بهترین ابزارهای معاملاتی روزانه برای تریدرها

  • 05:01 1403-01-29
  • زمان مطالعه: 6 دقیقه

 ما سعی می کنیم در مقاله بهترین ابزارهای معاملاتی روزانه برای تریدرها، اطلاعاتی در مورد ترید ارز دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به معرفی انواع ابزارها برای ترید ارز دیجیتال بپردازیم و اهمیت استفاده از ابزارهای معاملاتی رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا با این ابزارها آشنا بشین و معامله های خودتون رو انجام بدین. بهتره بدونین تریدر روزانه ارز دیجیتال یکی از سودآورترین راه ها برای کسب درآمد از بازار ارز دیجیتال هست. به همین دلیل آموزش ترید روزانه ارز دیجیتال از موضوعات داغ و پرطرفدار این بازار محسوب میشه. امروزه بسیاری از معامله گران در حال یادگیری نحوه ورود از بازار در یه روز هستن تا از نوسانات قیمت یا دریافت سیگنال ارز دیجیتال برای سود زیادی استفاده کنند. برای این کار نیز باید با ابزارهای معاملاتی ارز دیجیتال آشنایی داشته باشین.

معامله یا ترید ارز دیجیتال امروزه به یکی از منابع درآمد جانبی پرسود تبدیل شده و خیلی از افراد رو به سمت خودش کشونده. البته معمولی که مانند هر کسب و کار دیگه ای، ترید ارز دیجیتال نیز با ضرر روبرو بشه. سود بردن از این کسب و کار نیازمند دانش کافی در حوزه ارزهای دیجیتال و شناختن روند کار هست. برای ترید روزانه نیز به ابزارهای معاملاتی مختلف نیاز دارین. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله بهترین ابزارهای معاملاتی روزانه برای تریدرها، اطلاعاتی در مورد ترید ارز دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به معرفی انواع ابزارها برای ترید ارز دیجیتال بپردازیم و اهمیت استفاده از ابزارهای معاملاتی رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم.

ترید ارز دیجیتال چیست؟

ترید ارز دیجیتال

بازار ارزهای دیجیتال نوعی بازار نوپا و نوظهور هست که نوسانات قیمتی زیادی داره که همین نوسانات قیمتی فرصت های کسب سود زیادی رو برای معامله گران و تریدرها فراهم می کنه. به این ترتیب، شما نیز می تونین از این فرصت ها استفاده کرده و سودهای زیادی از نوسانات قیمتی ارزهای دیجیتال به دست بیارین. برای این کار نیز روش های زیادی وجود داره که یکی از این روش ترید ارز دیجیتال هست. ترید ارز دیجیتال به معنی خرید و فروش رمز ارزها برای به دست آوردن سود زیاد هست. تریدر یا معامله گر با هدف کسب سود از نوسانات قیمیت ارزهای دیجیتال از نمودارهای قیمتی، اخبار بازار و روش های تحلیل بازار استفاده می کنه.

شاید برایتان مفید باشد: آموزش نحوه ترید و معامله گری ارزهای دیجیتال

همونطور که از عنوان تریدر روزانه مشخصه، این دسته از معامله گران فعالیت های خودشون رو برای بازه های زمانی روزانه در نظر می گیرن و استراتژی های خاص این روش رو در معامله های خودشون پیاده سازی می کنند. جالب اینجاست که بدونین یه تریدر روزانه در حوزه ترید روزانه ارز دیجیتال، دارایی های خودش رو فقط برای 24 ساعت نگهداری می کنه و بعد از اون وارد فاز فروش اون ها میشه. تریدرهای دیگه که در حوزه هایی به جز ترید روزانه ارز دیجیتال فعالیت دارن، دارایی های خودشون رو برای مدت زمان طولانی بیشتر از یه روز نگه می دارن.

اهمیت استفاده از ابزارهای معاملاتی

به محض وارد شدن به بازارهای مالی بزرگ مثل فارکس، فیوچرز و کالاها و درک حجم نقدینگی اون ها به خوبی متوجه میشین که چرا این بازارها جزء محبوب ترین بازارهای مالی محسوب میشن. شما با استفاده از ابزارهای معاملاتی از مزایای بسیار مهمی برخوردار میشین. ابزارهای معاملاتی این امکان رو برای شما فراهم می کنند تا بتونین معاملات موفقی داشته باشین و ازب انجام معاملات دوری کنین. همچنین از طریق ابزارهای تحلیل تکنیکال کلاسیک می تونین تا نمودارهای قیمت رو تجزیه و تحلیل کرده و قیمت رمز ارزها رو پیش بینی کنین. در آخر این ابزارها کمکی برای تحلیل درست و کسب سود از این بازارها هستن.

معرفی بهترین ابزارهای معاملاتی روزانه برای تریدرها

بهترین ابزارهای معاملاتی روزانه برای تریدرها

مقاله پیشنهادی: انواع تریدر در بازار ارزهای دیجیتال

بهتره بدونین انتخاب یه ابزار معاملاتی مناسب به سبک معاملاتی شما و روش هایی که برای مدیریت سرمایه در پیش گرفتین، بستگی داره. تریدرهای روزانه و تریدرهای معمولی نمی تونن از ابزارهای یکسانی استفاده کنند. چون تریدرهای روزانه به شاخص های فنی کوتاه مدت و الگوهای نمودار نیاز دارن. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به معرفی بهترین ابزارهای معاملاتی روزانه برای تریدرها بپردازیم.

