معرفی بروکر اینتلیجنت

# رپرتاژ آگهی - این یک محتوای تبلیغاتی است و آکادمی ارزسنج هیچ مسئولیتی در قبال محتوا، مضمون و اهداف سفارش دهنده ندارد.

  • 16:02 1403-02-15
  • زمان مطالعه: 5 دقیقه

سال گذشته بود که خبر از لانچ پروژه ای آمد که تمامی حواس ها را به خود جلب کرد ، آن هم نه با کمپین های تبلیغاتی و نصب بیلبورد های  متعددی در سطح شهر چراکه اصلا با کشور های تحریم کار نمی کرد ، intelligent protocol  بخاطر نوآوری و تکنولوژی های بکار رفته در این بروکر در زمان لانچ فاز بتا به شهرت جهانی رسید و این اتفاق درست در زمانی رخ داد که بسیاری از پروژه ها در حال ورشکستی بودند و پروژه های بزرگی مانند FTX  هم بطور رسمی از رقابت کنار کشیدند و  ورشکستگی خود را اعلام کردند.

یکی از اصلی ترین معیار های رقابت در بازار های مالی ارائه تکنولوژی است که اینتلیجنت به خوبی از پس آن بر آمد .

در این مقاله قصد داریم تا شما را با برخی از ویژگی های این بروکر آشنا کنیم و به این سوال بپردازیم که

چرا اینتلیجنت بروکر محبوب ایرانی ها است؟  

متاسفانه بیش از 80 درصد معامله گران ایرانی ، تریدر و اسکلپر هستند ، این افراد وقت زیادی را پای چارت می گذرانند تا به بازدهی مورد نظر برسند. اما سوال اصلی اینجاست، آیا اصلا سودی در کار هست ؟

در یک دهه گذشته هدف رسانه های تبلیغاتی جذب افراد با سن کم بوده تا آنها را تشویق به ترید کند ودر نهایت هم تنها کسی که در این بین سود می کند بروکر ها و رسانه های تبلیغاتی هستند.

اینتلیجنت اما از همان ابتدا تمرکز خود را بروی جامعه سرمایه گذار گذاشت و این باعث شد که پتانسیل رقابت را با بروکر هایی مانند fidelity & Saxo bank  را داشته باشد و در جهان حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

اینتلیجنت پروتوکل

اینتلیجنت اولین پلتفرم ارائه دهنده دارایی های مختلف در بیش ار 5 کلاس مخلتف است. مانند :

  • سهام
  • شاخص های آمریکا و دیگر کشور های درحال توسعه
  • رمزارز ها
  • فارکس
  • ETF و اوراق قرضه

ایده پردازی های اینتلیجنت از سال 2017 شروع شد و با یک اکوسیستم قدرتمند ، در سال 2022 این پروژه بطور رسمی فاز بتای خود را لانچ کرد. این بروکر برای اولین بار تکنولوژی نوین مانند هوش مصنوعی و بلاک چین را با بازار سنتی ترکیب کرد و علاقه مندان بسیاری را از سراسر دنیا بدست آورد.

اینتلیجنت 3 فاز اصلی دارد که در 3ماهه اول سال 2023 فاز اول بصورت رسمی لانچ می شود و تا آخر سال 2023 و نهایتا تا اواسط 2023 نسخه غیرمتمرکز (DEX) و tokenized platform  آن لانچ می شود.

در نسخه نهایی اینتلیجنت شما می توانید سهام های اصلی مانند اپل ، گوگل ، تسلا و آمازون را در فضای غیرمتمرکز معامله کنید و این باعث می شود که اینتلیجنت تغببر دهنده استاندارد های این صنعت شود.

در ادامه به ویژگی های بیشتر اینتلیجنت می پردازیم ، همراه ما باشید ....

ویژگی های اینتلیجنت برای سرمایه گذاران ؟

اگر سرمایه گذار هستید ، قبل از اینکه ادامه این مقاله را مطالعه کنید کمی فکر کنید که نیاز شما به عنوان یک سرمایه گذار چیست؟

دوست داشتید چه ویژگی هایی را در اختیار داشته باشید؟

بروکر ایده آل چه ویژگی هایی دارد؟

اگر پاسخ این سوالات را دادید پیشنهاد می کنیم که ادامه این مقاله را مطالعه کنید. اینها تنها بخشی از سوالاتی است که شما باید از خود بپرسید ، مطمین هستم که اینتلیجنت به تمامی آنها پاسخ خواهد داد.

بریم برخی از ویژگی های اینتلیجنت را بررسی کنیم....

هر سرمایه گذاری که دوست دارد که یک نفر به کمک او در دنیای سرمایه گذاری بیاید چرا که به علت سطح دانش کم و نبود وقت برای بررسی درست مارکت ، تمامی افراد این حوزه متضرر می شوند. اینتلیجنت در این بخش از تکنولوژِی هوش مصنوعی در دنیای مالی رونمایی کرد که مورد توجه فعالان بازار های مالی قرار گرفت.

هوش مصنوعی در تمامی بخش های این بروکر به شما خدمات خاصی را ارائه می دهد.

پورتفولیو اینتلیجنت

یکی از جذاب ترین بخش های اینتلیجنت بخش پورتفولیو اینتلیجنت (Portfolio services) است. در این بخش شما می توانید با کمک هوش مصتوعی پورتفولیو خود را بسازید و در بلند مدت یک پورتفولیو با سود مطلوب داشته باشید.

