دست های الماسی در ارزهای دیجیتال چیست؟

"بجای خواندن مقاله به آن گوش دهید"

پادکست صوتی "دست های الماسی در ارزهای دیجیتال چیست؟"


  • 21:02 1403-02-10
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

دستان الماسی(Diamound Hands)؛ اصطلاح ایجاد شده از سوی سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال! با این اصطلاح آشنا هستین؟ اصلا می دونین دست های الماسی در ارزهای دیجیتال چیست؟ دلیل پیدایش این اصطلاح چی می تونه باشه؟ دستان الماسی در بازار ارزهای دیجیتال نشون دهنده چیه؟ چه زمانی میشه از دست های الماسی استفاده کرد؟ کاربردهای دستان الماسی در بازار کریپتو چیست؟ بزرگترین دست های الماسی بیت کوین کیست؟ چجوری در ارزهای دیجیتال دست های الماسی داشته باشیم؟

در بازارهای مالی مثل کریپتو، اصطلاح دست های الماسی برای سرمایه گذارانی استفاده میشه که موقعیت خودش رو در زمان نوسانات بازار حفظ می کنه و از فروش خودداری می کنه. سرمایه گذاران دست های الماسی برای مدت طولانی در یه وضعیت سرمایه گذاری قرار می گیرن و از کاهش ارزش دارایی های خودشون ترسی ندارن و یا تصمیمی برای فروش دارایی های دیجیتال یا سهام های خودشون در زمان افزایش قیمت برای رسیدن به سود سریع ندارن. به همین منظور ما سعی می کنیم در این مقاله از مباحث آموزش ارز دیجیتال قصد داریم اطلاعاتی در مورد دستان الماسی یا Diamound Hands به شما ارائه کنیم و به بررسی کاربرد دست های الماسی بپردازیم و نحوه داشتن دستان الماسی در بازار کریپتوکارنسی رو به شما یاد بدیم.

دستان الماسی چیست؟

دستان الماسی چیست؟

اگه در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم دستان الماسی یا Diamound Hands رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این مفهوم به دست بیارین و شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که دستان الماسی چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که دستان الماسی عبارتی هست که نشون دهنده تحمل ریسک بالا بوده و بیشتر توسط سرمایه گذاران در Reddit، توییتر و سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی مورد استفاده قرار می گیره. اگه شما هم دست الماسی دارین، به این معنی هست که شما از اون دسته از سرمایه گذارانی هستین که آستانه تحمل ریسک بالایی دارین و سرمایه و دارایی های دیجیتال خودتون رو در طول نوسانات قیمتی بزرگ نمی فروشین.

جالب اینجاست که بدونین دست های الماسی یه مفهوم ایجاد شده از سمت سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال هست که منظور از اون حفظ و نگهداری یه دارایی با وجود نوسانات و خطرات احتمالی هست. در اصل زمانی که یه دارایی در معرض خطر قرار می گیره، سرمایه گذار به جای فرار کردن از موقعیت پیش اومده ترجیح میده تا با دستان الماسی برای حفظ دارایی های خودش اقدام کنه. برای تصمیم گیری برای استفاده از دست های الماسی مشاوران مالی می تونن نقش موثرتری برای استفاده یا عدم استفاده از اون داشته باشن. چون بعضی وقت ها استفاده از Diamound Hands روش درستی برای موندن در بازار نیست.

بیشتر بخوانید: سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال و انواع آن

کاربرد دست های الماسی چیست؟

کاربرد دست های الماسی چیست؟

مفهوم دستان الماسی در ابتدا فقط مربوط به ارزهای دیجیتال بود، ولی در حال حاضر در زمینه ارزهای دیجیتالی که در بلند مدت ارزشمند هستن مثل سهام، زمین، توکن های NFT هم نقش دارن. برای سرمایه گذاری بر روی این دارایی ها سرمایه گذار باید همواره در حال تصمیم گیری باشه که دارایی رو ثابت نگه داره یا از کاهش قیمت برای افزایش دارایی خودش بهره ببره. Diamound Hands همیشه مفید نیستن، چون سرمایه گذاران باید در بعضی از موارد دارایی های خودشون رو بفروشن و به پول تبدیل کنند. به این دلیل که بعضی دارایی ها تا فروخته نشن، ارزشی تولید نمی کنند. البته این فروش نباید از روی ترس یا طمع صورت بگیره.

