توکن های NFT خود را چگونه و در چه پلتفرم هایی تبلیغ کنیم؟ (معرفی 6 سایت برتر تبلیغ NFT)

"بجای خواندن مقاله به آن گوش دهید"

پادکست صوتی "توکن های NFT خود را چگونه و در چه پلتفرم هایی تبلیغ کنیم؟ (معرفی 6 سایت برتر تبلیغ NFT)"


  • 00:02 1403-02-05
  • زمان مطالعه: 15 دقیقه

در این مقاله قصد داریم به معرفی 6 سایت برتر تبلیغ NFT بپردازیم. شاید شما هم از سر کنجکاوی تصمیم گرفته باشید که برای خودتون یک اثر هنری NFT خلق کنید و اون رو بفروشید. با مبالغ میلیونی که برای خرید بعضی از ان اف تی ها پرداخت میشه، کیه که به فکر ساختن و فروش این توکن های غیر قابل تعویض نیوفتاده باشه. مقاله NFT چیست؟ صفر تا صد توکن های غیر قابل تعوض رو به شما یاد خواهد داد و توصیه میکنیم در کنار این مقاله اون رو هم مطالعه نمایید.

اما بهتره بدونید که ساختن یک NFT زیاد هم سخت نیست، بلکه قسمت سخت کار به فروش رسوندن ان اف تی تون و پیدا کردن مشتری برای اونه. با وبسایت های ساخت توکن های غیر مثلی که وجود داره، شما میتونید به راحتی یک اثر NFT خلق بکنید. اما موقع فروختنش ممکنه که هرگز نتونید توکن غیر قابل معاوضه ای که ساختید رو به فروش برسونید. 

به همین دلیل مباحثی مثل تبلیغات و استراتژی های بازاریابی در زمینه NFT ها یک مبحث تخصصی و کاربردی هست که اگه دوست نداشته باشید یادشون بگیرید و ازشون استفاده کنید، بهتره که از همین حالا بیخیال بشید و الکی وقتتون رو برای ساختن ان اف تی خاصی هدر ندید؛ چون که در آخر میمونه رو دستتون، بدون این که حتی یه مشتری هم براش پیدا بشه. 

حالا ممکنه واستون این سوال پیش بیاد که اگه واقعا داستان از این قراره، چیکار باید بکنیم و توکن های NFT خود را چگونه و در چه پلتفرم هایی تبلیغ کنیم؟! اگه که بتونید برای این سوال جواب های خوبی پیدا بکنید، قطعا درآمد خوبی رو هم میتونید که از طریق فروش توکن های غیر قابل معاوضه ای که میسازید کسب کنید. 

ما توی این مقاله قصد داریم که به این سوال مهم پاسخ بدیم و روش هایی رو براتون معرفی کنیم که از طریق اون ها بتونید برای ان اف تی های خودتون مشتری پیدا بکنید. مشتری هایی که تبدیل به خریدارای واقعی میشن و برای داشتن ان اف تی های شما پول پرداخت میکنن. 

اول از همه راجعبه اهمیت بازاریابی براتون مطالبی رو ارائه خواهیم کرد، بعدش در مورد بهترین سایت هایی که میتونید ان اف تی خودتون رو توی ان ها تبلیغ کنید، یه سری مطالب مهم رو بیان میکنیم و در آخر هم روش هایی رو براتون شرح میدیم که میتونید از طریق به کار بردن این روش ها، تعداد بازدید NFT هاتون رو توی فضای مجازی افزایش بدید و برای خودتون مشتری جذب کنید. اگر که به مبحث فروش ان اف تی و انواع روش های تبلیغ و فروش این توکن های غیر مثلی پول ساز علاقمند هستید، این مقاله رو از دست ندید و تا آخر همراه ما باشید. 

