میکسر ارز دیجیتال چیست؟ (معرفی 3 میکسر برتر بیت کوین)

  • 05:02 1403-02-16
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

ما سعی می کنیم در مقاله میکسر ارز دیجیتال چیست؟ اطلاعاتی در مورد میکسر ارز دیجیتال به شما ارائه کنیم و به معرفی بهترین میکسرهای ارز دیجیتال بپردازیم و عملکرد میکسرهای ارز دیجیتال رو مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین و بتونین با استفاده از این ابزار اطلاعات هویتی خودتون رو به صورت ناشناس و امن نگه دارین. بهتره بدونین یکی از دلایل محبوب شدن بلاک چین ها در سال های اخیر ناشناس بودن فرستنده و دریافت کننده ارز دیجیتال بود. وقتی که ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین تازه معرفی شده بودن، این تصور بین مردم وجود داشت که امکان پیگیری تراکنش ها در این بلاک چین هیچ وقت وجود نداره.

گسترش سریع ارزهای دیجیتال و توسعه زیرساخت های رمزنگاری و آسیب پذیری هایی مثل میکسر ارز دیجیتال منبع نگرانی برای سازمان های دولتی مسئول امنیت مالی بوده. خیلی از افراد از میکسر ارز دیجیتال استفاده می کنند تا تراکنش های خودشون رو با وجوه ترکیب کنند. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله میکسر ارز دیجیتال چیست؟ اطلاعاتی در مورد میکسر ارز دیجیتال به شما ارائه کنیم و به معرفی بهترین میکسرهای ارز دیجیتال بپردازیم و عملکرد میکسرهای ارز دیجیتال رو مورد بررسی قرار بدیم.

ممکن است برایتان مفید باشد: راه های حفظ امنیت ارزهای دیجیتال

میکسر ارز دیجیتال چیست؟

میکسر ارز دیجیتال چیست؟

اگه در بازار کریپتوکارنسی ها فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم میکسر ارز دیجیتال رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این مفهوم به دست بیارین و شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که میکسر ارز دیجیتال چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که میکسر ارز دیجیتال سرویسی هست که کاربران می تونن با استفاده از اون تراکنش های خودشون رو با تراکنش های سایر کاربران ترکیب کنند. این کار با هدف سخت یا غیرممکن کردن امکان پیگیری تراکنش ها و حفاظت از حریم خصوصی کاربران دو طرف هر تراکنش انجام میشه. این سرویس تراکنش ها رو بین آدرس های مختلف ترکیب می کنه و با این کار رهگیری تراکنش ها و پیدا کردن طرفین هر تراکنش سخت میشه.

مقاله پیشنهادی: شیلینگ Shilling در ارز دیجیتال چیست؟

جالب اینجاست که بدونین بیشتر کاربران از میکسرها استفاده می کنند تا تراکنش های ارز دیجیتال خودشون رو با ترکیب کردن وجوه ارزهای دیجیتال قابل شناسایی با مبالغ زیادی از سایر وجوه، خصوصی نگه دارن. این خدمات بیشتر برای ناشناس کردن نقل و انتقالات وجوه بین سرویس ها مورد استفاده قرار می گیره و نیازی به احراز هویت نداره. بنابراین، استفاده از میکسرهای ارز دیجیتال برای پولشویی یا مخفی کردن درآمد اهمیت زیادی داره. میکسرها و سایت های قمار انلاین شدیدترین مشکلات پولشویی رو دارن. چون بیشتر مواقع ارزهای دیجیتال کثیف رو پردازش می کنند و اقدام به پولشویی می کنند. به همین دلیل خیلی از صرافی ها استفاده از میکسر رو ممنوع کردن.

معرفی بهترین میکسرهای ارز دیجیتال

معرفی بهترین میکسرهای ارز دیجیتال

همونطور که گفتیم، میکسر ارز دیجیتال سرویسی هست که کاربران می تونن با استفاده از اون تراکنش های خودشون رو با تراکنش های سایر کاربران ترکیب کنند. این کار با هدف سخت یا غیرممکن کردن امکان پیگیری تراکنش ها و حفاظت از حریم خصوصی کاربران دو طرف هر تراکنش انجام میشه سرویس های زیادی با عنوان میکسر ارز دیجیتال فعالیت می کنند، ولی در بین اون ها بعضی هاشون معتبر نیستن و از اطلاعات کاربران سوء استفاده می کنند. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله به معرفی بهترین میکسرهای ارز دیجیتال بپردازیم.