توجه داشته باشین که وجود یه استراتژی و پیدا کردن یه مشاور با ابزار تطبیق SmartAsset در تصمیم گیری برای زمان نگه داشتن و جمع کردن می تونه به سرمایه گذاران و تریدرها کمک کنه. مفهوم دستان الماسی در سال 2019 محبوبیت زیادی در بین فعالان بازارهای مالی به دست آورد. یعنی زمانی که استفاده از این اصطلاح بین مردم رایج شد. ایلان ماسک از جمله افرادی هست که از این اصطلاح به منظور حفظ بیت کوین های خودش در شرایط ریزشی و سخت استفاده کرد و از ضرر کردن خود جلوگیری کرد.

ویژگی های افراد دارای دستان الماسی چیست؟

ویژگی های افراد دارای دستان الماسی

اگه شما قرار هست که ویژگی افرادی رو بدونین که لقب دست های الماسی یا Diamound Hands دارن، بهتره که به بخش تحلیل و سرمایه گذاری مراجعه کنین. افرادی که در بازار ارزهای دیجیتال از اصطلاح دست های الماسی استفاده می کنند، ویژگی های زیادی دارن. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی ویژگی های افراد دارای دستان الماسی بپردازیم.

  • یکی از ویژگی های افراد دارای دستان الماسی این هست که تارگت اون ها بر اساس داده های فاندامنتالی و همچنین اقتصاد کلان هست.
  • پیش بینی شرایط بدی رو دارن.
  • یکی دیگه از ویژگی های افراد دارای دستان الماسی این هست که به اخبار خرد و سوخته توجهی نداره و همین موضوع باعث میشه تا در شرایط بدی قرار بگیرن.

چه زمانی می توان از دست های الماسی استفاده کرد؟

بیشتر تریدرها از دست های الماسی برای تضرر دارایی های خودشون استفاده می کنند. این به معنی نادیده گرفتن افت و نوسانات بازار و حفظ موقعیت خود هست. دست های الماسی در زمینه تحمل ریسک به این معنی هست که شما جهش های کوتاه مدت و نوسانات صعودی رو به نفع سودهای بلند مدت سرمایه گذاری نادیده می گیرین. برای خیلی از تریدرها ارزهای دیجیتال یه سرمایه گذاری در آینده ارزهای دیجیتال هست. خیلی از معامله گران فقط برای فروش بیت کوین، اتر یا خرید تتر و سایر رمزارزهای خودشون سرمایه گذاری نکردن. این دسته از افراد شخصا روی موفقیت ارزهای دیجیتال به عنوان یه ایده سرمایه گذاری کردن.

مقاله پیشنهادی: سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله دست های الماسی در ارزهای دیجیتال چیست؟ اطلاعاتی در مورد دستان الماسی یا Diamound Hands به شما ارائه کنیم و به بررسی کاربرد دست های الماسی بپردازیم و نحوه داشتن دستان الماسی در بازار کریپتوکارنسی رو به شما یاد بدیم. همونطور که گفتیم، زمانی که یه دارایی در معرض خطر قرار می گیره، سرمایه گذار به جای فرار کردن از موقعیت پیش اومده ترجیح میده تا با دستان الماسی برای حفظ دارایی های خودش اقدام کنه. ایلان ماسک یکی از افرادی هست که از دست های الماسی برای جلوگیری از ضرر استفاده کرد.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد دست های الماسی در ارزهای دیجیتال چیست؟

در مورد دست های الماسی در ارزهای دیجیتال چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :6+59 = ?