علائه بر این شما در این بخش می توانید پورتقولیو ای که از قبل ساخته اید را با کمک هوش مصنوعی بهینه سازی کنید و این واقعا شگفت انگیز است.

در بخش پورتفولیو با شاخصه های مختلف اندازه گیری ریسک مانند Sharpe ratio & Sortino ratio  ریسک های پورتفولیو شما اندازه گیری می شود و در نهایت بهترین پیشنهادات به شما توسط هوش مصنوعی داده می شود.

 پورتفولیو های اماده

مطمینم عاشق این بخش از اینتلیجنت می شوید ، بخشی که پورتفولیو افراد معروف مانند وارن بافت و کن فیشر برای شما در دسترس است و شما می توانید با توجه به آنها دارایی های خود را انتخاب کنید.

همچنین علاوه بر این شما می توانید پورتفولیو هایی با ریسک های متفاوت و تمانیک مانند :

  • AI
  • IOT
  • Metaverse
  • Biotech

و ..... را مشاهده کنید. این بخش بسیار جذاب است چراکه به یکی از اصلی ترین نیاز های مخاطب پاسخ داده است.  شما میتوانید به راحتی و با اطمینان در پورتفولیو مورد علاقه خود سرمایه گذاری کنید.

تعداد این پورتفولیو ها دائما اضافه می شود تا شما را به سرمایه گذاری مطلوبی که مدنظرتان است برساند.

باید توجه داشت که این پورتفولیو ها برای ترید یا تایم های کوتاه مدت نیستند و با توجه استاندارد جهانی طراحی شده اند.

Decentralized hedge fund and fund management system

در فاز های بعدی اینتلیجنت بخش مدیریت سرمایه بصورت متمرکز و بعد هم بصورت غیرمتمرکز برای اولین بار ارائه می شود. در این بخش شرکت های بزرگ سرمایه گذاری وارد رقابت با هم می شوند و شما می توانید داده های شفافی را از آنها داشته باشید و  سرمایه خود را در فضای غیرمتمرکز به آنها بسپارید.

علاوه بر این شما می توانید به عنوان مدیر سرمایه در این بخش حضور داشته باشید و درآمد دلاری داشته باشید.

خبر خوب برای تریدر ها ........

اینتلیجنت اما برای تریدر ها نیز خدمات جذابی را ارائه می دهد تا آنها نیز بتوانند با توجه به استراتژی خود بهترین بازدهی را کسب کنند ( بازدهی ممکن است منفی باشد ) . برای مثال هوش مصنوعی اینتلیجنت در این بخش نیز شما را همراهی می کند و با دادن هشدار های متعدد ، شما را از هرگونه اشتباهی منع می کند. برای مثال اگر شما بیش از حد معامله کنید و متضرر شوید برای شما هشدار هوش مصنوعی می آید که لازم است استراحت کنید و برای مدتی از بازار دور باشید.

یکی دیگر از ویژگی های اینتلیجنت برای تریدر ها این است که هوش مصنوعی به شما دارایی هایی را با توجه سطح ریسک و سابقه معاملاتی شما و همچنین شخصیت سرمایه گذاریتان ارائه می دهد.

برای تریدر ها همواره ساپورت و پشتیبانی مهم است و اینتلیجنت 3 نوع پشتیبانی ( تیکت ، ایمیل و تماس و آنلاین ) را به شما ارائه می دهد. علاوه بر این فاندمنیجر های هر کشور بصورت شبانه روزی در خدمت شما هستند.

هزینه معاملات ؟

هزینه معاملات در اینتلیجنت بسیار پایین است و گاها اسپرد معاملات صفر می شود ، بیشنر دارایی ها کارمزد ندارند و این برای تریدر ها بسیار جذاب است چراکه حجم زیادی از دارایی خود را برای اسپرد و کارمزد از دست می دهند و این سیاست بروکر ها است!!!

اسمارت چارت

چارت هوشمند اینتلیجنت برای افرادی است که دائما وقت خود را پای چارت هدر می دهند و در نهایت هم شکست خورده سیستم خود را خاموش می کنند.

اسمارت چارت ترکیب هوش مصنوعی با نمودار است که تمامی سیگنال ها و ویک سیگنال ها را به شما هشدار می دهد و درنهایت هم با بررسی ها هوش مصنوعی شما می توانید با توجه به ریسک تایین شده معامله خود را انجام دهید.

اینتلیحنت خدمات بسیار جذابی را به شما ارائه می دهد که اگر علاقه مند باشید می توانید از آنها در سایت خود پروژه ، مدیوم و سایر شبکه های اجتماعی اینتلیجنت مطلع شوید.

در مقالات بعدی ما سی می کنیم تا تمامی ویژگی های این بروکر را به شما معرفی کنیم ، البته اینتلیجنت هنوز از برخی ایده های خارق العاده خود رونمایی نکرده است . حتما توجه  داشته باشید که این مقاله یک پیشنهاد مالی نیست و شما باید قبل از ورود و سرمایه گذاری تحقیقات خود را داشته باشید !!!

# رپرتاژ آگهی - این یک محتوای تبلیغاتی است و آکادمی ارزسنج هیچ مسئولیتی در قبال محتوا، مضمون و اهداف سفارش دهنده ندارد.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.