ضرورت بازاریابی و تبلیغ برای NFT ها 

ضرورت بازاریابی و تبلیغ برای NFT ها 

توی قسمت مقدمه در مورد ضرورت تبلیغ و بازاریابی به صورت جزئی اشاره کردیم. برای این که بدونید توکن های NFT خود را چگونه و در چه پلتفرم هایی تبلیغ کنید، اول از همه باید در مورد ضرورت انجام تبلیغات و به کارگیری روش های فروش این توکن های غیر مثلی مطالبی رو بدونید، تا به اهمیت این قضیه بیشتر واقف بشید. دونستن و یادگیری در مورد این موضوع به قدری حیاتیه که حتی از نحوه ساختن NFT ها هم مهم تر هست. 

با رشد کردن ارزش قیمت NFT ها میزان عرضه اون ها هم روز به روز داره بیشتر میشه، و این کار فروختن اون ها رو خیلی سخت میکنه؛ به همین دلیل تبلیغات و بازار یابی درست یکی از رکن های اصلی برای فروش ان اف تی هاست. 

همچنین به دلیل نفوذ کلاهبردار ها در این بازار و فضای بی اعتمادی که وجود داره، اشخاص نا شناسی که فن بیس (Fan Base) بالایی ندارن و توی فضای مجازی مطرح نیستن، شانسشون برای این که بتونن توکن های غیر قابل معاوضه خودشون رو با قیمت خوبی بفروشن چیزی در حدود صفر در صد هست. مگر این که تبلیغات گسترده ای برای اثر NFT شون انجام بدن و یا از یه استراتژی فروش خاص و موفق پیروی بکنن. 

در واقع فضای NFT ها روز به روز داره به سمتی میره که در اون رقابت بین سازنده ها و فروشنده های این توکن های غیر مثلی بیشتر و بیشتر میشه و در آخر این داستان، برنده ها کسایی هستن که یا پول بیشتری دارن و یا طرفداران زیادی رو توی دنیای مجازی برای خودشون به دست آوردن. در این بین بعضی افراد خلاق هم وجود دارن که با نوآوری هاشون روش های جدید و نوینی رو ابداع میکنن، خلاقیت این افراد بهشون کمک میکنه بتونن با صاحبان سرمایه و اشخاص معروف رقابت بکنن و حتی در ارقام و میزان فروش آثارشون از اون ها هم پیشی بگیرن.

مهم ترین ابزاری که این اشخاص خلاق برای پیشبردن کارشون و ایجاد مزیت رقابتی استفاده میکنن توی دو کلمه خلاصه میشه، تبلیغت و بازاریابی. به همین دلیل هست که ما روی اهمیت بازاریابی و تبلیغات تا این حد تاکید داریم، چون که در حال حاضر با توجه به این فضای به شدت رقابتی که اکثر افراد رو نا امید کرده؛ انجام دادن شیوه های خلاقانه تبلیغات و بازاریابی تنها دریچه امید میتونه برای افرادی باشه که واقعا علاقمند هستند تا در این ضمینه به صورت جدی فعالیت بکنن و بتونن که درآمد کسب کنن. 

مقاله پیشنهادی: 8 روش کلاهبرداری درNFT و جلوگیری از آن 

بهترین سایت های تبلیغ NFT

بهترین سایت های تبلیغ NFT 

اگر که قصد دارید توکن های ان اف تی خودتون رو بدون هزینه کردن برای تبلیغات به فروش برسونید، و یا با هزینه یک مبلغ خیلی پایین و جزئی کاری کنید که اثرهای NFT شما در فضای مجازی بازدیدش بالا بره و براش خریدار پیدا بشه، استفاده از وبسایت ها و پلتفرم هایی که خدمات فروش برای کاربرهای خودشون ارائه میکنن، میتونه که یک گزینه عالی و ایده آل باشه. 

مشکل اصلی برای این که بدونید توکن های NFT خود را چگونه و در چه پلتفرم هایی تبلیغ کنید، اینجاست که انتخاب از بین این همه سایت و پلتفرمی که خدمات خرید و فروش رو برای کاربرهای خودشون ارائه میکنن واقعا میتونه سخت و سردرگم کننده باشه، مخصوصا به این خاطر که امنیت بعضی از این سایت ها واقعا پایینه و بعضی دیگشون هم اگه ندونسته واردشون بشید، ممکنه که یک پروژه کلاه برداری یا اسکم باشن و به جای فروش NFT شما، توکن غیر مثلی تون رو به سرقت ببرن. 

