کیف پول آرموری(Armory Wallet) چیست؟

  • 13:02 1403-02-24
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

کیف پول آرموری(Armory Wallet)؛ بهترین و امن ترین کیف پول برای بیت کوین! آیا دوست دارین تا اطلاعاتی درباره این ولت به دست بیارین؟ آیا می دونین کیف پول آرموری چیست؟ کیف پول Armory چه ویژگی هایی داره؟ نحوه کار با Armory Wallet چجوریه؟ امنیت کیف پول آرموری در چه سطحیه؟ چرا معامله گران و سرمایه گذاران از کیف پول آرموری استفاده می کنند؟

در این بخش از آموزش ارز دیجیتال میپردازیم به کیف پول های امن بیت کوین. کیف پول های رمزنگاری شده زیادی واسه نگهداری و ذخیره رمزارزها وجود دارن، ولی واسه استفاده از کیف پول ها باید موارد مختلفی رو در نظر گرفت که از جمله مهم ترین و اصلی ترین اون ها میشه به امنیت کیف پول مورد نظر اشاره کرد. یکی از معیارهایی که واسه امنیت کیف پول های ارز دیجیتال لازم هست، آفلاین بودن اون هاست که آرموری ولت از این ویژگی برخوردار هست. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله کیف پول آرموری چیست؟ اطلاعاتی درباره کیف پول آرموری یا Armory Wallet به شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های کیف پول آرموری بپردازیم و امنیت کیف پول Armory رو مورد بررسی قرار بدیم.

کیف پول آرموری چیست؟

کیف پول آرموری چیست؟

احتمالا این سوال واستون پیش اومده باشه که کیف پول آرموری چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که کیف پول آرموری یا Armory Wallet یکی از قدیمی ترین ابزارهای ذخیره سازی و نگهداری سر واسه ارز دیجیتال بیت کوین هست. به این ترتیب، شما می تونین بعد از خرید بیت کوین؛ کوین های BTC خودتون رو با خیال راحت و آسوده در این کیف پول سخت افزاری ذخیره و نگهداری کنین. توجه داشته باشین که کیف پول آرموری که فقط مخصوص ارز دیجیتال بیت کوین هست، از اونجایی که به صورت آفلاین فعالیت می کنه، از امنیت بالایی برخوردار هست و کمتر مورد حمله هکرها و کلاهبرداران قرار می گیره.

جالب اینجاست که بدونین کیف پول سخت افزاری آرموری(Armory) یکی از مطمئن ترین و محبوب ترین گزینه ها واسه افرادی هست که دوست دارن بیت کوین های خودشون رو در کیف پول سرد و اوپن سورس که ویژگی های آفلاین هم داره، ایمن نگه دارن. نکته قابل توجه این هست که کیف پول سخت افزاری آرموری از فناوری چند امضایی و رابط کاربری امن و ساده استفاده می کنه. این ولت سخت افزاری ویژگی های امنیتی زیادی داره که میشه این کیف پول رو واسه سیستم عامل های مختلف دسکتاپ دانلود و نصب کرد.

مزایای و معایب کیف پول آرموری

مزایای و معایب کیف پول آرموری

همونطور که گفتیم، کیف پول آرموری(Armory) یکی از ولت های سخت افزاری مخصوص ارز دیجیتال بیت کوین هست که به صورت آفلاین فعالیت می کنه و شما می تونین بیت کوین های خودتون رو در این ولت ذخیره و نگهداری کنین. این ولت مزایا و معایب زیادی به همراه داره که باعث میشه تا منحصر به فرد بشه. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی مزایا و معایب کیف پول آرموری بپردازیم.