•    پلتفرم تورنادوکش(Tornado Cash)

یکی از بهترین میکسرهای ارز دیجیتال، پلتفرم تورنادوکش یا Tornado Cash هست که روی شبکه اتریوم فعالیت می کنه. عملکرد این سرویس از طریق استخرهای میکسینگ انجام می گیره. تورنادو کش همه دارایی های افراد رو در بلاک چین اتریوم دریافت می کنه و اون ها رو به استخر میکسینگ خودش انتقال میده. کاربران برای انجام تراکنش های خودشون از اون استخر نقدینگی بر می دارن.

•    پلتفرم ChipMixer

یکی دیگه از بهترین میکسرهای ارز دیجیتال، پلتفرم ChipMixer هست که امنیت و حریم خصوصی زیادی رو به کاربران خودش فراهم می کنه. از مزایای این سرویس میشه به رایگان بودن اون و عدم نیاز به احراز هویت اشاره کرد. شما برای استفاده از این پلتفرم نیازی به پرداخت کارمزد ندارین و فقط از روی علاقه امکان پرداخت هزینه ای برای حمایت مالی از این سرویس رو دارین.

مقاله پیشنهادی: تست هاوی Howey Test در بازار ارز دیجیتال چیست؟

•    پلتفرم CriptoMixer

یکی دیگه از بهترین میکسرهای ارز دیجیتال، پلتفرم CriptoMixer هست که برای اولین بار در سال 2016 به وجود اومد و از همون ابتدا حدود دو هزار بیت کوین رو در استخر میکسینگ خودش قرار داد تا هویت تراکنش ها ناشناس باقی بمونه. این سرویس ادعا می کنه که به دلیل سطح امنیت بالای خودش تا الان هیچ وقت هک نشده. همچنین تا الان موفق شده تا تراکنش هایی با ارزش بیشتر از 2 میلیارد دلار رو انجام بده. برای اطلاع از اخرین قیمت بیت کوین و تحلیل های آن ارزسنج بهترین گزینه ای است که در اختیار دارید.

عملکرد میکسرهای ارز دیجیتال چگونه است؟

عملکرد میکسرهای ارز دیجیتال چگونه است؟

خیلی از میکسرهای ارز دیجیتال به روش یکسانی فعالیت می کنند. این سرویس ها بعد از ثبت درخواست کاربران، در مرحله اول مبلغ تراکنش رو به یه آدرس خاص ارسال می کنند. بعد از تکمیل این تراکنش جعلی، پلتفرم میکسر همون مقدار کوین رو به ادرس هدف کاربر می فرسته. بنابراین، نمیشه تشخیص داد کدوم تراکنش اصلی بوده و آدرس فرستنده و گیرنده اصلی کدومه. توجه داشته باشین که خود میکسرها هویت دارنده های آدرس های دو طرف تراکنش ها رو نمی شناسن. به این ترتیب همه چیز به صورت محرمانه و ناشناس بین گیرنده و فرستنده باقی می مونه.

برای استفاده از میکسرهای ارز دیجیتال باید حساب کاربری بسازین. ولی بعضی از این سرویس ها هیچ اطلاعات از کاربران نمی خوان و میشه به صورت ناشناس با اون ها کار کرد. با این وجود بیشتر میکسرها آدرس عمومی کیف پول شما رو لازم دارن. عملکرد میکسرهای ارزهای دیجیتال خیلی سادست. کار کردن با این پلتفرم ها اونقدر هم پیجده نیست و به مهارت خاصی نیاز نداره. در زمان کار با میکسرها شما با بستری شبیه به پلتفرم های انتقال وجه روبرو هستین که می تونین با استفاده از اون ها یه تراکنش برای ارسال دارایی به ادرس مقصد به وجود بیارین.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله میکسر ارز دیجیتال چیست؟ اطلاعاتی در مورد میکسر ارز دیجیتال به شما ارائه کنیم و به معرفی بهترین میکسرهای ارز دیجیتال بپردازیم و عملکرد میکسرهای ارز دیجیتال رو مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین. همونطور که گفتیم، بیشتر کاربران از میکسرها استفاده می کنند تا تراکنش های ارز دیجیتال خودشون رو با ترکیب کردن وجوه ارزهای دیجیتال قابل شناسایی با مبالغ زیادی از سایر وجوه، خصوصی نگه دارن. این خدمات بیشتر برای ناشناس کردن نقل و انتقالات وجوه بین سرویس ها مورد استفاده قرار می گیره و نیازی به احراز هویت نداره.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد میکسر ارز دیجیتال چیست؟ (معرفی 3 میکسر برتر بیت کوین)

در مورد میکسر ارز دیجیتال چیست؟ (معرفی 3 میکسر برتر بیت کوین) نظر دهید
سوال امنیتی :5+44 = ?