کیف پول کیپ کی(Keepkey) چیست؟

"بجای خواندن مقاله به آن گوش دهید"

پادکست صوتی "کیف پول کیپ کی(Keepkey) چیست؟"


  • 17:02 1403-02-05
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

کیف پول کیپ کی یا Keepkey؛ محلی امن برای ذخیره ارزهای دیجیتال! اگه به دنبال جایی برای نگهداری یا ذخیره ارزهای دیجیتال خودتون هستین، ممکنه تا الان کیف پول ارز دیجیتال زیادی رو در بازار پیدا کرده باشین، ولی شاید هنوز هم در مورد بهترین کیف پول تصمیم نهایی رو نگرفتین. کیف پول سخت افزاری کیپ کی یکی از ولت های شناخته شده در بازار هست که می تونین ازش استفاده کنین. ولی آیا این کیف خوب و قابل اعتماد کرد؟ کیف پول سخت افزاری کیپ کی چه ویژگی هایی داره؟ امنیت Keepkey چجوریه؟

والت های سخت افزاری فضای ذخیره سازی سرد ارز دیجیتال هستن. کیف پول سرد می تونه کلیدهای خصوصی شما رو در فضای آفلاین ذخیره کرده و امن نگه داره. فضای آنلاین جولانگاه هکرهایی هست که چشم طمع به دارایی های شما دوختن و توسعه دهنده های کیف پول های سرد که ولت های سخت افزاری هم نوعی از اون ها هستن، برای حل این مشکل چاره اندیشیدن. کیف پول کیپ کی هم نمونه ای از ولت های سخت افزاری هست. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله کیف پول کیپ کی چیست؟ اطلاعاتی در مورد کیف پول کیپ کی یا Keepkey به شما ارائه کنیم و به بررسی مزایا و معایب استفاده از کیف پول Keepkey بپردازیم و امنیت کیف پول کیپ کی رو مورد بررسی قرار بدیم.

کیف پول کیپ کی چیست؟

کیف پول کیپ کی چیست؟

اگه در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم کیف پول کیپ کی یا Keepkey رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این ولت به دست بیارین و شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که کیف پول کیپ کی چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که کیف پول کیپ کی یا Keepkey یکی از معروف ترین والت های سخت افزاری مالتی کوین هست که به عنوان یه والت HD امکان تولید و ذخیره تعداد نامحدودی کلید خصوصی رو میده. کلید خصوصی شکل مخصوصی از رمزنگاری شده که به شما امکان دسترسی به ارزهای دیجیتال رو میده. علاوه بر بیت کوین، کیپ کی امکان ذخیره و انتقال ارزهای دیجیتال مختلف رو فراهم کرده.

جالب اینجاست که بدونین کیف پول Keepkey یکی از گرون ترین کیف پول های سخت افزاری در فضای ارزهای دیجیتال با جلوه های برتر و محافظ آلومینیومی محکم هست. در ابتدا پروژه کیف پول کی کی فورک کیف پول ترزور بود. توسعه دهنده های اون به دنبال ایجاد یه کیف پول سخت افزاری با جلوه های برتر و صفحه نمایش بزرگتر بودن. این ولت از سال 2015 وجود داره و در سال 2017 توسط ShapeShift AG یه شرکت سوئیسی خریداری شد. ShapeShift AG پلتفرم آنلاین هست که به کاربران اجازه میده ارزهای دیجیتال خودشون رو به راحتی تبدیل کنند.

بیشتر بخوانید: کیف پول انجین (Enjin Wallet) چیست؟

مزایا و معایب استفاده از کیف پول Keepkey چیست؟

مزایا و معایب استفاده از کیف پول Keepkey

همونطور که گفتیم، کیف پول کیپ کی یکی از ولت های سخت افزاری برتر در بازار ارزهای دیجیتال هست که در سال 2015 میلادی توسط صرافی رمزارزی شیب شیفت عرضه شد. این کیف پول با یه طراحی زیبا و مدرن ارائه شده و استفاده از اون خیلی سادست. توجه داشته باشین که استفاده کردن از کیف پول کیپ کی مزایا و معایب زیادی به همراه داره. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی مزایا و معایب استفاده از کیف پول Keepkey بپردازیم تا با این موارد آشنا بشین.

