صورت سریع انجام میشه. بهتره بدونین در سایر صرافی ها ممکنه فرایند احراز هویت کمی زمان بر باشه ، ولی این پلتفرم در سریع ترین زمان و کمتر از یه روز همه مراحل ثبت ثبت نام و احراز هویت کاربران خود رو به اتکام می رسونه.

•    یکی دیگه از مزایای صرافی اینانس، انتقال مستقیم ارز دیجیتال به کیف پول هست. بهتره بدونین نگهداری و ذخیره ارزهای دیجیتال در درون صرافی ها کار درستی نیست و کیف پول دیجیتال یا شخصی مطمئن ترین روش برای نگهداری رمز ارزهاست. به همین منظور اینانس نیز ارزهای دیجیتال رو به صورت مستقیم به کیف پول شخصی کاربران اننقال میده تا خیالشون از این بابت راحت باشه..

•    یکی دیگه از مزایای صرافی اینانس، دسترسی به ارزهای دیجیتال زیاد هست. بهتره بدونین اینانس بیش از 600 نوع ارز دیجیتال رو پشتیبانی می کنه و شما می تونین به ارزهای دیجیتال زیادی دسترسی داشته باشین.

•    یکی دیگه از مزایای صرافی اینانس این هست که شما می تونین ارزهای دیجیتال رو بر اساس قیمت لحظه ای و جهانی خریداری کنین. همین موضوع نیز باعث میشه تا به یکی از بهترین صرافی ارز دیجیتال در تبریز و ارومیه و کل ایران تبدیل بشه.

امکانات پلتفرم اینانس کدامند؟

امکانات پلتفرم ایران بایننس

صرافی رمز ارز اینانس خدمات و امکانات زیادی رو برای کاربران خودش فراهم کرده و شما نیز می تونین با وارد شدن به این صرافی از این امکانات استفاده کنین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله بهترین صرافی ارز دیجیتال در تبریز و ارومیه، برخی از امکانات پلتفرم اینانس رو برای شما معرفی کنیم.

•    خرید و فروش ارز دیجیتال

یکی از امکانات پلتفرم اینانس که از امکانات و خدمات اصلی این صرافی محسوب میشه، خرید و فروش ارزهای دیجیتال هست. به این ترتیب شما می تونین با وارد شدن به این صرافی و طی کردن مراحل ثبت نام و احراز هویت، اقدام به خرید و فروش بیش از 600 ارز دیجیتال کنین. 

•    مقالات آموزشی

یکی دیگه از امکانات پلتفرم اینانس، مقالات آموزشی هست. بهتره بدونین صرافی اینانس برای کاربران این امکان رو فراهم کرده تا به مقالات آموزشی و تخصصی ارزهای دیجیتال، فناوری بلاک چین، بازار NFT و نسل سوم اینترنت دسترسی داشته باشن و با خوندن این مقاله سطح علمی خودشون رو بالا ببرن. همچنین شما می تونین در این صرافی از مقالات آموزش خرید و فروش ارزهای دیجیتال نیز برخوردار بشین.

•    پشتیبانی 24 ساعته

یکی دیگه از امکانات پلتفرم اینانس، پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته هست. بنابراین اگه در کار با صرافی اینانس با مشکلی روبرو شدین، می تونین با واحد پشتیبانی این پلتفرم ارتباط برقرار کنین و مشکلات خودتون رو برطرف کنین.

آیا می توان در صرافی اینانس شت کوین خرید؟

اگه در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم شت کوین ها رو شنیده باشین و با دیدن رشدهای چند هزار درصدی اون ها دوست داشته باشین تا اقدام به خرید شت کوین ها کنین. بهتره بدونین خرید شت کوین یکی از پر چالش ترین روش های خرید و فروش ارزهای دیجیتال هست و همین موضوع باعث میشه تا افراد نتونن شت کوین بخرن و از سودهای چند هزار درصدی عقب بمونن. خبر خوب ما به شما این هست که صرافی اینانس به عنوان اولین صرافی ارز دیجیتال ایرانی، این امکان رو به کاربران فراهم کرده تا از طریق این صرافی اقدام به خرید شت کوین ها کنند که همین موضوع نیز باعث محبوبیت بیشتر این صرافی شده هست.
جالب اینجاست که بدونین صرافی ارز دیجیتال اینانس شت کوین های مختلفی رو در لیست خرید و فروش قرار داره و این تعداد روز به روز در حال افزایش هست. به این ترتیب شما می تونین با ثبت نام کردن و طی کردن مراحل احراز هویت در این صرافی، اقدام به خرید و فروش شت کوین ها با ریال کنین. به عبارت دیگه صرافی اینانس اولین صرافی ارز دیجیتال ایرانی هست که امکان خرید و فروش شت کوین با ریال رو برای کاربران فراهم کرده و تا به الان هیچ صرافی ارز دیجیتال دیگه ای از این قابلیت برخوردار نیست.