به همین دلیل تصمیم گرفتیم توی این قسمت، وبسایت ها و پلتفرم هایی رو که توی این زمینه خیلی معروف هستند و تعداد کاربرهای بالایی رو دارن براتون معرفی بکنیم، تا شما هم بتونید NFT های خودتون رو با اشتراک گذاشتن توی این سایت ها با مبالغ خوبی به فروش برسونید. به طور خلاصه برای این که بدونید توکن های NFT خود را چگونه و در چه پلتفرم هایی تبلیغ کنید، باید با سایت ها و پلتفرم های پرکاربرد آشنایی کاملی پیدا بکنید و برای یک بار هم که شده سعی کنید هرکدوم از اون ها رو امتحان کنید. میتونین مقاله 8 عامل تعیین کننده ارزش  NFT ها رو هم مطالعه کنین و بهتر با این حوزه آشنایی پیدا کنین.

•    سایت ان اف تی کلندر (NFT Calendar) 

این سایت یکی از بهترین ارائه کننده های خدمات ان اف تی برای فروشنده ها و خریداران توکن های دیجیتال غیر قابل معاوضه هست. شما توی این وبسایت میتونید که توکن های NFT خودتون رو به صورت رایگان منتشر کنید. با انتشار توکن های غیر قابل معاوضه ای که ساختید، این توکن ها شروع میکنن به بازدید خوردن و اگه کسی از اثر شما خوشش بیاد اون رو خواهد خرید. 

بهترین مزیت سایت ان اف تی کلندر این هست که علاوه بر رایگان بودن برای این که از ورود کلاهبردار ها و اسکمرها به سیستمش جلوگیری کنه، همه آثار رو قبل از انتشار بررسی میکنه تا یه وقت سرقت شده، جعلی یا مشکل ساز نباشن؛ به همین دلیل ان اف تی کلندر امنیت بالایی نسبت به سایت های مشابه خودش داره و متونید که با خیال راحت به این سایت اعتماد بکنید و ازش استفاده کنید. 

•    وبسایت راریبل Rarible 

این وبسایت خرید و فروش توکن های NFT به خاطر کاربرهای بالایی که داره معروف هست. محیط کاربری ساده این سایت جذابیت اون رو دو چندان کرده. اگر که دوست دارید ان اف تی های شما بعد از منتشر شدن بازدید بالایی بخورن، پیشنهاد میکنیم که این وبسایت خوب رو هم در بین گزینه های انتخابی خودتون قرار بدید و آثارتون رو در اون منتشر بکنید. 

وبسایت راریبل Rarible

•    سایت نیفتی ورلد (Nifty World) 

سایت نیفتی ورلد یه سایت تخصصی دیگه برای عرضه و فروش توکن های NFT هست. این وبسایت یکی از حرفه ای ترین سایت های پلتفرمی هست که در این زمینه وجود داره و ان اف تی های اون به قدری مختلف و متعدد هستند که برای پیدا کردن توکن دیجیتال های مورد علاقه تون میتونید با دادن موضوع و یا جستوجو در قسمت کتگوری هایی که بهشون علاقمند هستید، توکن های NFT مورد علاقه خودتون رو پیدا کنید. 

نحوه انتشار آثار ان اف تی توی این وبسایت پلتفرمی به این شکل هست که شما بعد از ثبتنام کردن باید اطلاعاتی که مربوط پروژه توکن های NFT تون هست رو براشون بفرستید. بعد از بررسی ان اف تی شما و شبکه بلاکچینی که توکنتون در بستر اون فعاله، امنیتش تایید میشه و در صورت نداشتن مشکل هویتی و امنیتی شما میتونید که آثار خودتون رو برای فروش توی این سایت عرضه کنید. 

•    سایت اوپن سی (Open Sea)

سایت اوپن سی هم یکی از وبسایت های پلتفرمی هست که با تنوع آثاری که داره در بین علاقمندان به خرید و فروش ان اف تی شناخته شده هست. بعضی ها عقیده دارند که بیشترین تعداد توکن های NFT توی این سایت برای فروش گذاشته میشه. برای این که متوجه بشید گستردگی اوپن سی در چه حدی هست، فقط باید خودتون بهش سر بزنید و محیطش رو بررسی کنید. ویدیوی آموزش کار با پلتفرم OpenSea صفر تا صد این پلتفرم رو به شما یاد خواهد داد.

