کیف پول کوینومی Coinomi چیست؟

  • 23:02 1403-02-14
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

کیف پول کوینومی(Coinomi)؛ بهترین کیف کیف پول نرم افزاری ارز دیجیتال! می دونین چرا بهترینه؟؟ چون ویژگی هایی داره که باعث شده خیلی از معامله گران و تریدرها رمز ارزهای خودشون رو در این ولت ذخیره کنند. اصلا می دونین کیف پول کوینومی کوینومی که میگن چیه و چه خصوصیاتی داره؟ برای اینکه بتونین پاسخی به سوالات خودتون پیدا کنین، جای درستی اومدین! شما با خوندن این مقاله متوجه میشین که کیف پول کوینومی نوعی ولت نرم افزاری ارز دیجیتال هست که می تونین رمز ارزهای خودتون رو با خیال راحت و آسوده در اون ذخیره و نگهداری کنین. این ولت از بیش از 500 ارز دیجیتال پشتیبانی می کنه.

پول های خودتون رو کجا نگهداری می کنین؟ کیف پول، حساب بانکی یا زیر بالشت خودتون؟ به هر حال جایی برای نگهداری اون ها دارین؛ ولی اگه یه بیت کوین که قیمتی بیش از 30 هزار دلار داره رو چجوری می خواهین نگهداری کنین؟ اینجاست که مفهوم انواع کیف پول های رمزنگاری شده مثل کوینومی اهمیت پیدا می کنه و می تونین رمز ارزهای خودتون رو در این ولت ها ذخیره و نگهداری کنین. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله کیف پول کوینومی چیست؟ اطلاعاتی در مورد کیف پول کوینومی یا Coinomi به شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های کیف پول کوینومی بپردازیم تا با این ولت آشنا بشین.

مقاله پیشنهادی: کیف پول ارز دیجیتال چیست؟

کیف پول کوینومی چیست؟

کیف پول کوینومی

اگه در بازار کریپتوکارنسی ها فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم کیف پول کوینومی یا Coinomi رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این ولت به دست بیارین و شاید این سوال واسه شما هم پیش اومده باشه که کیف پول کوینومی چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که کیف پول کوینومی یکی از انتخاب های محبوب کاربران برای ذخیره یا نگهداری ارزهای دیجیتال هست. به عبارت دیگه، کوینومی نوعی کیف پول برای دریافت، نگهداری و ارسال ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، الت کوین و توکن های دیجیتال هست که توسط متخصصین یه شرکت فعال در حوزه بلاک چین طراحی شده و مرکز اون در لندن هست. شما می تونین رمز ارزهای خودتون رو در این ولت نرم افزاری رمزنگاری شده نگهداری و ذخیره کنین.

ویدیوی پیشنهادی: آموزش ساخت کیف پول کوینومی در موبایل

جالب اینجاست که بدونین کیف پول نرم افزاری کوینومی از سال 2014 ایجاد شده و تیمی از توسعه دهنده ها و متخصصین فین تک مسئول پشتیبانی و توسعه اون هستن. مهم ترین مزیت این کیف پول این هست که کنترل کامل ارز دیجیتالتون رو با Seed و Pin به شما میده. همچنین کوینومی نوعی کیف پول رمزنگاری شده هست که می تونه بیش از 500 ارز دیجیتال رو در خودش ذخیره کنه و روی سیستم عامل های مختلفی پشتیبانی میشه. این کیف پول تمرکز اصلی خودش رو بر حفظ حریم شخصی کاربران گذاشته و با وجود شکست جزئی در سال 2019 همچنان یکی از امن ترین کیف پول های بازار هست.

ویژگی های کیف پول کوینومی

ویژگی های کیف پول کوینومی

همونطور که گفتیم، کوینومی نوعی کیف پول گرم برای نگهداری ارزهای دیجیتال هست که در سال 2014 شروع به فعالیت کرد. این کیف پول امکان دریافت و ارسال بیش از 125 کوین و بیش از 1770 توکن ارز دیجیتال رو برای کاربران بازار فراهم می کنه. کیف پول کوینومی نسخه موبایل و نسخه دسکتاپ داشته و فارغ از یه مشکل امنیتی که در سال 2019 برای این کیف پول ایجاد و رفع شد، معمولا در بین کاربران به عنوان یه ولت امن شناخته میشه. این کیف پول ویژگی های زیادی داره. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی ویژگی های کیف پول کوینومی بپردازیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین.

مقاله پیشنهادی: آموزش بازیابی کیف پول کوینومی

•    ناشناس بودن تراکنش

یکی از ویژگی های کیف پول کوینومی، ناشناس بودن آدرس کیف پول و تراکنش هاست. کوینومی از مکانیسم احراز هویت استفاده نمی کنه. در این کیف پول مشخصات، آدرس IP و اطلاعات کاربر مخفی شده و چندین آدرس گمراه کننده در اون ایجاد میشه. این ویژگی برای کاربرانی که به دنبال حفظ حریم خصوصی خودشون هستن از اهمیت زیادی برخوردار هست. بنابراین، شما می تونین بدون اینکه شناسایی بشین، تراکنش های خودتون رو در کیف پول رمزنگاری شده کوینومی انجام بدین و رمز ارزهای خودتون رو در اون ذخیره کنین.

•    کاربرپسند بودن

یکی دیگه از ویژگی های کیف پول کوینومی، کاربرپسند بودن این ولت هست. درک این رابط کاربری حتی برای افرادی که با ارز دیجیتال به تازگی آشنا شدن، اسون هست. گزینه ها به وضوح قابل مشاهده هستن و همه چیز حداکثر فقط با چند ضربه یا کلیک انجام میشه. این سهولت استفاده به ارزهای رمزپایه کمک می کنه تا مورد استقبال افراد بیشتری قرار بگیرن که نمی خوان با پیچیدگی های فناوری اذیت بشن.

•    امنیت بالا

یکی دیگه از ویژگی های کیف پول کوینومی که باعث میشه تا مورد استقبال معامله گران و سرمایه گذاران زیادی قرار بگیره این هست که سطح امنیت بالایی داره. کوینومی با رمزنگاری کلید خصوصی از دزدیده شدن اون جلوگیری می کنه. کلید خصوصی هر کاربر فقط روی دستگاه اون وجود داره و هیچ وقت به سرور یا جای دیگه ای منتقل نمیشه. بنابراین، تا زمانی که خود کاربر اشتباهی انجام نده و از پین یا Seed محافظت کنه، ارزهای دیجیتال اون روی کیف پول کوینومی به صورت امن باقی می مونن.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله کیف پول کوینومی چیست؟ اطلاعاتی در مورد کیف پول کوینومی یا Coinomi به شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های کیف پول کوینومی بپردازیم تا با این ولت آشنا بشین. همونطور که گفتیم، کیف پول کوینومی یکی از انتخاب های محبوب کاربران برای ذخیره یا نگهداری ارزهای دیجیتال هست. به عبارت دیگه، کوینومی نوعی کیف پول برای دریافت، نگهداری و ارسال ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، الت کوین و توکن های دیجیتال هست که ویژگی های زیادی داره.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد کیف پول کوینومی Coinomi چیست؟

در مورد کیف پول کوینومی Coinomi چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :9+67 = ?