آلت سیزن Alt Season چیست؟

  • 17:01 1403-01-09
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

 ما سعی می کنیم در مقاله آلت سیزن Alt Season چیست؟ اطلاعاتی در مورد آلت سیزن و فصل آلت کوین ها برای شما ارائه کنیم و به بررسی نشانه های وقوع آلت سیزن بپردازیم تا بتونین سود زیادی به دست بیارین. بازار ارزهای دیجیتال نیز همانند سایر بازارهای مالی نوسانات قیمتی زیادی داره که همین نوسانات قیمتی با بهره گیری از یک سیستم آموزش ارز دیجیتال مناسب فرصت های کسب سود زیادی رو برای معامله گران و تریدرها فراهم می کنه. شما نیز می تونین از این فرصت ها استفاده کرده و سودهای زیادی از نوسانات قیمتی به دست بیارین. همچنین بازار ارزهای دیجیتال به دلیل رشدهای قیمتی زیادی که در سال های گذشته داشته، مورد استقبال سرمایه گذاران و افراد زیادی قرار گرفته و تونسته به یکی از محبوب ترین بازارهای مالی تبدیل بشه. بازار کریپتوکارنسی ها شامل مفاهیم و اصطلاحات کاربردی زیادی هست که یکی از این اصطلاحات نیز آلت سیزن هست.

مفهوم آلت سیزن چیست؟

اگه در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم الت سیزن یا Alt Season رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد فصل آلت کوین ها به دست بیارین و شاید این سوال برای شما نیز پیش اومده باشه که آلت سیزن چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که آلت سیزن چرخه ای در بازار ارزهای دیجیتال هست که به دنبال اون قیمت بیت کوین ثابت و قیمت آلت کوین نسبت به بیت کوین و دلار رشد سریع تری رو تجربه می کنند. بهتره بدونین معامله گران و تریدرها به این موقعیت که به دنبال اون قیمت خیلی از آلت کوین ها رشد می کنند، فصل آلت کوین ها یا آلت سیزن می گن. به این ترتیب، شما نیز می تونین با شناسایی فصل آلت کوین ها یا آلت سیزن و سرمایه گذاری بر روی بهترین آلت کوین ها سود زیادی به دست بیارین.

شاید برایتان مفید باشد: ارز دیجیتال چیست؟

جالب اینجاست که بدونین ارزهای دیجیتال یا آلت کوین ها در آلت سیزن عملکرد و رشد بهتری نسبت به تتر و ارز دیجیتال بیت کوین دارن. رویداد آلت سیزن رو میشه با بررسی عملکرد ارزهای دیجیتال برتر مثل اتریوم و ریپل تشخیص داد. رشد قیمت ارزهای دیجیتال از سال 2017 تا اوایل سال 2018 نمونه ای از آلت سیزن ها محسوب میشه که معامله گران و تریدرها سود زیادی به دست آوردن. در فصل آلت کوین ها معامله گران و سرمایه گذاران تمایل دارن تا موجودی بیت کوین خودشون رو به آلت کوین ها تبدیل کرده و از سودها جا نمونن. بنابراین، برای اینکه بتونین شما نیز به دست بیارین، باید فصل آلت سیزن رو پیش بینی کنین.

نشانه های وقوع آلت سیزن چیست؟

مفهوم آلت سیزن چیست؟

با توجه به توضیحاتی که برای شما ارائه کردیم، میشه این نتیجه رو گرفت که اگه 75% از پنجاه الت کوین برتر بازار کریپتوکارنسی ها نسبت به ارز دیجیتال بیت کوین در یه بازه زمانی 90 روزه عملکرد و رشد بیشتری داشته باشن، وارد آلت سیزن شدیم. همچنین نشونه های مختلفی وجود داره که در این قسمت از مقاله آلت سیزن چیست؟ به بررسی نشانه های وقوع آلت سیزن می پردازیم.

مقاله پیشنهادی: اصطلاحات کاربردی در ارز های دیجیتال

•    کاهش دامیننس بیت کوین

یکی از نشانه های وقوع آلت سیزن، کاهش دامیننس بیت کوین هست. دامیننس بیت کوین به عنوان تسلط ارز دیجیتال بیت کوین بر کل بازار کریپتوکارنسی هاست. این موضوع زمانی رخ میده که به دنبال کاهش قیمت بیت کوین، تقاضا برای خرید اون کاهش پیدا می کنه و معامله گران و سرمایه گذاران به سمت فروش بیت کوین میرن. در این حالت معامله گران بیت کوین های خودشون رو به آلت کوین تبدیل می کنند.

•    رشد شدید قیمت آلت کوین ها

یکی دیگه از نشانه های وقوع آلت سیزن، رشد شدید قیمت یا انفجار قیمتی برخی از الت کوین هاست. این موضوع به تنهایی نشون میده که سرمایه های بزرگی در حال وارد شدن به بازار آلت کوین هاست. بنابراین، وقتی این موقعیت رو دیدین، بر روی آلت کوین ها سرمایه گذاری انجام بدین.

•    رشد عرضه اولیه ارزهای دیجیتال و NFT ها

یکی دیگه از نشانه های وقوع آلت سیزن، رشد شدید عرضه اولیه ارزهای دیجیتال و توکن های غیر مثلی یا NFT هاست. این کار معمولا بر اساس ورود حجم بالای سرمایه به بازار آلت کوین ها و با هدف سودآوری انجام میشه که می تونه نشون دهنده وارد شدن به فصل آلت کوین ها باشه.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله آلت سیزن Alt Season چیست؟ اطلاعاتی در مورد آلت سیزن و فصل آلت کوین ها برای شما ارائه کنیم و به بررسی نشانه های وقوع آلت سیزن بپردازیم تا بتونین سود زیادی به دست بیارین. همونطور که گفتیم، آلت سیزن چرخه ای در بازار ارزهای دیجیتال هست که به دنبال اون قیمت بیت کوین ثابت و قیمت آلت کوین نسبت به بیت کوین و دلار رشد سریع تری رو تجربه می کنند. بهتره بدونین معامله گران و تریدرها به این موقعیت که به دنبال اون قیمت خیلی از آلت کوین ها رشد می کنند، فصل آلت کوین ها یا آلت سیزن می گن.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آلت سیزن Alt Season چیست؟

در مورد آلت سیزن Alt Season چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :6+90 = ?