بهترین اندیکاتورها برای اسکالپ تریدینگ کدامند؟

  • 10:02 1403-02-07
  • زمان مطالعه: 5 دقیقه

ما سعی می کنیم در مقاله بهترین اندیکاتورها برای اسکالپ تریدینگ کدامند؟ اطلاعاتی در مورد استراتژی اسکالپ تریدینگ یا Scalp Trading به شما ارائه کنیم و به معرفی انواع اندیکاتورها برای اسکالپ تریدینگ بپردازیم و نکات کلیدی معاملات اسکالپینگ رو مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین. ممکنه اسم ارزهای دیجیتال رو به صورت گذرا شنیدین و یا سرمایه گذاری باشین که دوست دارین تا بخشی از پول خودتون رو روی یکی از ارزهای دیجیتال مختلف به امید سوددهی بالا سرمایه گذاری کنین. در هر صورت دنیای ارزهای دیجیتال وسیع و متنوع هست. همین موضوع نیز عرصه قابل توجهی رو برای استراتژی های عالی درآمد ارائه میده. قبل از سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال ضروری هست تا زمان و توجه لازم رو برای کسب اطلاعات بیشتر اختصاص بدین.

بازار ارزهای دیجیتال نوسانات قیمتی زیادی داره که شما می تونین با استفاده از استراتژی های مختلفی از این نوسانات قیمتی سود به دست بیارین. یکی از این استراتژی های معاملاتی نیز استراتژی اسکالپ تریدینگ هست. در این استراتژی اسکالپر همه سعی خودش رو می کنه تا از هر نوسان قیمت در بازار سود به دست بیاره. اسکالپ تریدینگ به اندیکاتورهای زیادی نیاز داره. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله بهترین اندیکاتورها برای اسکالپ تریدینگ کدامند؟ اطلاعاتی در مورد استراتژی اسکالپ تریدینگ یا Scalp Trading به شما ارائه کنیم و به معرفی انواع اندیکاتورها برای اسکالپ تریدینگ بپردازیم و نکات کلیدی معاملات اسکالپینگ رو مورد بررسی قرار بدیم.

برای کسب بهترین سود ها در بازار ارزهای دیجیتال ما دوره بهترین استراتژی های بازار ارز دیجیتال را پیشنهاد می دهیم.

استراتژی اسکالپ تریدینگ چیست؟

استراتژی اسکالپ تریدینگ چیست؟

اگه در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم استراتژی اسکالپ تریدینگ یا Scalp Trading رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این مفهوم به دست بیارین و شاید این سوال واسه شما هم پیش اومده باشه که اسکالپ تریدینگ چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که معاملات اسکالپینگ می تونه یکی از چالش برانگیزترین روش های ترید ارز دیجیتال باشه. این استراتژی نیاز به نظم و انضباط باورنکردنی و تمرکز بالایی داره. یه معامله گر یا تریدر اسکالپ تریدینگ می تونه به دنبال کسب درآمد از روش های مختلفی باشه. یه روش این هست که برای هر معامله مقدار هدف سود مشخصی داشته باشین. این هدف سود نسبت به ارز دیجیتال مورد نظر می تونه بازه ای بین 0.1 تا 0.25 درصد باشه.

مقاله پیشنهادی: کاربرد اندیکاتورها در استراتژی های معاملاتی

جالب اینجاست که بدونین اسکالپ تریدینگ یا Scalp Trading رو میشه سریع ترین روش معاملات محسوب کرد که هدف اون کسب سود در بازه زمانی چند دقیقه ای هست. به عبارت دیگه، در استراتژی اسکالپینگ معامله گر با خرید و فروش مختلف ارز دیجیتال در مدت زمان کم از نوسانات قیمتی جزئی بازار نیز استفاده کرده و سود به دست میاره. تحلیلگرانی که با استراتژی اسکالپ تحلیل های خودشون رو انجام میدن، روزانه عددی در حدود 10 تا 100 معامله انجام میدن. در این نوع معاملات تریدرها بازه زمانی کوتاه مدت رو انتخاب کرده و معاملات اون ها بین چند ثانیه تا چند دقیقه بیشتر طول نمی کشه و سود به دست میارن.

نکات کلیدی معاملات اسکالپینگ

نکات کلیدی معاملات اسکالپینگ

معامله گرانی که از استراتژی Scalping برای انجام معاملات خودشون استفاده می کنند، به دنبال کسب سود از حرکات کوچیک بازار هستن و برای این کار از همه لحظات روز استفاده می کنند. در این استراتژی هدف معامله گران به دست آوردن سودهایی کوچیک و جزئی هست. در زمان انجام معاملات اسکالپینگ باید به نکات مختلفی توجه داشته باشین. در ادامه برخی از نکات کلیدی معاملات اسکالپینگ رو بررسی می کنیم.