•    پلتفرم نیفتی گیت وی (Nifty Gateway) 

اگر توکن های NFT دارید که فکر میکنید ارزش هنری بالایی دارند، به هیچ وجه از سایت نیفتی گیت وی غافل نشید. این وبسات پلتفرمی یک سایت عالی برای انتشار آثار هنری و کلکسیونی به صورت توکن های غیر قابل معاوضه هست. مزیت اصلی این پلتفرم در این هست که اکثر هنرمندان برجسته با این وبسایت کار میکنن و آثارشون رو توی این پلتفرم به فروشن میگذارن. 

نحوه ارسال آثار ان اف تی به این سایت برای فروش به این شکل هست که شما باید اول به سایت نیفتی گیت وی برای فروشن توکن های NFT خودتون پیام بفرستید، بعد ازتون خواسته میشه مشخصات خودتون و ان اف تی رو که قصد دارید به فروش برسونید براشون بفرستید؛ اگه که کارشناسان این سایت به ان نتیجه رسیدن که ان اف تی شما اثر ارزشمندی هست اون رو در کنار آثار کلکسیونیشون منتشر میکنن و بعد از فروش رفتن NFT، پولتون رو مستقیما به حسابتون واریز میکنن. 

•    سایت ان اف تی ایونینگ (NFT Evening) 

یکی دیگه از بهترین وبسات های پلتفرمی که میتونیم بهش اشاره بکنیم وبسایت ان اف تی ایونینگ هست. محیط کاربری این سایت عالی طراحی شده و همچنین امکاناتی مثل انالیز ان اف تی و تنوع مشتری ها و انواع مختلف ابزار تحلیلی و کاربردی دیگه ای توی این پلتفرم وجود داره، که میتونید ازشون برای انتشار آثارتون توی بهترین زمان ممکن و افزایش بازدید توکن های NFT تون استفاده بکنید. 

این پلتفرم علاوه بر محیط کاربری عالی که داره، بخش اخبارش جدید ترین خبر های مربوط به ان اف تی ها رو قبل از هر وبسایت دیگه ای منتشر میکنه و معمولا در مورد تحلیل NFT های مختلف و اخبار مربوط به فناوری بلاکچین و متاورس که مربوط به توکن های غیر مثلی هستند، همیشه خبر های دست اولی رو منتشر میکنه. 

سایت ان اف تی ایونینگ (NFT Evening) 

چند روش برای تبلیغ NFT ها 

اکثر سایت هایی که اجازه میدن تا توکن های NFT خودتون رو توی اون ها به صورت رایگان منتشر کنید، معمولا برای این که بازدیدهاتون از حد معمولی بالاتر بره برای تبلیغ اثرتون پول درخواست میکنند. با توجه به افزایش نرخ دلار پرداختن هزینه تبلیغات برای این سایت ها معمولا با هزینه های بالایی همراه هست. به همین دلیل علاوه بر استفاده از وبسایت های مختلف برای فروش ان اف تی خودتون، باید روش های فروش، تبلیغ و بازاریابی رو هم یاد بگیرید تا با هزینه کمتری بتونید بازدید آثارتون رو بالا ببرید. 

در واقع برای این که بدونید توکن های NFT خود را چگونه و در چه پلتفرم هایی تبلیغ کنید، علاوه بر آشنایی با سایت ها و پلتفرم های متنوع باید با روش های مختلف انجام بازاریابی و تبلیغات هم آشنا باشید. توی این قسمت در مورد روش ها و تکنیک های فروشی که معمولا در بین عرضه کننده توکن های NFT رایج هست، مطالبی رو براتون توضیح میدیم. قطعا اگه این روش ها رو به دقت بخونید و به صورت اصولی اجراشون کنید، مطمئن باشید که توی افزایش بازدید آثار شما به طور فوق العاده ای میتونن که تاثیرگذار باشن. 

