حساب دمو(Demo) ارز دیجیتال چیست؟

  • 01:01 1403-01-10
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

حساب دمو(Demo)؛ اصطلاح رایج در بازار ارزهای دیجیتال و سایر بازارهای مالی! آیا دوست دارین تا اطلاعاتی درباره این مفهوم به دست بیارین؟ اصلا می دونین منظور از حساب دمو ارز دیجیتال چیست؟ چرا به حساب دمو نیاز دارین؟ نحوه کار با ترید دمو ارز دیجیتال چجوریه؟ بهترین پلتفرم های ترید دمو ارز دیجیتال کدامند؟ ترید دمو ارز دیجیتال چه مزایا و معایبی به همراه داره؟

در این بخش میخواهیم با یکی دیگر از اصطلاخات در آموزش ارز دیجیتال آشنا شویم. معامله گری در بازار ارزهای دیجیتال، اونجوری که به نظر میرسه راحت نیست و چالش های خاص خودش رو به همراه داره. یکی از این چالش ها ارتقا مهارت و کسب تجربه هست. کسب تجربه و آزمایش استراتژی های معاملاتی مختلف با استفاده از پول واقعی تبعات جبران ناپذیری به دنبال داره. به همین دلیل حساب دمو موجود در صرافی ارز دیجیتال به کمک ما اومده تا با ریسک صفر به آزمایش انواع روش های معاملاتی بپردازیم. ما سعی می کنیم در مقاله حساب دمو ارز دیجیتال چیست؟ اطلاعاتی درباره حساب دمو یا Demo به شما ارائه کنیم و به بررسی مزایای ترید دمو ارز دیجیتال بپردازیم و دلیل نیاز به حساب دمو ارز دیجیتال رو مورد بررسی قرار بدیم.

حساب دمو ارز دیجیتال چیست؟

حساب دمو ارز دیجیتال چیست؟

شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که حساب دمو ارز دیجیتال چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که حساب دمو ارز دیجیتال یا حساب های آزمایشی جایی هست که تریدرهای مبتدی و تازه کار می تونن به صورت آزمایشی اقدام به خرید و فروش رمزارزها کنند و استراتژی های معاملاتی مورد نظر رو قبل از استفاده یاد بگیرن. خیلی از صرافی ها این روش رو واسه معامله گران تازه کار ارائه میدن تا بتونن بدون هیچ ریسکی خرید و فروش ارزهای دیجیتال رو تجربه کنند. البته تریدرهای حرفه ای هم می تونن استراتژی های معاملاتی خودشون رو در فضای دمو تست کنند و بهترین استراتژی رو برای انجام معاملات انتخاب کنند.

جالب اینجاست که بدونین به یه حساب آزمایشی برای خرید و فروش رمزارزها بدون استفاده از پول واقعی، ولی در شرایط واقعی بازار که توسط صرافی های ارز دیجیتال ارائه شده، حساب دمو برای ارز دیجیتال گفته میشه. بیشتر صرافی ها و پلتفرم های معاملاتی یه حساب دمو ارائه میدن تا تریدرها علاوه بر آشنایی با محیط معاملات اون پلتفرم، امکان یادگیری و کسب دانش با پول غیرواقعی رو هم داشته باشن. در حساب دمو این امکان وجود داره تا نتایج تریدرهای خودتون رو به صورت مصنوعی در حسابی غیرواقعی ببینین.

مقاله پیشنهادی: درگاه پرداخت ارز دیجیتال چیست و چگونه کار می کند؟

ترید دمو ارز دیجیتال چه مزایایی دارد؟

ترید دمو ارز دیجیتال چه مزایایی دارد؟

همونطور که گفتیم، حساب های دمو برای خیلی از تریدرهای مبتدی جالب هستن و مزایای زیادی رو به صورت عملی به معامله گران ارائه میدن. با ترید دمو ارز دیجیتال می تونین استراتژی های معاملاتی خودتون رو آزمایش کنین. تریدرهای مبتدی و حرفه ای از حساب های دمو برای تمرین ارزهای تجاری و آزمایش یه بروکر یا استراتژی معاملاتی جدید استفاده می کنند. ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی مزایای ترید دمو ارز دیجیتال بپردازیم.