مزایا

  • یکی از مزایای استفاده از کیف پول Keepkey این هست که این ولت جذاب، دارای طراحی حرفه ای، نمایشگر OLED هست که باعث شده تا استفاده از اون نسبت به محصولات و سایر کیف پول های سخت افزاری مشابه آسون تر باشه.
  • یکی دیگه از مزایای استفاده از کیف پول Keepkey این هست که سطح امنیتی بالایی داره که هک از راه دور یا نفوذ به اون رو غیرممکن می کنه. به این ترتیب، با خیال راحت می تونین رمزارزهای خودتون رو در این ولت ذخیره یا نگهداری کنین.
  • کیف پول کیپ کی یه صرافی داخلی داره که استفاده از کیف پول و تبدیل ارزهای دیجیتال رو برای کاربران و تریدرها آسون کرده.
  • به پیشروترین ارزهای دیجیتال دنیا دسترسی داره و شما می تونین با قیمتی مناسب این ولت رو تهیه کرده و ازش استفاده کنین.

معایب

  • یکی از معایب استفاده از کیف پول Keepkey این هست که وب والت نداره. یعنی کاربران باید برای استفاده از اپلیکیشن های اون نرم افزارهایی مثل اتریوم یا مالتی بیت رو نصب کنند.
  • یکی دیگه از معایب استفاده از کیف پول Keepkey این هست که ویژگی قفل شدن نداره. به این ترتیب، اگه یادتون بره که دستگاه به کامپیوتر متصل هست، ممکنه شخص دیگه ای بتونه به کیف پول یا ارزهای دیجیتال شما دسترسی پیدا کنه. چون به صورت خودکار قفل نمیشه.
  • سایز نسبتا بزرگ کیف پول کیپ کی باعث شده تا در مقایسه با کیف پول ترزور و لجر اقبلیت حمل کمتری داشته باشه که به راحتی در جیب جا میشه.
  • راه اندازی کیف پول کیپ کی نسبتا ساده هست، ولی به کاربران امکان ذخیره پیشرفته رو نمیده.

مقاله پیشنهادی: کیف پول کوین بیس (CoinBase) چیست؟

امنیت کیف پول کیپ کی چگونه است؟

امنیت کیف پول کیپ کی چگونه است؟

توجه داشته باشین که کیف پول Keepkey نوعی ولت با سطح امنیت بالا هست. دسترسی به سلسله مراتبی همراه با کلید 12 کلمه ای و امکان تهیه بک آپ باعث امنیت بیشتر اون شده. همچنین امکان بازیابی اطلاعات در این ولت وجود داره. کلیدهای عمومی و خصوصی با کمک عبارت 12 کلمه ای تولید میشن. به این معنی که وقتی کیف پول رو با استفاده از این کلید 12 کلمه ای بازیابی کنین همه ارزهای دیجیتال که داشتین، بازیابی میشن. مطمئنا به جز کد PIN که هر بار برای باز کردن قفل کیف پول استفاده می کنین، عبارت های اضافی دیگه هم دارین که دسترسی به وجوه کیف پول رو حتی زمانی که دزدیده میشه سخت می کنه.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله کیف پول کیپ کی چیست؟ اطلاعاتی در مورد کیف پول کیپ کی یا Keepkey به شما ارائه کنیم و به بررسی مزایا و معایب استفاده از کیف پول Keepkey بپردازیم و امنیت کیف پول کیپ کی رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، کیف پول کیپ کی یکی از معروف ترین والت های سخت افزاری مالتی کوین هست که به عنوان یه والت HD امکان تولید و ذخیره تعداد نامحدودی کلید خصوصی رو میده. کلید خصوصی شکل مخصوصی از رمزنگاری شده که به شما امکان دسترسی به ارزهای دیجیتال رو میده.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد کیف پول کیپ کی(Keepkey) چیست؟

در مورد کیف پول کیپ کی(Keepkey) چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :9+65 = ?