•    صرافی ارز دیجیتال

یکی از بهترین ابزارهای معاملاتی روزانه برای تریدرها، صرافی ارز دیجیتال هست. به عبارت دیگه، اولین قدم برای ترید روزانه ارز دیجیتال انتخاب یه پلتفرم یا صرافی مناسب برای ترید هست. برای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ترید باید نکات مختلفی رو در نظر گرفت. این نکات شامل مواردی مثل نقدینگی، امکانات و سرویس ها، امنیت و قابل اطمینان بودن و میزان کارمزد دریافتی صرافی میشه. البته برای کاربران ایرانی علاوه بر این موارد یه مورد دیگه نیز وجود داره و این هست که ایا صرافی مورد نظر به کاربران ایرانی خدمات ارائه میده یا نه.

•    کیف پول ارز دیجیتال

یکی دیگه از بهترین ابزارهای معاملاتی روزانه برای تریدرها، کیف پول ارز دیجیتال هست. انتخاب یه کیف پول مناسب برای نگهداری از دارایی و سرمایه ای که تریدرهای ارز دیجیتال از اون برای ترید استفاده می کنند، یکی از مهم ترین موارد هست. در قدم اول توصیه میشه سرمایه ای رو که باهاش ترید نمی کنین، در کیف پول سخت افزاری نگهداری کنین، چون در این حالت بیشترین امنیت رو داره. قدم بعدی انتخاب بین کیف پول صرافی و کیف پول نرم افزاری شده هست.

•    پلتفرم های رصد و مدیریت سبد دارایی

یکی دیگه از انواع ابزارها برای ترید ارز دیجیتال، پلتفرم های رصد و مدیریت سبد دارایی هست. جالب اینجاست که بدونین تریدرهای ارز دیجیتال ممکنه در پلتفرم های مختلف ترید کنند. اون ها نیاز دارن تا همه پورتفولیو یا سبد دارایی خودشون رو به صورت یکجا رصد کنند. برنامه های مدیریت سبد دارایی یکی از ابزارها و سایت های مهم برای ترید ارز دیجیتال محسوب میشن. از جمله از این پلتفرم ها می تونیم به کوین استتس(CoinStats)، کریپتو آپ(The Crypto App)، بلاکفولیو(Blockfolio) و.... اشاره کنیم. شما می تونین با استفاده از این ابزارها سبد دارایی و سرمایه گذاری خودتون رو به بهترین شکل مدیریت کنین.

•    ربات ارز دیجیتال

بهترین ابزارهای معاملاتی روزانه برای تریدرها

یکی دیگه از انواع ابزارها برای ترید ارز دیجیتال، ربات ارز دیجیتال هست. بهتره بدونین جذابیت های ترید ارز دیجیتال بسیاری از افراد رو وارد این حوزه کرده. ولی همه دانش کافی برای انجام معاملات موفق ندارن. استفاده از ربات ها یا بات های معامله گر یکی از روش های مرسوم در ترید هست. پلتفرم هایی که این سرویس رو ارائه می کنند، به کاربران خودشون اجازه میدن تا با کپی از الگوهای تریدرهای موفق کسب درآمد کنند. بنابراین، اکثر تریدرها و معامله گران روزانه از ربات ارز دیجیتال برای معاملات روزانه خودشون استفاده می کنند. شما نیز می تونین از این ربات ها کمک گرفته و معامله های خودتون رو انجام بدین.

•    سایت های ارائه دهنده اطلاعات ارزهای دیجیتال

یکی دیگه از انواع ابزارها برای ترید ارز دیجیتال، سایت های ارائه دهنده اطلاعات ارزهای دیجیتال هست. یه معامله گر یا تریدر حرفه ای قطعا به بررسی قیمت و اطلاعات مربوط به ارزش دارایی نیاز داره. از جمله از این سایت ها می تونیم به کوین گکو اشاره کنیم که بستری برای اطلاعات قیمتی ارزهای دیجیتال هست و داده هایی مثل قیمت، ارزش بازار، حجم مبادلات، عرضه و... رو نشون میده. کوین مارکت کپ نیز یکی دیگه از سایت های ارائه دهنده اطلاعات ارزهای دیجیتال هست که معامله گران می تونن در این سایت به اطلاعاتی مثل تعداد ارزهای موجود، ارزش کل بازار، دامیننس بیت کوین، گس اتریوم و از این قبیل داده ها دسترسی داشته باشن.

•    تریدینگ ویو

یکی دیگه از انواع ابزارها برای ترید ارز دیجیتال، تریدینگ ویو یا TradingView هست که پلتفرمی مبتنی بر وب و آموزش هست که نمودار قیمت بازارهای مالی از جمله ارزهای دیجیتال رو به مشتریان و کاربران خودش ارائه می کنه. یادگیری نحوه کار با وبسایت تریدینگ ویو بسیار آسصونه. آموزش ترفندهای تریدینگ ویو برای مبتدیان می تونه گام مهمی برای شروع راهشون در مسیر آموزش تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال باشه. تریدینگ ویو ابزار قدرتمندی برای همه افراد با سطح تجربه های مختلف هست.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله بهترین ابزارهای معاملاتی روزانه برای تریدرها، اطلاعاتی در مورد ترید ارز دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به معرفی انواع ابزارها برای ترید ارز دیجیتال بپردازیم و اهمیت استفاده از ابزارهای معاملاتی رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا با این ابزارها آشنا بشین و معامله های خودتون رو انجام بدین. همونطور که گفتیم، ترید روزانه ارز دیجیتال یکی از روش های کسب درآمد از بازار کریپتوکارنسی هاست که شما می تونین با استفاده از این روش سودهای زیادی از نوسانات قیمتی ارزهای دیجیتال به دست بیارین.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد بهترین ابزارهای معاملاتی روزانه برای تریدرها

در مورد بهترین ابزارهای معاملاتی روزانه برای تریدرها نظر دهید
سوال امنیتی :6+77 = ?