1.    استفاده کردن از اینستاگرام 

حتما شما هم این خبر رو شنیدید که اینستاگرام داره روی نسخه ای کار میکنه که بتونه امکانی رو برای کاربرهاش به وجود بیاره تا بتونن NFT خرید و فروش بکنن. شاید شنیدن این خبر براتون کمی عجیب و دور از ذهن به نظر برسه، ولی اگه بدونید که همین الان چقدر توکن های NFT برای فروش توی اینستاگرام تبلیغ میشن؛ این خبر دیگه زیاد عجیب و دور از ذهن یه نظر نمیرسه. 

یکی از بهترین شبکه های اجتماعی که بیشترین کاربرهای فعال رو از سرار جهان داره پلتفرم اینستاگرامه، شما با استفاده کردن از این شبکه اجتماعی میتونید که توکن های NFT خودتون رو به شیوه ها مختلفی تبلیغ بکنید. بعضی پیج ها در زمینه ان اف تی توی اینستاگرام فعال هستند، که از طریق تماس گرفتن با ادمین این پیج ها میتونید ازشون درخواست کنید تا توکن ها NFT شما رو هم توی صفحه شون تبلیغ بکنند.

شما همچنین میتونید با تبلیغ کردن توکن های غیر قابل معاوضه ای که ساختید توی پیج خودتون و استفاده از هشتگ های مناسب، امکانی رو به وجود بیارید تا آثارتون برای کاربرهای مختلف نمایش داده بشه. هرچقدر که قادر باشید از این طریق بازدید های خودتون رو افزایش بدید، به همون اندازه شانستون برای این که NFT تون به فروش بره بیشتر خواهد شد. 

2.    ورود به شبکه اجتماعی توییتر 

شبکه اجتماعی توییتر برای افزایش بازدید و تبلیغ توکن های NFT این روز ها حتی از اینستاگرام هم معروف تر شده. به دلیل این که توییتر هم توسط سیستم عامل کامپیوتر و هم توسط گوشی های هوشمند به صورت انبوه توسط کاربران مختلف استفاده میشه، یک محیط جذاب دیگه برای کسایی هست که دوست دارن تا توکن های غیر قابل معاوضه ای که خلق کردن، توی دنیای اینترنت بیشتر بازدید بخوره. امکانات بصری که توی توییتر وجود داره به این جذابیت افزوده، به طوری که اکثر کسایی که در زمینه NFT فعالیت میکنن توی توییتر هم حضور دارن. 

یکی از مهم ترین ابزاری که توی توییتر در دسترس کاربران هست و تونسته به افزایش فروش توکن های NFT کمک بکنه، قابلیت پیوند دهی و اشتراک گذاری پست های مختلف باهمدیگه هست. فروشنده های آثار ان اف تی از این طریق همگی تونستن که به هم متصل بشن و شبکه بزرگی رو به وجود بیارن که باعث میشه با انتشار آثارشون توی این شبکه، بازدید هاشون به طور غیر قابل تصوری افزایش پیدا بکنه. 

ورود به شبکه اجتماعی توییتر 

3.    استفاده از ردیت (REDDIT) 

سایت ردیت یکی از بزرگ ترین پلتفرم های انتشار محتوا در جهان هست. اگه در مورد مسائل و موضوعات مختلف توی گوگل جستوجو کرده باشید، حتما تا حالا با این سایت مواجه شدید که برای هر سوال جواب های متعددی در اون مطرح شده. 

گزارشات نشون میده که هشت میلیون کاربر فعال توی این سایت فعالیت دارن که فقط در زمینه فروش توکن های NFT و انواع مختلف کریپتوکارنسی ها فعال هستند. تعداد کلی کاربران فعال این سایت هم حدودا 60 میلیون کاربر فعال گزارش شده. با این ظرفیت عظیمی که توی این پلتفرم انتشار محتوا وجود داره، حتما لازمه برای یک بار هم که شده حتی به صورت آزمایشی، این سایت رو امتحان بکنید و ببینید که چه بازخوردی دریافت میکنید. قطعا استفاده از این سایت بینظیر میتونه که براتون خیلی کمک کننده باشه، همونطور که برای بقیه فروشنده های NFT بوده. 