مقاله پیشنهادی: بیت کوین در چه شبکه هایی قابل خرید و فروش است؟ 

مزایای کیف پول آرموری

•    یکی از مزایای کیف پول آرموری این هست که امنیت خیلی پیچیده ای داره و شما می تونین با خیال راحت بیت کوین های خودتون رو در این ولت ذخیره و نگهداری کنین.
•    کیف پول آرموری دارای پروتکل Glacier واسه ذخیره سازی سرد هست که باعث میشه تا از سایر کیف پول های سخت افزاری متمایز بشه.
•    یکی دیگه از مزایای کیف پول آرموری این هست که کاربران این ولت سخت افزاری می تونن کلیدهای خصوصی رو پیش خودشون ذخیره و نگهداری کنند.
•    پشتیبانی از HD و چند امضایی و داشتن حالت آفلاین هم یکی دیگه از مزایای کیف پول Armory Wallet هست که باعث میشه تا مورد استقبال خیلی از افراد قرار بگیره.
•    کیف پول آرموری به صورت Open Source فعالیت می کنه.

معایب کیف پول آرموری

•    یکی از معایب کیف پول آرموری این هست که احراز هویت دو عاملی نداره. بنابراین، هر کسی کلمات بازیابی شما رو در اختیار داشته باشه، به راحتی می تونه به ولت شما نفوذ کنه.
•    یکی دیگه از معایب کیف پول Armoty این هست که راه اندازی این ولت واسه افراد مبتدی و تازه کار آسون نیست.
•    کیف پول سخت افزاری آرموزی، اپلیکیشن موبایلی نداره.

آیا کیف پول Armory واقعا امن است؟

آیا کیف پول Armory واقعا امن است؟

به نظر شما آیا کیف پول Armory واقعا امن است؟ بهتره بدونین کیف پول آرموری یکی از بهترین و امن ترین ولت ها به منظور ذخیره و نگهداری ارز دیجیتال بیت کوین هست که علاوه بر پشتیبانی چند امضایی، قفل های پلتفرم غیرمتمرکز هم ارائه میده. به همین دلیل کاربران کنترل و مدیریت کامل کلیدهای خصوصی یا رمزنگاری شده و ذخیره اون ها در اختیار دارن. توجه داشته باشین که امنیت حالت آفلاین کیف پول سخت افزاری Armory از دست دادن بیت کوین های شما جلوگیری می کنه و اگه احتمال سرقت گوشی هوشمند شما هم وجود داشته باشه، وارد شدن به کیف پول سخت افزاری شما غیرممکن و سخت میشه. بنابراین، میشه گفت که کیف پول آرموری واقعا امن هست، البته باید شما هم برخی نکات لازم رو زیر نظر بگیرین.

نحوه کار با کیف پول آرموری چگونه است؟

بعد از اینکه اطلاعاتی درباره کیف پول Armory Wallet به دست بیارین، شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که نحوه کار با کیف پول آرموری چجوریه؟ نصب و راه اندازی کیف پول Armory رایگان و آسونه. ولی بعضی وقت ها هزینه های تراکنش که به وسیله خود بلاک چین بیت کوین اعمال شده، مشخص میشه. تشکیل نسخه پشتیبان آفلاین کیف پول آرموری هم خیلی آسونه و خیلی راحت می تونین در سیستم ذخیره سازی USB خودتون نسخه پشتیبانی از کیف پول بیت کوینی آرموری تهیه کنین.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله کیف پول آرموری چیست؟ اطلاعاتی درباره کیف پول آرموری یا Armory Wallet به شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های کیف پول آرموری بپردازیم و امنیت کیف پول Armory رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، کیف پول آرموری یا Armory Wallet یکی از قدیمی ترین ابزارهای ذخیره سازی و نگهداری سر واسه ارز دیجیتال بیت کوین هست. به این ترتیب، شما می تونین بیت کوین های خودتون رو با خیال راحت در این ولت ذخیره و نگهداری کنین. کیف پول آرموری مزایای زیادی به همراه داره که همین موضوع باعث میشه تا مورد استقبال خیلی از سرمایه گذاران قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد کیف پول آرموری(Armory Wallet) چیست؟

در مورد کیف پول آرموری(Armory Wallet) چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :1+90 = ?