مقاله پیشنهادی: حد سود و حد ضرر چیست و چرا باید رعایت کنیم؟

•    یکی از نکات کلیدی معاملات اسکالپینگ این هست که اسکالپرها با استفاده از فعالیت مداوم بازار به دنبال سود بردن از حرکات کوچیک بازار هستن.
•    یکی دیگه از نکات کلیدی معاملات اسکالپینگ این هست که اسکالپرها می تونن با 3 اندیکاتور فنی که برای فرصت های کوتاه مدت تنظیم میشن، با چالش این دوره روبرو میشن.
•    شما می دونین که این شرایط زمانی فراهم میشه که با ضرر و با سرعت بیشتر از حد معمول در منحنی سود و زیان ضرر می کنین.

انواع اندیکاتورها برای اسکالپ تریدینگ

انواع اندیکاتورها برای اسکالپ تریدینگ

همونطور که گفتیم، معاملات اسکالپینگ می تونه یکی از چالش برانگیزترین روش های ترید ارز دیجیتال باشه. این استراتژی نیاز به نظم و انضباط باورنکردنی و تمرکز بالایی داره. یه معامله گر یا تریدر اسکالپ تریدینگ می تونه به دنبال کسب درآمد از روش های مختلفی باشه. یه روش این هست که برای هر معامله مقدار هدف سود مشخصی داشته باشین. اندیکاتورهای مختلفی وجود دارن که شما می تونین از اون ها در انجام معاملات اسکالپینگ بهره ببرین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله به معرفی بهترین اندیکاتورها برای اسکالپ تریدینگ بپردازیم.

•    اندیکاتور میانگین متحرک ساده(SMA)

یکی از بهترین اندیکاتورها برای اسکالپ تریدینگ، اندیکاتور میانگین متحرک یا SMA هست که شما می تونین با استفاده از این اندیکاتور به تجزیه و تحلیل بازار بپردازین. این اندیکاتور نوعی شاخص پایه ای هست و معامله گران زیادی در معاملات و تریدهای خودشون استفاده می کنند. معامله گران با استفاده از اندیکاتور SMA می تونن به میانگین قیمتی ارز دیجیتال مورد نظر خودشون در بازه زمانی مشخص شده دست پیدا کنند. علاوه بر این، اندیکاتور SMA به معامله گران کمک می کنه تا حرکات رو به بالا یا رو به پایین رو متوجه بشن و روند بازار رو پیش بینی کنند.

•    اندیکاتور میانگین متحرک نمایی(EMA)

یکی دیگه از بهترین اندیکاتورها برای اسکالپ تریدینگ، اندیکاتور میانگین متحرک نمایی یا EMA هست که معامله گران با استفاده از این اندیکاتور می تونن به داده های قیمتی جدید اهمیت بیشتری بدن. تفاوتی که این اندیکاتور با اندیکاتور میانگین متحرک ساده داره این هست که در اندیکاتور SMA همه داده های قیمت از اهمیت یکسانی برخوردار هستن، ولی در اندیکاتور EMA داده های قیمتی جدید مورد توجه قرار می گیرن.

•    اندیکاتور مکدی(MACD)

یکی دیگه از انواع اندیکاتورها برای اسکالپ تریدینگ، اندیکاتور مکدی یا MACD هست. جالب اینجاست که بدونین از اندیکاتور مکدی(MACD) برای شناسایی مومنتوم و به دست اوردن سود از روند صعودی یا نزولی یه ارز دیجیتال استفاده میشه. این اندیکاتور در اصل ارتباط بین دو مووینگ اوریج مختلف رو نشون میده و با استفاده از اون معامله گر می تونه بهترین نقاط خرید و فروش رمز ارزها رو شناسایی کنه.

•    اندیکاتور استوکاستیک(Stochastic)

اندیکاتور استوکاستیک یا Stochastic هم یکی دیگه از انواع اندیکاتورها برای اسکالپ تریدینگ هست که در این اندیکاتور حرکت ارز دیجیتال بر قیمت اون برتری داره. در اصل از مومنتوم برای شناسایی حرکات قیمتی قبل از رخداد استفاده میشه. به نظر اسکالپرها این اندیکاتور بهترین و کاربردی ترین اندیکاتور اسکالپ تریدینگ هست. چون زمان ورود و خروج معامله گران از ترید رو به صورت کاملا واضح مشخص می کنه.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله بهترین اندیکاتورها برای اسکالپ تریدینگ کدامند؟ اطلاعاتی در مورد استراتژی اسکالپ تریدینگ یا Scalp Trading به شما ارائه کنیم و به معرفی انواع اندیکاتورها برای اسکالپ تریدینگ بپردازیم و نکات کلیدی معاملات اسکالپینگ رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، اسکالپ تریدینگ یا Scalp Trading رو میشه سریع ترین روش معاملات محسوب کرد که هدف اون کسب سود در بازه زمانی چند دقیقه ای هست. به عبارت دیگه، در استراتژی اسکالپینگ معامله گر با خرید و فروش مختلف ارز دیجیتال در مدت زمان کم از نوسانات قیمتی جزئی بازار نیز استفاده کرده و سود به دست میاره.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد بهترین اندیکاتورها برای اسکالپ تریدینگ کدامند؟

در مورد بهترین اندیکاتورها برای اسکالپ تریدینگ کدامند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :7+69 = ?