•    یکی از مزایای ترید دمو ارز دیجیتال این هست که متوجه میشن که ترید ارز دیجیتال با روحیه شما سازگار هست یا نه. همه ما با هم تفاوت داریم. به همین دلیل بعضی از افراد واقعا از تجارت لذت می برن، در حالی که این فعالیت ممکنه اصلا با سلیقه و شخصیت شما سازگار نباشه.
•    یکی دیگه از مزایای ترید دمو ارز دیجیتال این هست که می تونین در حین آموزش، بدون ریسک ترید کنین. به عبارت دیگه، دموها باعث میشن تا معامله گران مبتدی با تمرین ترید بدون ریسک سرمایه، به طور چشمگیری اعتماد به نفس خودشون رو بالا ببرن.
•    یادگیری مدیریت پول و سرمایه هم یکی دیگه از مزایای ترید دمو ارز دیجیتال هست. حساب دمو به معامله گر کمک می کنه تا با استفاده از تکنیک هایی سرمایه خودش رو مدیریت کنه.
•    یکی دیگه از مزایای ترید دمو ارز دیجیتال این هست که می تونین احساسات و هوش هیجانی خودتون رو در زمان معامله کردن کنترل کنین. کنار اومدن با واکنش های روان شناختی معمولی به کسب و یا از دست دادن سرمایه به راحتی می تونه تریدر موفق رو از معامله بازنده متمایز کنه.
•    شما می تونین با استفاده از حساب Demo استراتژی های معاملاتی مختلف رو آزمایش کنین. این کار باعث میشه تا خودتون رو به یه سیستم عادت بدین و هرگونه اشکالی رو که ممکنه در حین استفاده از اون به عنوان تغییرات نرخ ارز واقعی آشکار بشه، برطرف کنین.

مقاله پیشنهادی: هر آنچه باید قبل از خرید رمز ارزها بدانیم

نحوه کار با ترید دمو ارز دیجیتال

نحوه کار با ترید دمو ارز دیجیتال

ترید دمو نوعی معامله شبیه سازی شده هست که سرمایه گذار از طریق اون می تونه بدون پول واقعی خرید و فروش رو تمرین کنه. افتتاح حساب برای ترید دمو ارز دیجیتال خیلی آسون و راحته. معمولا برای ثبت نام در حساب دمو از شما یه آدرس ایمیل، نام کاربری و تعیین رمز عبور خواسته میشه. بعد از دریافت لینک تایید از طریق ایمیل، می تونین وارد حساب دمو بشین. ترید دمو یه راه فوق العاده برای یادگیری نحوه انجام معامله هست. این کار هم برای تریدرهای مبتدی و هم تریدرهای با تجربه برای بررسی استراتژی جدید توصیه میشه.

نحوه کار معاملات دمو ارز دیجیتال به این صورت هست که اول یه حساب آزمایشی رو در یه صرافی ارز دیجیتال باز می کنین. بعدا مقداری پول به صورت مجازی در حساب شما شارژ میشه. این پول واقعی نیست و باید دقت کنین که نمی تونین مبلغی رو از حساب آزمایشی خودتون برداشت کنین. در نهایت می تونینعملکرد معاملاتی خودتون رو با یه حساب دمو یا Demo پیگیری کنین.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله حساب دمو ارز دیجیتال چیست؟ اطلاعاتی درباره حساب دمو یا Demo به شما ارائه کنیم و به بررسی مزایای ترید دمو ارز دیجیتال بپردازیم و دلیل نیاز به حساب دمو ارز دیجیتال رو مورد بررسی قرار بدیم. همونظوز که گفتیم، حساب دمو ارز دیجیتال یا حساب های آزمایشی جایی هست که تریدرهای مبتدی و تازه کار می تونن به صورت آزمایشی اقدام به خرید و فروش رمزارزها کنند و استراتژی های معاملاتی مورد نظر رو قبل از استفاده یاد بگیرن. استفاده از حساب دمو مزایای زیادی به همراه داره که باعث میشه تا محبوبیت زیادی به دست بیاره.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد حساب دمو(Demo) ارز دیجیتال چیست؟

در مورد حساب دمو(Demo) ارز دیجیتال چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :8+36 = ?