سرور مجازی ترید چیست و چه کاربردهایی دارد؟

  • 00:03 1403-03-01
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

سرور مجازی ترید ارز دیجیتال؛ آیا چیزی در موردش شنیدین؟ اصلا می دونین سرور مجازی ترید چیست؟ آیا دوست دارین با این ابزار آشنا بشین؟ چرا از سرور مجازی برای ترید یا معاملات ارزهای دیجیتال استفاده میشه؟ می دونین کاربردهای سرور مجازی چیه؟ با انواع سرورهای مجازی آشنایی دارین؟ اهمیت استفاده از سرور مجازی ترید چیست؟ قیمت سرور مجازی ترید چنده؟

امروزه با توجه به تحریم هایی که علیه کشور ما ایران وجود داره، برای ترید کردن در حوزه ارزهای دیجیتال یا کریپتوکارنسی ها استفاده از سرور مجازی ترید لازم و ضروری هست. تحریم های کشور ایران باعث شده تا ایرانیان برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال و بازارهای بورس خارجی با مشکل روبرو بشن. تنها راه حلی که برای این مسئله وجود داره، استفاده از سرور مجازی خارجی با آی پی ثابت هست. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله سرور مجازی ترید ارز دیجیتال چیست؟ اطلاعاتی در مورد سرور مجازی ترید یا VPS به شما ارائه کنیم و به بررسی دلایل استفاده از سرور مجازی برای ترید ارزهای دیجیتال بپرددازیم و اهمیت VPS در ترید رو مورد بررسی قرار بدیم.

مقاله پیشنهادی: نکات مهم در استفاده از سیگنال ارز دیجیتال

سرور مجازی یا VPS چیست؟

سرور مجازی یا VPS چیست؟

اگه در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم سرور مجازی ترید یا VPS رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این مفهوم به دست بیارین و شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که سرور مجازی ترید چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که سرور مجازی یا VPS در واقع مخفف عبارت Virtual Private Server هست و به معنی سرور مجازی خصوصی مورد استفاده قرار می گیره. سرور مجازی رو میشه بخشی از یه سرور اختصاصی کامل محسوب کرد. توجه داشته باشین که به طور معمول یه سرور به چند بخش قابل تقسیم شدن هست و هر کدوم از این بخش ها در مواقع مختلف دارای کاربردهای خاصی هستن.

جالب اینجاست که بدونین سرور مجازی در واقع نوعی سرویس میزبانی وب هست. به این صورت که با استفاده از فناوری مجازی سازی، یه سرور غول و قدتمند رو به چندین سرور مستقل از هم تبدیل می کنند که هر کدوم برای یه کاربر هست و منابع جداگونه داره. به این سرورهای مستقل سرور مجازی یا VPS گفته میشه که شما می تونین با استفاده از این سرورها مجازی به بازار ارزهای دیجیتال و بازارهای بورس خارجی دسترسی داشته باشین و معاملات خودتون رو انجام بدین. توجه داشته باشین که کشور ما ایران در حال حاضر در تحریم های مختلفی از سمت کشورهای مختلف قرار داره و برخی از صرافی ها مثل بایننس هم ایران رو تحریم کردن و به ایرانیان خدمات نمیدن. بنابراین، برای استفاده از خدمات بایننس و سایر بازارهای بورس خارجی داشتن سرور مجازی یا VPS اهمیت زیادی داره.

مقاله پیشنهادی: تفاوت VPN و VPS در چیست ؟

دلایل استفاده از سرور مجازی برای ترید ارزهای دیجیتال

دلایل استفاده از سرور مجازی برای ترید ارزهای دیجیتال

همونطور که گفتیم، یکی از کاربردهای سرور مجازی یا VPS در ترید یا خرید و فروش ارزهای دیجیتال هست. البته این فقط یکی از کاربردهای VPS هست و از اون برای بورس، فارکس، میزبانی سایت، سرور گیم، VOIP و.... هم استفاده می کنند. امروزه معامله گران و تریدرهای ایرانی زیادی از سرور مجازی برای انجام معاملات خودشون استفاده می کنند تا ایرانی بودن اون ها مشخص نشه. در این بخش از مقاله به بررسی دلایل استفاده از سرور مجازی برای ترید ارزهای دیجیتال می پردازیم تا با این موارد آشنایی داشته باشین.