4.    ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) 

یک راه حل خلاقانه دیگه که میتونه باعث بشه سیل عظیمی از بازدید ها به سمت توکن های NFT شما سرازیر بشه استفاده از ایمیل مارکتینگ هست. بعضی از وبسایت های مرتبط با ان اف تی که میلیون ها کاربر فعال توی خودشون دارند، ماهانه با استفاده از ارسال ایمیل به کاربرهای خودشون NFT های تاپ رو معرفی میکنند. 

اگر که احساس میکنید اثر هنری شما هم ارزش بالایی داره، میتونید که از این وبسایت ها درخواست کنید تا اثر ان اف تی شما رو هم در بین ایمیل هاشون برای کاربرها ارسال بکنند. درسته که این شیوه از تبلیغات نسبت به روش های دیگه کمی هزینه بر هست، اما باعث میشه که احتمال فروش ان اف تی شما 50 تا 60 درصد افزایش پیدا بکنه. 

کلسیونر های حرفه ای و افرادی که به دنبال پیدا کردن ان اف تی های ارزشمند هستند، معمولا توی خبرنامه این سایت ها عضو میشن و NFT هایی رو که براشون ارسال میشه رو به صورت دقیقی بررسی میکنند. در صورتی که ببینن واقعا یک اثر ارزشمند هست در خرید اون درنگ نمیکنن. ایمیل مارکتینگ، یک استراتژی بازاریابی پرکاربرد در دنیای دیجیتاله و امتحان خودش رو پس داده؛ حتی برای کسب تجربه شخصی هم که شده بهتره یک بار اون رو امتحان کنید. 

5.    استفاده از دیسکورد (Discord) 

پلتفرم دیسکورد یکی از شبکه هایی هست که تعداد زیادی از کاربرهای اون در زمینه توکن های NFT فعال هستند. شما بعد از ثبتنام توی اپلیکیشن، به راحتی میتونید سرورهایی رو که مرتبط با خرید و فروش توکن های ان اف تی هستن پیدا کنید و با انتشار آثارتون توی این سرورها بازدیدهاتون رو بالا ببرید. 

به دلیل این که حجم زیادی از آثار NFT به این شکل توی سرورهای مختلف دیسکورد تبلیغ میشه، خریداران و کولکسیونر های حرفه ای هم به تعداد زیادی توی این شبکه محبوب فعالیت دارند. محیط دیسکورد جوری هستش که باعث تعامل کاربران مختلف و صمیمی شدنشون باهم دیگه میشه و علاوه بر افزایش بازدید آثارتون، میتونید از این محیط به عنوان فرصتی برای شبکه سازی بین افراد مختلف استفاده بکنید. 

 استفاده از دیسکورد (Discord) 

چند استراتژی کاربردی و خلاقانه در تبلیغ NFT ها

فضای رقابتی این روزها برای فروش توکن های ان اف تی به قدری سخت شده که ممکنه با عملی کردن همه روش هایی که براتون توضیح دادیم، باز هم نتونید توکن های غیر قابل معوضه ای که ساختید رو با قیمت خوبی به فروش برسونید. در این جور شرایط باید همیشه به فکر ابداع راه های جدید تری باشید که قبلا امتحان نشده و روش های خلاقانه ای که به ذهنتون میاد رو سعی کنید امتحان کنید. اگه فقط یکی از روش های ابداعیتون جواب بده، مزیت رقابتی برای شما به وجود میاره که میتونید سود های خیلی خوبی نسبت به دیگران بدست بیارید. 

اگه هنوز نتونستید به این جواب برسید که توکن های NFT خود را چگونه و در چه پلتفرم هایی تبلیغ کنید، در اینجا چند تا از روش های نوآورانه ای رو که به کار رفته و افراد مختلفی تونستن از طریق اون ها جواب بگیرن براتون معرفی میکنیم تا با اون ها هم اشنا بشید. شاید این روش ها بتونن بهتون کمک کنن که راه حل های جدید تری به ذهن شما برسه و حتی بتونید روش شخصی خودتون رو کشف کنید. در کل ممکنه که با عملی کردن هرکدوم از این راه های خلاقانه ای که در این قسمت براتون توضیح میدیم، شما هم موفق به فروش توکن های NFT خودتون بشید و این بار جواب بگیرید. 

