کیف پول رابین هود(Robin Hood) چیست؟

  • 01:02 1403-02-13
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

کیف پول رابین هود(Robinhood)؛ کیف پول نرم افزار جدید و جذاب! آیا دوست دارین تا اطلاعاتی درباره این ولت به دست بیارین؟ اصلا می دونین کیف پول رابین هود چیست؟ مزایا و معایب کیف پول رابین هود چیست؟ کارمزدهای کیف پول رابین هود چقدر هست؟ چجوری میشه با کیف پول رابین هود کار کرد؟ کیف پول نرم افزاری رابین هود از چه ارزهای دیجیتالی پشتیبانی می کنه؟

کیف پول ارز دیجیتال یه برنامه نرم افزاری هست که کلیدهای خصوصی و عمومی رو ذخیره می کنه و با بلاک چین های مختلف در ارتباط هست. مهم ترین تصمیمی که باید در فرایند خرید رمزارزها یا فروش اون ها بگیرین، ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتال در کیف پول های امن و معتبر هست. این ولت ها انواع مختلفی دارن که انتخاب اون باید بر اساس نیازهای شما انجام بگیره و یادتون نره که هر کسی می تونه چند ولت داشته باشه. به همین منظور ما سعی می کنیم در این سری از مباحث آموزش ارز دیجیتال، اطلاعاتی درباره کیف پول رابین هود یا Robinhood به شما ارائه کنیم و به بررسی مزایا و معایب کیف پول رابین هود بپردازیم و کارمزدهای کیف پول رابین هود رو مورد بررسی قرار بدیم.

کیف پول رابین هود چیست؟

کیف پول رابین هود چیست؟

شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که کیف پول رابین هود چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که کیف پول رابین هود یا Robinhood نوعی برنامه تلفن هوشمند هست که به کاربران این امکان رو میده تا به مبادله و انتقال رمزارزهای خودشون بپردازین و سبد NFTها و دارایی های دیجیتال خودشون رو مشاهده کنند. کیف پول رابین هود از پالیگان استفاده می کنه تا بتونه مبادلاتی بدون کارمزد عرضه کنه. علاوه بر این، این کیف پول پشتیبانی از بلاک چین اتریوم رو هم شروع کرده. این پلتفرم ابتدا یه قابلیت انتقال سرمایه رو در برنامه معاملاتی خودش راه اندازی کرد و اسم اون رو کیف پول کریپتویی گذاشت.

جالب اینجاست که بدونین کیف پول رمزنگاری رابین هود در بین کاربران بازار ارزهای دیجیتال واسه همه شناخته شده نیست، دلایلی هم برای این موضوع وجود داره. کیف پول رابین هود یا Robinhood در واقع نوعی پلتفرم معاملات سهام رایگان بود که سرانجام به سمت بازار ارزهای دیجیتال هم حرکت کرد. با اینکه این ولت دارای قابلیت های کاربردی شگفت انگیزی هست و تازه واردان رو به خوبی همراهی می کنه و همچنین هزینه های کمی هم داره، ولی این ولت آنلاین باعث ایجاد نگرانی های عمده امنیتی میشه.

مقاله پیشنهادی: 7 کیف پول برتر NFT در سال 2022

مزایا و معایب کیف پول رابین هود

مزایا و معایب کیف پول رابین هود

همونطور که گفتیم، رابین هود یا Robinhood نوعی ولت رمزنگاری شده هست که کاربران و فعالان بازار می تونن با استفاده از این ولت رمزارزها و توکن های غیرمثلی(NFT) خودشون رو ذخیره و نگهداری کنند. این ولت مزایا و معایب زیادی به همراه داره که قبل از استفاده از این کیف پول باید بهشون توجه داشته باشین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی مزایا و معایب کیف پول رابین هود بپردازیم.

مزایای کیف پول رابین هود

•    یکی از مزایای کیف پول رابین هود، کاربری ساده و آسون هست که باعث شده تا این کیف پول به عنوان بهترین گزینه برای افراد مبتدی و تازه کار محسوب بشه. راحتی استفاده از این ولت جوری هست که شما رو با قابلیت های گسترده و پیچیده گیج نمی کنه.
•    یکی دیگه از مزایای کیف پول رابین هود، امنیت پیشرفته این ولت هست. رابین هود امنیت ورود به حساب کاربری شما رو با قرار دادن رمز دو مرحله ای و چند کد عبور اختصاصی فراهم کرده.
•    رابین هود(Robinhood) در واقع پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال هست تا یه کیف پول که این موضوع به جنله مثبت این ولت تبدیل شده. این موضوع می تونه برای تریدرهای کوتاه مدت قابل توجه باشه، چون سرعت معاملات و هر عاملی که باعث از دست رفتن معاملات میشه رو به حداقل می رسونه.
•    یکی دیگه از مزایای کیف پول رابین هود، پشتیبانی از ارزهای رمزپایه هست. بهتره بدونین این ولت از رمزارزهای شناخته شده مثل بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم، اتریوم کلاسیک و... پشتیبانی می کنه.

معایب کیف پول رابین هود

•    یکی از معایب کیف پول رابین هود، آنلاین بودن این ولت رمزنگاری هست. توجه داشته باشین که در میان انوع کیف پول ها، ولت های آنلاین از نظر امنیت از سایر کیف پول ها از امنیت کمتری برخوردار هست.
•    احراز هویت برای کیف پول Robinhood الزامی هست. کیف پول رابین هود برای انتقال ارزهای دیجیتال به کیف پول دیگه ای یا تبدیل رمزارز به پول دولتی نیاز به تایید هویت داره.

مقاله پیشنهادی: بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای آیفون کدام است؟

کارمزدهای کیف پول رابین هود چقدر است؟

کارمزدهای کیف پول رابین هود چقدر است؟

حائز اهمیت هست که بدونین کیف پول رابین هود(Robinhood) به دلیل پایین بودن کارمزد در بین سایر ولت ها و صرافی های ارز دیجیتال معروف شده که معمولا چنین چیزی شامل بخخش کیف پول رابین هود هم میشه. بهتره بدونین رابین هود ادعا می کنه هیچ کارمزدی مرتبط با استفاده از ولت رمزنگاری وجود نداره.  برخی از تحقیقات درباره توافق نامه و شرایط خدمات رابین هود نشون میده که بخش هایی در اسناد وجود داره که می تونن به عنوان کارمزد مخفی محسوب بشن. یعنی بخش هایی که درباره کارمزد صحبت میشه، در حالی که به صورت مستقیم از شما پولی دریافت نمیشه. یعنی این احتمال رو میدن که برخی قیمت ها رو بالاتر نشون میده و از اون کارمزد می گیره.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله کیف پول رابین هود چیست؟ اطلاعاتی درباره کیف پول رابین هود یا Robinhood به شما ارائه کنیم و به بررسی مزایا و معایب کیف پول رابین هود بپردازیم و کارمزدهای کیف پول رابین هود رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، کیف پول رابین هود نوعی برنامه تلفن هوشمند هست که به کاربران این امکان رو میده تا به مبادله و انتقال رمزارزهای خودشون بپردازین و سبد NFTها و دارایی های دیجیتال خودشون رو مشاهده کنند. این ولت رمزنگاری شده مزایای زیادی به همراه داره که همین موضوع باعث میشه تا مورد استقبال تریدرها و سرمایه گذاران زیادی قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد کیف پول رابین هود(Robin Hood) چیست؟

در مورد کیف پول رابین هود(Robin Hood) چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :8+61 = ?