کیف پول کوپی Copay چیست؟

  • 21:02 1403-02-11
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

ما سعی می کنیم در مقاله کیف پول کوپی چیست؟ اطلاعاتی در مورد کیف پول Copay برای شما ارائه کنیم و به بررسی مزایای کیف پول کوپی بپردازیم و  نحوه استفاده از کیف پول Copay رو برای شما یاد بدیم تا بتونین ارزهای دیجیتال خودتون رو در این کیف پول ذخیره و نگهداری کنین. انتخاب کیف پول مناسب برای هر فرد مبتدی به بازار ارزهای دیجیتال، از اهمیت زیادی برخوردار هست. چون یه اشتباه می تونه به معنی از دست دادن سرمایه اون ها حتی برای همیشه باشه. بنابراین، شما نیز سعی کنین تا در انتخاب کیف پول رمزنگاری شده برای ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتال توجه زیادی داشته باشین تا امن ترین ولت رو انتخاب کنین. چرا که یادگیری نحوه استفاده و پیدا کردن یک کیف پول مناسب یکی از مهمترین موضوعات در مباحث آموزش ارز دیجیتال به حساب می آید.

کیف پول کوپی چیست؟

احتمالا این سوال برای شما نیز پیش بیاد که کیف پول کوپی چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که کیف پول Copay یکی از بهترین و امن ترین کیف پول های بیت کوین هست که توسط درگاه بیت پی(BitPay) به بازار عرضه شده و به پشتوانه اون به فعالیت می پردازه. توسعه دهنده های کیف پول کوپی این ولت رو با هدف ارائه حداکثر میزان کنترل مالی به کاربران خود عرضه کردن. همچنین به دلیل امکانات مضاعف در زمینه امنیت، سهولت استفاده و شفافیت کیف پول کوپی اکنون به یکی از گزینه های محبوب در بین علاقه مندان به بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شده. به این ترتیب، شما نیز می تونین از این ولت استفاده کرده و رمز ارزهای خودتون رو در این ولت ذخیره کنین.

شاید برایتان مفید باشد: کیف پول ارز دیجیتال چیست؟

کیف پول کوپی در سال 2015 توسط شرکتی به اسم BitPay راه اندازی شد. بهتره بدونین BitPay اولین ارائه دهنده پرداخت بیت کوین بود و به بسیاری از کسب و کارها اجازه داد تا برای اولین بار بیت کوین رو به عنوان ارز رایج برای پرداخت قبول کنند. در واقع این شرکت که در سال 2011 تاسیس شد، چیزی مثل Visa یا Mastercard در دنیای ارزهای دیجیتال هست.

مزایای کیف پول کوپی چیست؟

کیف پول کوپی چیست؟

همونطور که می دونین، با گسترش بازار ارزهای دیجیتال، کیف پول های رمزنگاری شده زیادی به وجود اومدن که هر کدوم از اون ها به دلیل ویژگی ها و مزایای خاص خودشون مورد استقبال قرار گرفتن و محبوبیت زیادی به دست آوردن. کیف پول کوپی نیز مزایای زیادی به همراه داره. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله کیف پول Copay چیست؟ به بررسی مزایای کیف پول کوپی بپردازیم.

•    یکی از مزایای کیف پول کوپی این هست که نوعی ولت چند امضایی هست. کیف پول Copay به بیش از یه کاربر اجازه میده تا از یه کیف پول استفاده کنند. کیف پول های چند امضایی رو می تونین مثل حساب های بانکی مشترک در نظر بگیرین. اون ها برای شرکت هایی که چندین نفر باید قبل از انجام معامله به توافق برسن، عالی هستن.

•    یکی دیگه از مزایای کیف پول کوپی، استفاده رایگان از اون هست. بهتره بدونین هیچ هزینه ای برای استفاده از کیف پول Copay وجود نداره. با این حال باید برای شبکه ای که استفاده می کنین، هزینه تراکنش پرداخت کنین. کارمزد تراکنش در شبکه های مختلف متفاوت هست.

•    یکی دیگه از مزایای کیف پول کوپی، کاربرپسند بودن اون هست. کیف پول Copay یه رابط کاربری ساده و راحت برای استفاده داره. این کاربری به قدری ساده هست که افراد مبتدی در یادگیری نحوه استفاده از پلتفرم و ویژگی های اون مشکلی نخواهند داشت.

•    منبع باز بودن کیف پول نیز یکی دیگه از مزایای این ولت محسوب میشه. کد ولت کوپی آنلاین هست و هر کسی می تونه اون رو ببینه و تغییراتی رو در مورد اون پیشنهاد بده. این خصوصیت برای کاربران جالب هست، چون توسعه دهنده ها این امکان رو میدن که هرگونه مشکلی در کوپی ببینن، اون رو برطرف کنند.

مقاله پیشنهادی: نکات مهم ساخت کیف پول ارز دیجیتال

نحوه استفاده از کیف پول کوپی Copay چگونه است؟

نحوه استفاده از کیف پول Copay

نوبت این رسیده تا در این بخش از مقاله کیف پول Copay چیست؟ نحوه استفاده از کیف پول Copay رو برای شما یاد بدیم تا بتونین رمز ارزهای خودتون رو در این ولت ذخیره و نگهداری کنین. قبل از اینکه بتونین در کیف پول نرم افزاری کوپی یا Copay ارز دیجیتال دریافت کنین، باید آدرس عمومی خودتون رو بدونین. برای این کار باید روی آیکون Receive در نوار taskbar ضربه بزنین تا آدرسی ولت شما به شکل یه خط طولانی از کدها و یه کد QR نشون داده بشه. این همون اطلاعاتی هست که قبل از این به عنوان کلیدهای عمومی توضیح دادیم و باید برای دریافت ارزهای دیجیتال به اشخاص ارائه بدین.

جالب اینجاست که بدونین با استفاده از آدرس می تونین مبالغی رو به کیف پول کوپی خودتون ارسال و واریز کنین. برای دریافت ارز دیجیتال در این کیف پول نیز شما این امکان رو دارین تا از سایر افراد واریزی داشته باشین و هم مقداری بیت کوین یا بیت کوین کش از صرافی ها بخرین و اون رو به ادرس کیف پول خودتون ارسال کنین. برای ارسال و انتقال بیت کوین نیز باید روی نماد ارسال یا Send در نوار taskbar کلیک کنین و آدرس عمومی کاربری رو که می خواهین بیت کوین رو بهش انتقال بدین، وارد کنین و گزینه send رو بزنین. به همین راحتی!

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله کیف پول کوپی چیست؟ اطلاعاتی در مورد کیف پول Copay برای شما ارائه کنیم و به بررسی مزایای کیف پول کوپی بپردازیم و  نحوه استفاده از کیف پول Copay رو برای شما یاد بدیم تا بتونین ارزهای دیجیتال خودتون رو در این کیف پول ذخیره و نگهداری کنین. همونطور که گفتیم، کیف پول Copay یکی از بهترین و امن ترین کیف پول های بیت کوین هست که توسط درگاه بیت پی(BitPay) به بازار عرضه شده و به پشتوانه اون به فعالیت می پردازه. توسعه دهنده های کیف پول کوپی این ولت رو با هدف ارائه حداکثر میزان کنترل مالی به کاربران خود عرضه کردن.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد کیف پول کوپی Copay چیست؟

در مورد کیف پول کوپی Copay چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :2+43 = ?