•    استفاده از سلبریتی ها 

یکی از جدید ترین روش هایی که برای فروش آثار ان اف تی به کار میره این روش هستش که با درصد خیلی بالایی جواب میده. شما میتونید با پرداخت مبلغی، از یک اینفلوئنسر و یا سلبریتی درخواست کنید که ان اف تی شما رو در صفحه اش تبلیغ بکنه، بعد از انجام تبلیغ شاهد خواهید بود که چه پیشنهادات نجومی و عجیب و غریبی با مبالغی که حتی نمیتونید باور کنید به سمت NFT شما سرازیر میشه. 
 
•    کشف کردن پلتفرم ها و شبکه های اجتماعی جدید 

بعضی از پلتفرم ها و شبکه های اجتماعی ظرفیت خیلی بالایی در اون ها برای انتشار NFT و انجام تبلیغات وجود داره که هنوز کشف نشدن. شما میتونید که با امتحان کردن پلتفرم های مختلف، شبکه های جدید تری برای خودتون کشف کنید که میتونن بازدید آثار شما رو به طور حیرت انگیزی بالا ببرند. 

•    تبلیغ در دنیای واقعی 

بعضی از افراد هم هستن که ترجیح میدن به جای هزینه کردن برای تبلیغات در اینترنت، وقت و انرژی بگذارن و توی دنیای فیزیکی واقعی به دنبال خریدار برای آثار ان اف تی خودشون بگردن. به دلیل امکانات ارتباطی نا محدودی که در دنیای واقعی وجود داره، استفاده کردن از این روش هم میتونه علاوه بر این که کاملا موثر باشه؛ هزینه سنگین و خاصی هم برای شخص تبلیغ کننده نخواهد داشت. 

تنها کاری که باید بکنید اینه که به خلاقیتتون اجازه بدید تا رشد بکنه و نگذارید که ذهنتون محدود بمونه، در این صورت مشاهده خواهید کرد که چه راه حل های کاربردی و جدید دیگه ای به ذهنتون میرسه که قبلا حتی فکرشو هم نمیکردید.

نتیجه گیری کلی 

در این مقاله سعی کردم به این سوال که توکن های NFT خود را چگونه و در چه پلتفرم هایی تبلیغ کنیم، پاسخ بدیم. برای همین در ابتدا انواع مختلف سایت ها و پلتفرم های کاربردی رو که میتونید از اون ها برای فروش NFT ها استفاده کنید، بهتون معرفی کردیم. بعد از معرفی این وبسایت ها، راجعبه روش های افزایش بازدید ان اف تی های عرضه شده و انواع راهکارهای نوآورانه ای که در این باره وجود داره توضیحاتی رو ارائه دادیم. 

تا حالا باید فهمیده باشید که به خاطر رقابت شدیدی که توی این بازار وجود داره حرف اول رو نوآوری و خلاقیت میزنه. با توضیحات ارائه شده امیدواریم تونسته باشیم جرقه ای رو در ذهن شما به وجود بیاریم که بتونید خلاقیت و نوآوری خوتون رو در این زمینه بالا ببرید و با عملی کردن روش های توضیح داده شده، شانس این رو داشته باشید که ان اف تی شما هم با مبالغ خوبی خریداری بشه. ارزسنج در زمینه آموزش ارز دیجیتال در کنار شماست تا بتونین بهترین نتایج رو بدست بیارین.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد توکن های NFT خود را چگونه و در چه پلتفرم هایی تبلیغ کنیم؟ (معرفی 6 سایت برتر تبلیغ NFT)

در مورد توکن های NFT خود را چگونه و در چه پلتفرم هایی تبلیغ کنیم؟ (معرفی 6 سایت برتر تبلیغ NFT) نظر دهید
سوال امنیتی :5+94 = ?