5 افزونه مرورگر مفید برای کاربران ارزهای دیجیتال

  • 02:02 1403-02-13
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

 5 افزونه مرورگر مفید برای کاربران ارزهای دیجیتال؛ آیا دوست دارین تا با این افزونه ها آشنا بشین؟ اصلا می دونین افزونه چیست و چه کاربردی داره؟ نحوه نصب افزونه در کروم چجوریه؟ بهترین افزونه های مرورگر ارز دیجیتال کدامند؟ این افزونه ها چه کمکی به تریدرها و معامله گران می کنند؟ چجوری میشه از این افزونه ها استفاده کرد؟ افزونه های ارز دیجیتال چه مزایایی به همراه دارن؟

با هیاهوی موجود در بازار ارزهای دیجیتال، جذابیت زیادی برای سایت های مرتبط با این حوزه ایجاد شده. بعضی وقت ها ممکنه به نظر برسه که همه درباره بیت کوین و آلت کوین ها صحبت می کنند و خیلی ها در حال گسترش کسب و کار خودشون برای شروع پذیرش پرداخت های ارز دیجیتال هستن. اگه می خواهین یه سایت برای بازار کریپتو ایجاد کنین، به تعدادی افزونه ها برای تعداد زیادی رمزارزها نیاز دارین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مباحث آموزش ارز دیجیتال، اطلاعاتی درباره افزونه گوگل به شما ارائه کنیم و به معرفی بهترین افزونه های ارز دیجیتال بپردازیم تا با اون ها آشنا بشین.

افزونه چیست و چه کاربردی دارد؟

افزونه چیست و چه کاربردی دارد؟

شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که افزونه چیست و چه کاربردی داره؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که بیشتر نرم افزارها واسه اینکه بتونن کارایی بیشتری در اختیار کاربران بذارن، نیاز به نصب افزونه و یا همون Plug-in دارن. افزونه ها راه های نصب و راه اندازی مختلفی دارن. اینکه چجوریه یه افزونه نصب میشه، مربوط به نرم افزار هست. مثلا اگه قصد نصب یه افزونه در مرورگر کروم دارین، می تونین اون رو اول به صورت جدا دانلود و سپس نصب کنین. از سایر راه های نصب یه افزونه برای مرورگر کروم این هست که می تونین با مراجعه به فروشگاه گوگل کروم اقدام به دانلود و نصب کنین.

مزایای استفاده از افزونه ارز دیجیتال

افزونه کریپتویی برای مرورگر کروم امکان دسترسی به کیف پول رو آسون و امنیت تراکنش های ارز دیجیتال رو بالا میبره. استفاده از افزونه ها در بازار رمزارزها مزایای زیادی به همراه داره که باعث میشه تا محبوبیت زیادی به دست بیارن. برخی از مزایای استفاده از افزونه ارز دیجیتال عبارت هستن از:

•    با استفاده از افزونه های ارز دیجیتال می تونین به سرعت و به راحتی اطلاعات مربوط به قیمت ها، نمودارها، اخبار و سایر جزئیات مرتبط با رمزارزها رو مشاهده کنین.
•    افزونه های ارز دیجیتال می تونن شما رو درباره تغییرات قیمت و رویدادهای مهم در بازار رمزارزها مطلع کنند.
•    بعضی از افزونه ها ابزارهای تحلیلی رو ارائه میدن که به شما کمک می کنند الگوها و روندهای بازار رو بررسی کنین و تحلیل های خودتون رو انجام بدین.

معرفی بهترین افزونه های ارز دیجیتال

معرفی بهترین افزونه های ارز دیجیتال

همونطور که گفتیم، بیشتر پلتفرم ها و نرم افزارها برای اینکه بتونن خدمات بیشتری رو به کاربران ارائه بدن، برنامه ای رو با عنوان افزونه مرورگر به وجود آوردن. این برنامه ها نیاز به نصب و دانلود دارن که بیشتر مواقع در مدت زمان کوتاهی این کار انجام میشه. نصب افزونه به شما کمک می کنه تا بهره بیشتری از امکانات ببرین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به معرفی بهترین افزونه های ارز دیجیتال بپردازیم.