•    امنیت بالا و سرعت قابل توجه

یکی از دلایل استفاده از سرور مجازی برای ترید ارزهای دیجیتال، امنیت بالا و سرعت قابل توجه این سرورهاست. به همین دلیل استفاده از VPS برای معامله گران و تریدرهایی که به صورت حرفه ای در بازار ارزهای دیجیتال یا بازارهای بورس خارجی فعالیت دارن، ضرورت داره و استفاده از سرور مجازی خصوصی، برای ترید کردن برای این دسته از افراد اهمیت زیادی داره. چون به کمک داشتن چنین سروری کاربران می تونن به سرعت خیلی بالایی در انجام معاملات و خرید و فروش ارزهای دیجیتال دست پیدا کنند.

•    عدم قطع شدن ارتباط در زمان ترید

یکی دیگه از دلایل استفاده از سرور مجازی برای ترید ارزهای دیجیتال، عدم قطع شدن ارتباط در زمان ترید ارزهای دیجیتال هست. به عبارت دیگه، تریدرهای بازارهای مالی از به کارگیری VPS برای انجام دادن خرید و فروش های خودشون در بازارهای خارجی دلایل زیادی دارن. از جمله از دلایل میشه به عدم قطع و وصل شدن سرویس مورد نظر اشاره کرد. توجه داشته باشین که اگه در زمان استفاده از صرافی ارز دیجیتال بایننس، سرویس آی پی قطع بشه، بایننس ایرانی بودن شما رو تشخیص میده و حساب شما رو مسدود می کنه.

•    مدیریت تریدها از فاصله های دور و نزدیک

یکی دیگه از دلایل استفاده از سرور مجازی برای ترید ارزهای دیجیتال، مدیریت تریدها از فاصله های دور و نزدیک هست. در واقع میشه گفت که مدیریت کردن و کنترل سرور مجازی به صورت اختصاصی به دست تریدر و معامله گر سپرده میشه که از جمله قابلیت های خیلی مهم برای استفاده از این خدمات هست. به طور کلی میشه گفت سرورهای مجازی ترید دارای سرعت های خیلی بالا، سخت افزارهای قدرتمند، هاردهای با سرعت بالا برای انجام معاملات بورس خارجی و بازار ارزهای دیجیتال هستن.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله سرور مجازی ترید چیست؟ اطلاعاتی در مورد سرور مجازی ترید ارزهای دیجیتال یا VPS به شما ارائه کنیم و به بررسی دلایل استفاده از سرور مجازی برای ترید ارزهای دیجیتال بپردازیم تا با این موارد اشنایی داشته باشین و بهترین تصمیم رو برای استفاده از سرور مجازی بگیرین. همونطور که گفتیم، سرور مجازی در واقع نوعی سرویس میزبانی وب هست. به این صورت که با استفاده از فناوری مجازی سازی، یه سرور غول و قدتمند رو به چندین سرور مستقل از هم تبدیل می کنند که هر کدوم برای یه کاربر هست و منابع جداگونه داره. از جمله از دلایل استفاده از سرور مجازی برای ترید ارزهای دیجیتال می تونیم به عدم قطع و وصل شدن ارتباط اینترنت، مدیریت تریدها از فاصله های دور و نزدیک و امنیت بالا و سرعت فوق العاده اشاره کنیم.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد سرور مجازی ترید چیست و چه کاربردهایی دارد؟

در مورد سرور مجازی ترید چیست و چه کاربردهایی دارد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :6+37 = ?