کیف پول کوین بیس (CoinBase) چیست؟

  • 13:02 1403-02-15
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

کیف پول کوین بیس (CoinBase)؛ یکی از معتبرترین ولت های نرم افزاری ارز دیجیتال! آیا تا الان با کیف پول های نرم افزاری برای ذخیره ارزهای دیجیتال استفاده کردین؟ در میان تعداد زیادی کیف پول، اسم کوین بیس ولت رو شنیدین؟ آیا دوست دارین تا اطلاعاتی در مورد کیف پول کوین بیس به دست بیارین؟ آیا خواستین تا با کیف پول کوین بیس کار کنین و با مشکل روبرو شدین؟ دیگه نگران نباشین، ما در این مقاله از مباحث آموزش ارز دیجیتال کوین بیس ولت رو به صورت کامل به شما معرفی می کنیم تا با ولت آشنایی داشته باشین.

بازار ارزهای دیجیتال به دلیل رشدهای قیمتی زیادی که در سال های گذشته داشته، مورد استقبال سرمایه گذاران و معامله گران زیادی قرار بگیره و تونسته محبوبیت زیادی به دست بیاره. همواره یکی از چالش ها و دغدغه های سرمایه گذاران و تریدرها در این بازار، پیدا کردن جایی امن برای نگهداری و ذخیره ارزهای دیجیتال خودشون هست. کیف پول های رمزنگاری شده بهترین گزینه برای این کار محسوب میشن. کوین بیس ولت هم نمونه ای از این کیف پول هاست. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله کیف پول کوین بیس چیست؟ اطلاعاتی در مورد کیف پول ارز دیجیتال کوین بیس یا CoinBase به شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های کوین بیس ولت بپردازیم و سطح امنیت کیف پول کوین بیس رو مورد بررسی قرار بدیم تا با این ولت آشنا بشین.

کیف پول کوین بیس چیست؟

کیف پول کوین بیس چیست؟

اگه در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم کیف پول کوین بیس یا CoinBase رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این مفهوم به دست بیارین و شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که کوین بیس چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که کیف پول کوین بیس یکی از امن ترین کیف پول های آنلاین هست که ارتباط خوبی با بزرگترین صرافی آمریکا یعنی کوین بیس داره. این صرافی ارز دیجیتال، دارایی های موجود در کیف پول های کوین بیس رو بیمه کرده و امکان هک و از دست رفتن کوین های شما تقریبا غیر ممکن هست. بنابراین، می تونین با خیال راخت ارزهای دیجیتال خودتون رو در این ولت ذخیره کنین.

جالب اینجاست که بدونین کیف پول کوین بیس یا Coinbase Wallet نوعی کیف پول گرم هست. یعنی از دارایی کاربران به صورت آنلاین و دیجیتالی نگهداری می کنه. تا سال 2018 این کیف پول با اسم Todhi شناخته میشد و از توکن های اتریوم و ERC-20 پشتیبانی می کرد. در حال حاضر با کوین بیس ولت امکان ذخیره سازی بیش از 44 هزار ارز دیجیتال، مدیریت توکن های غیر مثلی یا NFT و تعامل با صرافی های غیرمتمرکز رو خواهین داشت. توجه داشته باشین که در سال 2022 رسانه های CNET، Mashable و Money.com جایزه بهترین کیف پول ارزهای دیجیتال برای تازه کارها رو به کوین بیس ولت دادن.

ویدیوی پیشنهادی: آموزش کیف پول توکن پاکت TokenPocket

ویژگی های کوین بیس ولت چیست؟

ویژگی های کوین بیس ولت چیست؟

همونطور که گفتیم، کوین بیس ولت به دلیل ارتباط خود با صرافی غیرمتمرکز اون، یکی از ایمن ترین کیف پول های ارز دیجیتال محسوب میشه و سرمایه گذاران و مشتاقان حوزه ارزهای دیجیتال با خیال راحت دارایی های خودشون رو در اون ذخیره می کنند، ولی یادتون نره که کوین بیس ولت در اصل یه ابزار دیجیتال هست، در نتیجه دارایی های شما به صورت آنلاین ذخیره میشن. این ولت ویژگی های زیادی داره. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی ویژگی های کوین بیس ولت بپردازیم.