•    افزونه کیف پول متامسک

یکی از بهترین افزونه های ارز دیجیتال، افزونه کیف پول متامسک هست که بیشتر از 3 میلیون کاربر فعال داره. بهتره بدونین این کیف پول ارز دیجیتال راه طولانی رو طی کرده تا بتونه ویژگی ها و قابلیت های توسعه یافته زیادی رو در اختیار کاربران و تریدرها قرار بده. همچنین کیف پول MetaMask به کاربران این اجازه رو میده تا بدون اجرای یه گره کامل اتریوم با برنامه های غیرمتمرکز در مرورگر خودشون ارتباط داشته باشن.

•    افزونه بیت پی(BitPay)

افزونه بیت پی(BitPay) هم یکی دیگه از بهترین افزونه های ارز دیجیتال هست که به عنوان پلتفرم تخصصی پرداخت بیت کوین و بیت کوین کش شناخته میشه. بنابراین، اگه صاحب کسب و کاری هستین و می خواهین از ارز دیجیتال بیت کوین(BC) به عنوان یه روش پرداخت استفاده کنین، افزونه مرورگر بیت پی یکی از بهترین ابزارها برای کاری که می خواهین محسوب میشه. این افزونه بر روی مرورگر کروم قابل نصب هست.

•    افزونه Coinstats

معرفی بهترین افزونه های ارز دیجیتال

یکی دیگه از بهترین افزونه های ارز دیجیتال، افزونه Coinstats هست که ابزار خوبی برای پیگیری سرمایه گذاری های ارز دیجیتال محسوب میشه. افزونه Coinstats یه برنامه ردیاب سبد رمزارزهاست که داده های ضروری و مهم بازار رو ارائه میده. همچنین به کاربران خودش این امکان رو میده تا همه مبادلات و سرمایه گذاری های خودشون رو ردیابی کنند. در بازار رمزارزها نوسانات زیادی وجود داره. به همین دلیل خیلی مهم هست که تغییرات بازار رو با کمک این افزونه زیر نظر داشته باشین.

•    افزونه Crypto Tab

افزونه Crypto Tap هم یکی دیگه از بهترین افزونه های مفید برای کاربران بازار ارزهای دیجیتال هست. این افزونه در عین سادگی، خیلی کاربردی هم هست. شما می تونین هربار که مرورگرخودتون رو باز می کنین، قیمت لحظه ای بیت کوین رو مشاهده کنین. اگه یه تریدر هستین و معاملات رمزارزها رو انجام میدین، حداقل روزی یبار قیمت بیت کوین رو بررسی می کنین. الان با استفاده از افزونه Crypto Tab می تونین هربار که مرورگر خودتون رو باز می کنین، آخرین تغییرات رو مشاهده کنین.

•    افزونه تراست ولت

بهتره بدونین کیف پول Trust Wallet جدیدا افزونه مرورگر وب خودش رو راه اندازی کرده. این افزونه مثل نسخه موبایل یه کیف پول غیرامانی با قابلیت پشتیبانی از 8 میلیون توکن در شبکه های مختلف و هزاران برنامه وب 3 ارائه شده. افزونه تراست ولت واسه مرورگرهای کروم، بریو، اوپرا و مایکروسافت اج در دسترس هست. شما می تونین از این افزونه برای مبادله توکن ها، بازی کردن و دریافت پاداش سهام گذاری استفاده کنین.

ویدیوی پیشنهادی: آموزش ساخت کیف پول تراست ولت

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله 5 افزونه مرورگر مفید برای کاربران ارزهای دیجیتال، اطلاعاتی درباره افزونه گوگل به شما ارائه کنیم و به معرفی بهترین افزونه های ارز دیجیتال بپردازیم تا با اون ها آشنا بشین. همونطور که گفتیم، بیشتر نرم افزارها واسه اینکه بتونن کارایی بیشتری در اختیار کاربران بذارن، نیاز به نصب افزونه و یا همون Plug-in دارن. افزونه ها راه های نصب و راه اندازی مختلفی دارن پلتفرم های کریپتویی هم افزونه های مخصوص خودشون رو دارن که می تونین با نصب و استفاده از این افزونه از خدمات این پلتفرم ها به راحتی بهره مند بشین.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد 5 افزونه مرورگر مفید برای کاربران ارزهای دیجیتال

در مورد 5 افزونه مرورگر مفید برای کاربران ارزهای دیجیتال نظر دهید
سوال امنیتی :2+39 = ?