ویژگی های مهم کیف پول سیف پل(SafePal)

"بجای خواندن مقاله به آن گوش دهید"

پادکست صوتی "ویژگی های مهم کیف پول سیف پل(SafePal)"


  • 21:02 1403-02-13
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

ویژگی های مهم کیف پول سیف پل(SafePal)؛ آیا دوست دارین با مشخصات سیف پل آشنا بشین؟ اصلا می دونین کیف پول سیف پل چیست؟ به نظر شما سیف پل برای نگهداری کدوم رمزارزها مناسبه؟ کیف پول سیف پل چه ویژگی هایی داره؟ چجوری از سیف پل استفاده کنیم؟ سطح امنیت کیف پول سیف پل چجوریه؟ کیف پول SafePal چه مزایایی به دنبال داره؟ ما در دوره آموزش کیف پول سیف پل صفر تا صد این کیف پول رو به شما توضیح هم داده ایم.

در واقع یکی از پایه های اساسی ورود به دنیای ارزهای دیجیتال و فعالیت در این زمینه داشتن یه کیف پول دیجیتال هست. امنیت دارایی کاربران باید یکی از اولویت های اصلی محصولات و فعالیت های تجاری هست که خوشبختانه تیم توسعه دهنده کیف پول سیف پل در این زمینه به خوبی عمل کرده. شما می تونین به راحتی ارزهای دیجیتال خودتون رو در این ولت ذخیره و نگهداری کنین. این ولت ویژگی هایی زیادی داره که باعث شده منحصر به فرد بشه. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله ویژگی های مهم کیف پول سیف پل، اطلاعاتی در مورد کیف پول سیف پل یا SafePal به شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های کیف پول سیف پل بپردازیم و امنیت سیف پال رو مورد بررسی قرار بدیم.

کیف پول سیف پل چیست؟

کیف پول سیف پل چیست؟

اگه در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم کیف پول سیف پل یا Safepal رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این ولت به دست بیارین و شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که کیف پول سیف پل چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که کیف پول سیف پل نوعی ولت ارز دیجیتال وابسته به اکوسیستم بایننس هست. از اونجایی که کیف پول سیف پل هم به صورت اپلیکیشن و هم کیف پول سخت افزاری در دسترس هست، گزینه مناسب و امنی برای نگهداری ارزهای دیجیتال محسوب میشه.

جالب اینجاست که بدونین کیف پول سیف پل یا SafePal برای اولین بار در ماه ژانویه سال 2018 ارائه شد، برای ذخیره، نظارت، مدیریت، مبادله و همچنین معامله ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می گیره. این کیف پول هم مثل سایر ولت های دیجیتالی دارای توکن اختصاصی خودش هست که تحت نماد SFP در سال 2021 در بازار ارزهای دیجیتال عرضه شده. نکته قابل توجه این هست که کیف پول سیف پال توسط صرافی بزرگ بایننس پشتیبانی میشه. با توجه به اینکه کیف پول سیف پل خیلی از فعالیت های مربوط به نگهداری و معامله ارزهای دیجیتال رو پوشش میده، کاربران می تونن به صورت گسترده از اون بهره ببرن.

بیشتر بخوانید: نکات مهم ساخت کیف پول ارز دیجیتال

ویژگی های مهم کیف پول سیف پل کدامند؟

ویژگی های مهم کیف پول سیف پل کدامند؟

همونطور که گفتیم، کیف پول سیف پل به نوعی کیف پول نگهداری ارز دیجیتال گفته میشه که در دو نسخه نرم افزاری و سخت افزاری ارائه شده. این کیف پول که برای اولین بار در ماه ژانویه سال 2018 ارائه شد، برای ذخیره، نظارت، مدیریت و مبادله ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می گیره. این ولت ویژگی های زیادی داره که باعث میشه تا محبوبیت زیادی به دست بیاره. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی ویژگی های کیف پول سیف پل بپردازیم تا با این موارد آشنا بشین.

  • یکی از ویژگی های کیف پول سیف پل(SafePal) این هست که این والت به صورت همزمان کیف پول سخت افزاری و نرم افزاری ارائه میده.
  • کیف پول ارز دیجیتال سیف پل از طیف وسیعی از شبکه های بلاک جین و توکن ها پشتیبانی می کنه.
  • یکی دیگه از ویژگی های کیف پول سیف پل این هست که تیم توسعه قوی کیف پول بر روی بروزرسانی های مکرر و کاربردی تمرکز داره.
  • سیف پل بستری برای ترید در صرافی بایننس بدون احراز هویت و به صورت مستقیم از طریق کیف پول شخصی ارائه می کنه.
  • از اونجایی که کیف پول سیف پل از شبکه های بلاک چینی اتریوم، بیت کوین و بایننس پشتیبانی می کنه، دارنده های این والت می تونن در همون کیف پول، دارایی های بیت کوین خودشون رو به ارزهایی مثل اتریوم یا BNB تبدیل کنند.

امنیت کیف پول سیف پل چگونه است؟

امنیت کیف پول سیف پل چگونه است؟

کیف پول سیف پل نوعی ولت غیرحضانتی یا غیرکاستدی هست. این یعنی کلیدهای خصوصی دارایی های دیجیتال کاربر رو در مالکیت خودش نگه نمی داره و اون ها رو در قالب عبارت بازیابی به کاربر نشون میده. همونطور که می دونین، محافظت از کلیدهای خصوصی برای حفظ سرمایه و امنیت اون نکته قابل توجهی هست. بنابراین، استفاده از صفحه نگهدارنده کلیدهای خصوصی یکی از قوی ترین روش های حفظ عبارت خصوصی هست. این محصول توسط سیف پل به صورت اختصاصی ارائه میشه. گفته میشه که این صفحه فلزی در برابر آتیش و اسید کاملا مقاوم هست و از فولاد ضد زنگ ساخته شده که در بدترین شرایط آسیبی به کلمات کلیدی وارد نشه.

سیف پل کیف پولی هست که سطح امنیت در اون خیلی بالا هست، به این صورت که در این ولت از حسگر اثر انگشت برای ورود به حساب های کاربری استفاده میشه. علاوه بر این، این ولت دارای دو ویژگی بسیار مهم امنیتی هست، یکی متن باز بودن به این معنی که به کاربران این امکان رو میده از ایرادات فنی در اون باخبر بشن و اون رو برطرف کنند. دوم اینکه غیر امانی بودن به این معنی که در اون کلیدهای خصوصی به صورت کلمات بازیابی در اختیار کاربران قرار می گیره تا کنترل دارایی های دیجیتال خودشون رو در اختیار داشته باشن.

ویدیوی پیشنهادی: آموزش ساخت کیف پول سیف پل

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله ویژگی های مهم کیف پول سیف پل، اطلاعاتی در مورد کیف پول سیف پل یا SafePal به شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های کیف پول سیف پل بپردازیم و امنیت سیف پال رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، کیف پول سیف پل نوعی ولت ارز دیجیتال وابسته به اکوسیستم بایننس هست. از اونجایی که کیف پول سیف پل هم به صورت اپلیکیشن و هم کیف پول سخت افزاری در دسترس هست، گزینه مناسب و امنی برای نگهداری ارزهای دیجیتال محسوب میشه.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد ویژگی های مهم کیف پول سیف پل(SafePal)

در مورد ویژگی های مهم کیف پول سیف پل(SafePal) نظر دهید
سوال امنیتی :2+65 = ?