کارمزدهای صرافی اینانس چقدر است؟

یکی از چالش ها و دغدغه های معامله گران و کاربران فعال بازار ارزهای دیجیتال، هزینه های بالای کارمزد صرافی های ارز دیجیتال در هنگام انجام تراکنش هاست. بهتره بدونین صرافی ارز دیجیتال اینانس کم ترین میزان کارمزد رو در بین سایر صرافی های ارز دیجیتال ایرانی از کاربران دریافت می کنه. به این ترتیب شما می تونین با پرداخت کمترین کارمزد، تراکنش ها و مبادلات خودتون رو انجام بدین.

چرا باید از صرافی اینانس استفاده کنیم؟

شاید بعد از به دست اوردن اطلاعاتی در مورد صرافی رمز ارز اینانس، دوست داشته باشین تا از این صرافی برای انجام خرید و فروش ارزهای دیجیتال استفاده کنین و شاید این سوال برای شما پیش بیاد که چرا باید از صرافی اینانس استفاده کنیم؟ اگه در بازار کریپتوکارنسی ها فعالیت داشته باشین، می دونین که صرافی های خارجی مثل بایننس به دلیل تحریم های بین المللی، به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمیدن و حساب این افراد رو مسدود می کنند. بنابراین باید به سمت استفاده از صرافی های ارز دیجیتال ایرانی برین و صرافی ارز دیجیتال اینانس یکی از محبوب ترین و امن ترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی هست و می تونین از این پلتفرم استفاده کنین.
جالب اینجاست که بدونیناگه قصد دارین تا اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال کنین و با کمترین کارمزد معاملات تراکنش های خودتون رو انجام بدین، می تونین از صرافی اینانس استفاده کنین. در این صرافی می تونین به تعداد زیادی ارز دیجیتال دسترسی داشته باشین و اگه هم مشکلی برای شما پیش اومد با واحد پشتیبانی این صرافی ارتباط برقرار کنین و اون ها برطرف کنین. به عبارت دیگه صرافی ارز دیجیتال اینانس خیلی بهتر از صرافی های خارجی هست، چون هزینه های کارمزد به شدت پایین هست و می تونین با کمترین هزینه تراکنش های خودتون رو انجام بدین.
این روزها پیدا کردن یه صرافی که بتونین از طریق اون، به همه ارزهای دیجیتال و شت کوین ها دسترسی داشته باشین، کار سختی هست. ولی همونطور که گفتیم، صرافی ارز دیجیتال اینانس از نطر انواع ارزهای دیجیتال تنوع زیادی داره و شما می تونین از طریق این صرافی از خرید بیت کوین گرفته تا خرید دوج کوین و هر ارز دیجیتالی که مورد نظرتون هست رو انجام بدین. بنابراین توصیه می کنیم تا در صورت امکان از صرافی ارز دیجیتال اینانس استفاده کنین تا از مزایای این سایت برخوردار بشین.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله بهترین صرافی ارز دیجیتال در تبریز و ارومیه، اطلاعاتی در مورد صرافی اینانس برای شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های صرافی ایران بپردازیم و برخی از امکانات پلتفرم اینانس رو برای شما معرفی کنیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین و با امن ترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی اشنایی داشته باشین. همونطور که گفتیم، صرافی اینانس یکی از محبوب ترین و امن ترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی هست که به دلیل داشتن ویژگی ها و امکانات خاص خودش مورد استقبال معامله گران و کاربران فعال بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفته.
صرافی ارز دیجیتال اینانس با این هدف راه اندازی شده تا جای خالی بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی رو پر کنه و امکانات و خدمات زیادی رو برای کاربران خودش فراهم کنه. به این ترتیب شما می تونین با ثبت نام و طی کردن مراحل احراز هویت وارد این صرافی بشین و از این امکانات و خدمات استفاده کنین. همچنین شما می تونین در این صرافی به ارزهای دیجیتال زیادی دسترسی داشته باشین. نکته قابل توجه این هست که شما حتی می تونین شت کوین های مورد نظر خودتون رو با کمترین کارمزد در این صرافی خریداری کنین.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد بهترین صرافی ارز دیجیتال در ارومیه و تبریز

در مورد بهترین صرافی ارز دیجیتال در ارومیه و تبریز نظر دهید
سوال امنیتی :6+78 = ?