  • رابط کاربری ساده

یکی از ویژگی های کوین بیس ولت که باعث شده تا مورد استقبال خیلی از سرمایه گذاران و معامله گران بازار قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره این هست که رابط کاربری ساده ای داره و شما می تونین با خیال راحت ارزهای دیجیتال و دارایی های خودتون رو در این ولت ذخیره و نگهداری کنین. همچنین طراحی این کیف پول جوری هست که حتی افراد مبتدی هم می تونن به راحتی از این کیف پول استفاده کنند.

  • پشتیبانی از ارزهای دیجیتال مختلف

یکی دیگه از ویژگی های کوین بیس ولت، پشتیبانی از ارزهای دیجیتال مختلف هست. بهتره بدونین این کیف پول از بیش از 44 هزار ارز دیجیتال و توکن های NFT مبتنی بر اتریوم پشتیبانی می کنه. بنابراین، شما می تونین رمز ارزهای مختلفی رو در این ولت ذخیره و نگهداری کنین. این ولت بر اساس ارز دیجیتال مورد نظر شما، کارمزدهای متفاوتی رو از شما دریافت می کنه.

  • مدیریت کلیدهای خصوصی

یکی دیگه از ویژگی های کوین بیس ولت، ارائه مدیریت کلیدهای خصوصی و ذخیره سازی دارایی کاربران بازار ارزهای دیجیتال به خود اون ها در دستگاه هاشون هست. از این کیف پول گرم به عنوان یه کیف پول سازگار با کیف پول های سخت افزاری مثل لجر، ترزور و.... استفاده میشه. همچنین از این کیف پول به عنوان یه کارگزاری متمرکز یا صرافی ارز دیجیتال استفاده نمیشه!

ویدیوی پیشنهادی: آموزش کیف پول بلو ولت

امنیت کیف پول کوین بیس چگونه است؟

امنیت کیف پول کوین بیس چگونه است؟

یکی از مواردی که کیف پول کوین بیس بهش تاکید زیادی داره، امنیت هست! اول از همه این کیف پول نوعی ولت غیرمتمرکز هست. یعنی کاربران فقط به کلیدهای خصوصی ولت خودشون دسترسی دارن. بنابراین، حتی اگه سرورهای کوین بیس به خط بیفته، مهاجمان نمی تونن به دارایی کیف پول کاربران دسترسی پیدا کنند. ولت کوین بیس به کاربران امکان تنظیم رمز عبور رو میده و همچنین برای کاربران موبایل تایید بیومتریک رو فراهم می کنه. در حالی که کاربران صرافی کوین بیس در گذشته قربانی کلاهبرداری و هک شدن، کد کیف پول کوین بیس به خطر نیفتاده و هیچ خطر امنیتی برای کاربران ایجاد نشده.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله کیف پول کوین بیس چیست؟ اطلاعاتی در مورد کیف پول کوین بیس یا Coinbase به شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های کوین بیس ولت بپردازیم و امنیت کیف پول کوین بیس رو مورد بررسی قرار بدیم تا با این ولت آشنا بشین. همونطور که گفتیم، کیف پول کوین بیس یکی از معتبرترین ولت های نرم افزاری محسوب میشه که ویژگی های زیاید به همراه داره و همین موضوع باعث شده تا محبوبیت زیادی به دست بیاره. شما می تونین با استفاده از این کیف پول بیش از 44 هزار ارز دیجیتال و توکن های NFT مبتنی بر اتریوم رو ذخیره کنین.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد کیف پول کوین بیس (CoinBase) چیست؟

در مورد کیف پول کوین بیس (CoinBase) چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :4+43 = ?